Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostat joululahjaksi itsellesi?

Vierailija
18.12.2018 |

Ei puolisolle, ei lapsille, ei kavereille vaan just sulle itselle! Mitä aiot ostaa itsellesi lahjaksi joko nyt ennen joulua tai alennusmyynneistä?

Jos olet niitä ihmisiä, joille riittää läheisten ilo ja lämmin tunnelma jouluksi niin tämä ei ole sinun ketjusi. Tämä on meille, jotka haluavat edes yhden mieleisen lahjan ja ovat kenties todenneet, että varmin tapa saada sellainen on ostaa lahja itse.

Mä aion ostaa itselleni urheilukellon ja menen tammikuussa yhdeksi yöksi lähikaupunkiin hotelliin ihan yksin. Varasin saunalliseen huoneen ja pyysin aikaisen sisäänkirjautumisen ja myöhäisen uloskirjautumisen. Käyn ravintolassa syömässä, saunon, juon skumppaa ja vain olen!

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni joululahjaksi lipun Tähkän keikalle

Vierailija
22/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut mekon ja puuteri jo odottelee paketoimista.

Näin myös ihanan korukasian... jos itse ostan saan juuri sen! AI niin ja urheilukellon kans haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin lopultakin kunnollisen viulun. Vuosia on veronpalautukset ja palkka mennyt opintolainan maksuun, asuntolainan maksuun, lasten kuluihin, miehen harrastuksen kuluihin ja mitä mä haluan ja tarvin on ollut siellä ihan listan viimeisenä. Nyt totesin, että mä oon kerrankin ansainnut jotain kivaa itselleni ja ostin sen 2000€ viulun, josta oon haaveillut, mutta en oo kehdannut ostaa. Edellinen viulu on joku halpis, jonka vanhemmat osti mulle käytettynä vuonna 1981.

Ihan mahtavaa, tuli tosi hyvä mieli tästä viestistä! Ap

Vierailija
24/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeffree Starin Alien-meikkipaletin. Hienoin paletti mitä mulla on ollut :D

Vierailija
25/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin yhden kirjan, jolla on käyttöä käsikirjastossa. 

Vierailija
26/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronnan Kalliossa.

Vierailija
27/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaa itse, saa juuri sitä, mitä haluaa ja tarvitsee.

Vierailija
28/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. :D

En vietä Joulua ollenkaan.

Vierailija
29/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun hyvän kirjan. Ja sitten toivon että saan vielä aikaa lukea sitä aivan rauhassa.

Ensi vuodeksi toivon itseltäni ihanaa kaulahuivia johon tänä vuonna ei rahat riittäneet.

Vierailija
30/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ostan sellaisen LOL suprise pallon, jossa on sisällä se sellainen pieni muovinen nukke ja sille jotain tavaroita.

Vierailija
31/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu huomisesta, on nimittäin työhaastattelu! Jos saan paikan, ostan kauan haaveilemani talvisaappaat. Ja uuden ripsivärin. Tammikuussa tosin vasta, mutta silloinhan on alet :)

Pitäkää peukkuja että saan sen duunin.

Vierailija
32/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jo talvikengät alesta, maksoi 23€. Joulun jälkeen ostan takin ja hajuvettä. En viitsi vielä ku kaikki sitten alessa kuitenki niin odotan :)

Vierailija
33/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-kortin joogasalille😃

Vierailija
34/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatukosmetiikkaa, ihonhoitotuotteita

Vierailija
35/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkivillahousut.

Vierailija
36/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään!

Vierailija
37/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökin. Käyttötarkoitus: kahdenkeskistä laatuaikaa. Siellä ei ole tilaa yövieraille.

Vierailija
38/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei puolisolle, ei lapsille, ei kavereille vaan just sulle itselle! Mitä aiot ostaa itsellesi lahjaksi joko nyt ennen joulua tai alennusmyynneistä?

Jos olet niitä ihmisiä, joille riittää läheisten ilo ja lämmin tunnelma jouluksi niin tämä ei ole sinun ketjusi. Tämä on meille, jotka haluavat edes yhden mieleisen lahjan ja ovat kenties todenneet, että varmin tapa saada sellainen on ostaa lahja itse.

Mä aion ostaa itselleni urheilukellon ja menen tammikuussa yhdeksi yöksi lähikaupunkiin hotelliin ihan yksin. Varasin saunalliseen huoneen ja pyysin aikaisen sisäänkirjautumisen ja myöhäisen uloskirjautumisen. Käyn ravintolassa syömässä, saunon, juon skumppaa ja vain olen!

Ostin uudet silmälasit ja tulevat tositarpeeseen.

Vierailija
39/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin yhden kirjan, tosin epäilen ettei ehdi jouluksi mutta eipä tuo haittaa.

Vierailija
40/86 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin talvitakin, yökkärin ja sukat. Paketoin ne itselleni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä