Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostat joululahjaksi itsellesi?

Vierailija
18.12.2018 |

Ei puolisolle, ei lapsille, ei kavereille vaan just sulle itselle! Mitä aiot ostaa itsellesi lahjaksi joko nyt ennen joulua tai alennusmyynneistä?

Jos olet niitä ihmisiä, joille riittää läheisten ilo ja lämmin tunnelma jouluksi niin tämä ei ole sinun ketjusi. Tämä on meille, jotka haluavat edes yhden mieleisen lahjan ja ovat kenties todenneet, että varmin tapa saada sellainen on ostaa lahja itse.

Mä aion ostaa itselleni urheilukellon ja menen tammikuussa yhdeksi yöksi lähikaupunkiin hotelliin ihan yksin. Varasin saunalliseen huoneen ja pyysin aikaisen sisäänkirjautumisen ja myöhäisen uloskirjautumisen. Käyn ravintolassa syömässä, saunon, juon skumppaa ja vain olen!

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sängyn, peiton, tyynyn ja uudet lakanat. Oi ah.

Vierailija
42/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno idea ostaa jotain itselle. Voisin ostaa kasvohoidon tai...en tiedä, nyt pitää alkaa tosiaan miettiä mikä ilahduttaisi eniten. Voi olla että joku taideteos. Matka. Auton vaihto? Ainakin voisin viedä auton kunnolliseen pesuun, vahaukseen, sisäpuhdistukseen. En tykkää itse hoitaa sitä hankalassa asennossa.

Oopperalippu ja hyvä illallinen ravintolassa? Hiihtomatka keväthangille? Hyvä neulepusero. Villakangasulsteri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut pari villapaitaa ja astioita. Suklaata ostan vielä.

Vierailija
44/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*mummeli* kirjoitti:

Minulle on iso lahja, kun papan kanssa saatiin ostettua lapsille ja lastenlapsille lahjat. Aattona ei enää ryntäillä mihinkään vaan ollaan mielissämme ja syödään puuroa, koristellaan kuusi ja kunnellaan joulurauhan julistus.

samalla voit opetella lukemaan aloitukset joihin vastaat

Kaikki eivät ole materialisteja. Meidänkin suvussamme on sääntö, että joulurauhan julistuksesta alkaa joulu. Meillä se kuunnellaan radiosta ja me syömme jo edellisenä iltana uuniin hautumaan laitettua puuroa voin ja kanelisokerin kera.

Sekin on lahja itselleen kun saa hankittua pienet muita aidosti ilahduttavat lahjat.

Vierailija
45/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta itselleni varsinaisesti jouluksi mitään, mutta epäilen että kirja- ja levykaupoista tarttuu vielä mukaan jotain ihanaa. Mieleni tekisi kovasti lempipianistini uusinta levyä. 

Alesta ajattelin etsiä takkia, ei järkeä ostaa nyt.

Vierailija
46/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin itselleni pullon vuosikertarommia. M 44

Nam. Mulla oli kerran pullo 21-vuotiasta ja oli todella hyvää. 

Vierailija
47/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pitkään kyttäämäni Wondersin talvisaappaat, olivat sattumoisin jo nyt -30 % alessa. Lisäksi ostin korvikset. Ja ilman muuta aion paketoida itselleni ja laittaa muun perheen lahjojen joukkoon aatoksi.

Vierailija
48/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari hyvää kirjaa, villakangastakin ja kosmetiikkaa. Inhoan väkisin ostettuja halpislahjoja sukulaisilta.

Vierailija
49/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*mummeli* kirjoitti:

Minulle on iso lahja, kun papan kanssa saatiin ostettua lapsille ja lastenlapsille lahjat. Aattona ei enää ryntäillä mihinkään vaan ollaan mielissämme ja syödään puuroa, koristellaan kuusi ja kunnellaan joulurauhan julistus.

Kaikki eivät ole materialisteja. Meidänkin suvussamme on sääntö, että joulurauhan julistuksesta alkaa joulu. Meillä se kuunnellaan radiosta ja me syömme jo edellisenä iltana uuniin hautumaan laitettua puuroa voin ja kanelisokerin kera.

Sekin on lahja itselleen kun saa hankittua pienet muita aidosti ilahduttavat lahjat.

Perustakaa oma kruununkiillotusketju jonne voitte mennä jeesustelemaan.

Vierailija
50/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilukuulokkeet.

Vierailija
51/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin juuri ripsienpidennykset, niin luksusta <3

Vierailija
52/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*mummeli* kirjoitti:

Et näköjään ymmärrä sitä, että eri ihmiset tulevat onnellisiksi eri asioista. Minä esimerkiksi siitä, että alkaa joulurauha eikä sen jälkeen touhoteta.

Vierailija
53/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomman olkoporealtaan, 3 viikon reissun Malediiveille ja Vuittonin käsilaukun. Autoa tekis mieli vaihtaa, mutta ei nyt ehdi tähän jouluhässäkkään.

Vierailija
54/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bamixin sauvasekoittimen kaikilla herkuilla. Paketoin sen itse, osoitan sen itselleni ja laitan joulukuusen alle muiden sekaan. Ilostun niin että intoa hihkun kun sen avaan.

Vierailija
55/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*mummeli* kirjoitti:

Et näköjään ymmärrä sitä, että eri ihmiset tulevat onnellisiksi eri asioista. Minä esimerkiksi siitä, että alkaa joulurauha eikä sen jälkeen touhoteta.

Avaa oma ketju tuolle omalle aiheellesi. Tässä keskustellaan siitä, mitä OSTETAAN. Ei mistä fiilistellään.

Vierailija
56/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*mummeli* kirjoitti:

Avaa oma ketju tuolle omalle aiheellesi. Tässä keskustellaan siitä, mitä OSTETAAN. Ei mistä fiilistellään.

Onko se sinulta pois jos kaksi tuntematonta ihmistä kertoo omista ilon aiheistaan?

Vierailija
57/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*mummeli* kirjoitti:

Eiköhän jokainen ymmärrä sen, mutta miksi tulla kertomaan asiansa ketjuun, jossa selkeästi kysytään mitä aikoo ostaa lahjaksi? Minä olen keski-ikäinen nainen, joka nauttii rauhallisesta joulutunnelmissa ja joka ei tarvitse mitään, mutta silti minusta on kiva saada lahja tai kaksi. Tänä vuonna saan rasian hyviä konvehteja ja urheilukellon. Molemmat ostin itselleni ja paketoin kuusen alle. Mies osti itselleen myös urheilukellon ja paketoi sen aatoksi. Kaikki ovat iloisia: on joulun rauhaa JA mieleinen lahja.

Vierailija
58/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuteni lempihajuveden. En ole löytänyt sitä mistään sitten 90-luvun, kunnes nyt löytyi Jenkkilästä. Kalliiksi tuli tullien kanssa, mutta sehän on lahja - minulle❤️

Vierailija
59/86 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni 3-4 päivän kaupunkiloman jonnekin Eurooppaan. Menen huippuhotellin ja nautin ihan itsekseni.

Vierailija
60/86 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni kunnollisen ilmankostuttimen, sillä kärsin kuivasta huoneilmasta. Otin sen käyttöön samantien ja kuinka ihana onkaan nukkua, kun suu ei ratise kuivuuttaan, nenä pysyy auki, silmät voi paremmin ja sormenpäiden halkeilu vähentyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä