Joulupöytäsi herkku no1
Milä sinulle on se juhlapöydän herkku ni1, jota ilman jouluateria ei vaan olisi valmis.
Itse pidän monista jouluplydän ruoista, mutta yksittäunem no1 on kyllä kylmäsavustettu lohi
Kommentit (57)
Sienisalaatti
Mieheni kotona se ei kuulunut jouluna pöytään, joten olen vienyt sitä tuliaiseksi. Ilman sitä ateria ei vaan ole täydellinen.
Isoäitini reseptillä tehty italiansalaatti.
Surströmming. Se on mahtavaa kun sen vain tekee oikein. Ihanaa! Tuskin maltan odottaa.
Lanttulaatikko on aina ollut mun herkkua. Tänä jouluna ei todellakaan, koska se tehdään yhden vegaanivieraan toivomuksesta ilman kermaa ja voita.
Lanttulaatikko ja kalaruoat, varsinkin mäti. Myös glögiä menee manteleilla ja kanelilla.
Ranskalaistyylinen siideri-possupata kuivahedelmillä.
En osaa päättää yhtä. Laatikot, kinkku ja rosolli ovat ehdottomia, muiden puuttuminen ei minua haittaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Milä sinulle on se juhlapöydän herkku ni1, jota ilman jouluateria ei vaan olisi valmis.
Itse pidän monista jouluplydän ruoista, mutta yksittäunem no1 on kyllä kylmäsavustettu lohi
Lohi.
Viime vuonna ensimmäisen kerran pöydässä ollut bataattilaatikko on tämän joulun odotetuin herkku
Cinccu