Onko tämä paljon ruokaa? En osaa arvioida.
Kun katson "mitä söin päivässä" videoita, tuntuu että syön vähintään kaksinkertaisen määrän ruokaa muihin verrattuna.
-5-10 klementiiniä
-4 taatelia
-Kaksi lautasellista muhennosta (juureksia, kasviksia, tofua)
-Lautasellinen sokerittomia muroja, puolikas banaani ja kauramaitoa
-päärynä, lautasellinen mysliä ja maustamatonta kaurajogurttia
-lautasellinen kaurapuuroa, maapähkinävoita, omenahilloa ja kauramaitoa
-kaksi siemennäkkäriä avokadolla
-kaksi kuppia teetä hunajalla
Tässä mitä olen syönyt tänän mennessä ja luultavasti syön vielä jotain lisää. En ole aktiivinen ja olen normaalipainoinen.
Millaisia määriä te syötte?
Kommentit (18)
Kuulostaa aika suurelta määrältä, vaikkei kaloreita ehkä normaalia enempää tulekaan. En tosin ymmärrä, miten kukaan jaksaa syödä 5-10 klementiiniä ja siihen päälle vielä päärynää ja banaania.
Aika kova makeanhimo taitaa olla, kun noin hirveästi hedelmiä syöt.
No onhan tuossa viisi lautasellista ruokaa + kaikki muut. Klementiinejäkin aika ahkeraan popsit.
Ei nuo epäterveellisiltä kuulosta, mutta onhan tuo aika iso määrä.
Itse syön yleensä lautasellisen mysliä tai puuroa, leivän/jogurtin, lautasellisen kotiruokaa ja jonkun hedelmän.
Syötkö aina pelkästään muhennoksia, puuroja, muroja ja muita mössöjä ja niiden lisäksi hedelmiä?
Mielenkiinnosta kysyn, mitä sokeroimattomia muroja ostat?
Ja siis ihan normimäärä ruokaa, aika yksipuolisen oloinen viljapainotuksen takia. Toisaalta jos maistuu, niin miksikäs ei. Itekki voisin vetää pussillisen sitruksia, ne on nyt niin hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Syötkö aina pelkästään muhennoksia, puuroja, muroja ja muita mössöjä ja niiden lisäksi hedelmiä?
Aika lailla. Muhennoksen tilalla voi kylläkin olla millainen muu lämmin ruoka tahansa. Syön myös tuoreita kasviksia ruuan lisukkeena tai leivän päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis ihan normimäärä ruokaa, aika yksipuolisen oloinen viljapainotuksen takia. Toisaalta jos maistuu, niin miksikäs ei. Itekki voisin vetää pussillisen sitruksia, ne on nyt niin hyviä.
TalkMuru nimisiä muroja. Käytän vaihdellen kauran lisäksi myös ohraa, tattaria, ruista, kvinoaa, riisiä ja vehnää.
Ap, ruokasi kuulostaa jonkun pikkuvauvan soseilta!
Missä, liha, kala, raa’at kasvikset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TalkMuru nimisiä muroja. Käytän vaihdellen kauran lisäksi myös ohraa, tattaria, ruista, kvinoaa, riisiä ja vehnää.
Ok, tuote onkin tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ruokasi kuulostaa jonkun pikkuvauvan soseilta!
Missä, liha, kala, raa’at kasvikset?
Kalaa syön sillon tällöin, jos jossain kodin ulkopuolella on tarjolla. Raakoja kasviksia ei juuri tänään ollut ruokalistalla, mutta yleensä vähän niitäkin. Kesäisin enemmän, kun ovat sesongissa.
Sinänsä listattuna kuulostaa paljolta. Mutta jos voit hyvin ja jaksat liikkua niin mikäs siinä.
Munkin silmään osui, että proteiinia ei juuri ole. Sulla ei taida olla hirveästi lihasta? Varmaan olet liikkeessä kuitenkin paljon?
Oma ruokavalio on ihan erilainen enkä jaksaisi tuollaista ja tuollaisella mutta kukin tavallaan. Pääasia että itse pärjäät :)
Mulle 3 pvän eväät koska noiden lisäksi tarvitsisin kunnon ruokaa annoksen päivässä (kasvisruoka kävisi lounasta) Pelkkää makeaa hiilarihöttöä!
Hedelmissä ei sinänsä mitään vikaa mutta 1-2 päivässä riittää. Itse syön mieluummin sokeroimattomia marjoja ukkojugurtin kansa päivittäin
Ap:n ruokavalio kuulostaa kyllä omituiselta. Minä syön kolme kertaa päivässä lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera. Lisäksi banaanin ja omenan aamuin illoin. Sunnuntaiaamuisin lisäksi hillopullan. Voin erinomaisesti, ei ole edes hampaat pudonneet.
Terveysintoilija kirjoitti:
Ap:n ruokavalio kuulostaa kyllä omituiselta. Minä syön kolme kertaa päivässä lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera. Lisäksi banaanin ja omenan aamuin illoin. Sunnuntaiaamuisin lisäksi hillopullan. Voin erinomaisesti, ei ole edes hampaat pudonneet.
Hillopullia... Toksista maskuliinisuutta.
Ei tuo paljoa ole, mutta miksi ihmeessä et syö yhtään proteiinia? Pelkkää sokeria...
Syön määrällisesti suunnilleen saman verran. Nainen ja bmi 20. Eiks toi oo iha normi.