Mitä ostat joululahjaksi itsellesi?
Ei puolisolle, ei lapsille, ei kavereille vaan just sulle itselle! Mitä aiot ostaa itsellesi lahjaksi joko nyt ennen joulua tai alennusmyynneistä?
Jos olet niitä ihmisiä, joille riittää läheisten ilo ja lämmin tunnelma jouluksi niin tämä ei ole sinun ketjusi. Tämä on meille, jotka haluavat edes yhden mieleisen lahjan ja ovat kenties todenneet, että varmin tapa saada sellainen on ostaa lahja itse.
Mä aion ostaa itselleni urheilukellon ja menen tammikuussa yhdeksi yöksi lähikaupunkiin hotelliin ihan yksin. Varasin saunalliseen huoneen ja pyysin aikaisen sisäänkirjautumisen ja myöhäisen uloskirjautumisen. Käyn ravintolassa syömässä, saunon, juon skumppaa ja vain olen!
Kommentit (86)
Olen tilannut mekon ja puuteri jo odottelee paketoimista.
Näin myös ihanan korukasian... jos itse ostan saan juuri sen! AI niin ja urheilukellon kans haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin lopultakin kunnollisen viulun. Vuosia on veronpalautukset ja palkka mennyt opintolainan maksuun, asuntolainan maksuun, lasten kuluihin, miehen harrastuksen kuluihin ja mitä mä haluan ja tarvin on ollut siellä ihan listan viimeisenä. Nyt totesin, että mä oon kerrankin ansainnut jotain kivaa itselleni ja ostin sen 2000€ viulun, josta oon haaveillut, mutta en oo kehdannut ostaa. Edellinen viulu on joku halpis, jonka vanhemmat osti mulle käytettynä vuonna 1981.
Ihan mahtavaa, tuli tosi hyvä mieli tästä viestistä! Ap
Jeffree Starin Alien-meikkipaletin. Hienoin paletti mitä mulla on ollut :D
Ostin yhden kirjan, jolla on käyttöä käsikirjastossa.
Kun ostaa itse, saa juuri sitä, mitä haluaa ja tarvitsee.
En mitään. :D
En vietä Joulua ollenkaan.
Jonkun hyvän kirjan. Ja sitten toivon että saan vielä aikaa lukea sitä aivan rauhassa.
Ensi vuodeksi toivon itseltäni ihanaa kaulahuivia johon tänä vuonna ei rahat riittäneet.
Huomenna ostan sellaisen LOL suprise pallon, jossa on sisällä se sellainen pieni muovinen nukke ja sille jotain tavaroita.
Riippuu huomisesta, on nimittäin työhaastattelu! Jos saan paikan, ostan kauan haaveilemani talvisaappaat. Ja uuden ripsivärin. Tammikuussa tosin vasta, mutta silloinhan on alet :)
Pitäkää peukkuja että saan sen duunin.
Ostin jo talvikengät alesta, maksoi 23€. Joulun jälkeen ostan takin ja hajuvettä. En viitsi vielä ku kaikki sitten alessa kuitenki niin odotan :)
Laatukosmetiikkaa, ihonhoitotuotteita
Kesämökin. Käyttötarkoitus: kahdenkeskistä laatuaikaa. Siellä ei ole tilaa yövieraille.
Vierailija kirjoitti:
Ei puolisolle, ei lapsille, ei kavereille vaan just sulle itselle! Mitä aiot ostaa itsellesi lahjaksi joko nyt ennen joulua tai alennusmyynneistä?
Jos olet niitä ihmisiä, joille riittää läheisten ilo ja lämmin tunnelma jouluksi niin tämä ei ole sinun ketjusi. Tämä on meille, jotka haluavat edes yhden mieleisen lahjan ja ovat kenties todenneet, että varmin tapa saada sellainen on ostaa lahja itse.
Mä aion ostaa itselleni urheilukellon ja menen tammikuussa yhdeksi yöksi lähikaupunkiin hotelliin ihan yksin. Varasin saunalliseen huoneen ja pyysin aikaisen sisäänkirjautumisen ja myöhäisen uloskirjautumisen. Käyn ravintolassa syömässä, saunon, juon skumppaa ja vain olen!
Ostin uudet silmälasit ja tulevat tositarpeeseen.
Tilasin yhden kirjan, tosin epäilen ettei ehdi jouluksi mutta eipä tuo haittaa.
Ostin talvitakin, yökkärin ja sukat. Paketoin ne itselleni!
Ostin itselleni joululahjaksi lipun Tähkän keikalle