Joulupöytäsi herkku no1
Milä sinulle on se juhlapöydän herkku ni1, jota ilman jouluateria ei vaan olisi valmis.
Itse pidän monista jouluplydän ruoista, mutta yksittäunem no1 on kyllä kylmäsavustettu lohi
Kommentit (57)
Graavilohi tai sienisalaatti, en pysty päättämään kumpi
Uunissa haudutettu ohrapuuro kokonaisista ryyneistä ja sen kyytipoikana sekametelisoppa. Nam!
Kinkkuleivät.
Eli perunalimppua, kermajuustoa, joulukinkkuviipale, sinappia päälle.
Nam!
Anopin lanttulaatikko
Tuntitolkulla puu-uunissa miedolls lämmöllä hautunut
Käsittämättömän hyvää!
Lohimousse kylmäsavulohesta ja mädistä. Kakkosena mousse kylmäsavulohesta ja graavilohesta. Kolmosena kinkku. Nelosena savulohi. Viidentenä aura-Punajuurivuoka. Kuudentena itsetehty perunasalaatti. Seitsemäntenä suklaakakku.
Vierailija kirjoitti:
Lohimousse kylmäsavulohesta ja mädistä. Kakkosena mousse kylmäsavulohesta ja graavilohesta. Kolmosena kinkku. Nelosena savulohi. Viidentenä aura-Punajuurivuoka. Kuudentena itsetehty perunasalaatti. Seitsemäntenä suklaakakku.
Tuota aura-punajuurivuokaa maistoin syksyllä ja minusta se oli ihan kamalaa
Oma herkku korttipöydässä on graavilohi ja mäti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota aura-punajuurivuokaa maistoin syksyllä ja minusta se oli ihan kamalaa
Oma herkku korttipöydässä on graavilohi ja mäti
Ihana puhelimen oikoluku :)
korttipöytä piti kyllä olla joulupöytä
Ykkönen on kyllä mäti rieskan päällä sipulilla ja smetanalla höystettynä. Pöydässä oltava myös graavilohta, kinkkua ja sienisalaattia.
Juustot. Kaikki mahdolliset juustot pl. homejuustot. Lisänä suolakeksejä ja viikunahilloa. Mitkään muut joulusafkat ei sytytä.
Yhtä on kyllä tosi vaikea valita kun moneen aaton ruokaan liittyy niin vahvat perinteet ja muistot
Aatto ei tuntuisi aatolta ilman savulohta, rosollia, perunalaatikkoa ja kinkkua
Itse tehty italiansalaatti. Tykkään myös laatikoista, sienisalaatista ja savulohesta.
Lanttulaatikko, kinkku, graavattu lohi (<-- kallista nykyään).
T. Lidl-mies.
Stockmannin sienisalaatti. Jos en sitä saa, tulee itkupotkuraivari.
Kaalilaatikko, kyllä kuuluu mun jouluun:)
Savuporo