Kissan lystikkäät varpaat
Kommentit (25)
Kissan varpaat on parhaat!
Ja se ihana tuoksu!
Niissä lystikkäissä varpaissa on kiinni pirulliset piikit.
Haiseko kissojenkin varpaat popcornille joskus? Meidän koiran haisee.
Mun kissalla oli tapana herättää mut aamuisin niin, että se taputteli varpaillaan (tai sormillaan, siis etutassuilla...) mun naamaa. Ihan parasta herätä kissan tassun pehmeään kosketukseen.
Nukkuessaan minun kissallani on varpaat ihanasti supussa ja tassu niin nätin pyöreä. Olen ottanut monia valokuvia joissa on ihanat tassut sievästi ja nukkuva kissa,
Vierailija kirjoitti:
Ihan tieteellisesti todistettu että jotkut bakteerit saa koiran tassut tuoksumaan poppareilta.
Vierailija kirjoitti:
En oo popcornin hajua tunnistanut, mutta kissani haisee niskasta ja tassuistaan kaakaolle :D
Coonilla on ihanat karvatassut. Ja isot, pehmeät mustapavut.. Se kissan venyttely varpaiden harottamisineen on vaan niin älyttömän suloista.
Koirani tassut tuoksuivat keväälle❤️
Vierailija kirjoitti:
Mun kissalla oli tapana herättää mut aamuisin niin, että se taputteli varpaillaan (tai sormillaan, siis etutassuilla...) mun naamaa. Ihan parasta herätä kissan tassun pehmeään kosketukseen.
Minun kissani aikoinaan herätti minut keskellä yötä lyömällä kynnet peiton läpi jalkaani. Ilmeisesti olin unissani liikuttanut jalkaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kissani aikoinaan herätti minut keskellä yötä lyömällä kynnet peiton läpi jalkaani. Ilmeisesti olin unissani liikuttanut jalkaani.
mjoo... ei ihan ehkä sama fiilis.
Meidän sisäkissalta toisinaan irtoaa kuivaa nahkaa anturoista. Minä irrottelen palasia ja kissa syö ne.
Annoin välillä tassuhierontaa meidän maatiaiskollille. Välillä se tuntui nauttivan, välillä taas... hierojaa sattui. Ei ollut tylsää hänen kanssaan.
Jätin typeränä maalaustarvikkeet pöydälle kun nopeasti pyykkituvalle vuorollani. Kissa oli kävellyt paletin päältä ja tassutellut sitten antiikkilipaston päällä. Lipaston pinnassa on vieläkin pienet, suloiset, taivaansiniset kissantassunjäljet.
Vierailija kirjoitti:
Montako varvasta niillä on?
Mun kissalla on kuusi varvasta kummassakin etutassussa. On komeat räpylät.
Vierailija kirjoitti:
Mun kisulla on laikukkaat varpaat, vaaleanpunaiset mustin laikuin. Kisu on karvaltaab mustavalkoinen. Muillakin mustavalkoisilla olen sellaisia nähnyt. Ovat vähän karheat. Nuoremmalla kissalla taas on ihan kuin vauvan peppu, niin pehmeät. Kokonaan vaaleanpunaiset somat varpaat. Turkki on harmaaraidallinen.
Meidän mustavalkoisella maatiaispojalla osa varpaista mustia ja osa vaaleanpunaisia kaikissa tassuissa. Anturat laikulliset.
Ne ovat niin ihanan pehmeät ja hennot! Kunnes yhtäkkiä saat nilkkaasi moninkertaisen piikkihyökkäyksen, ihan vain koska satuit silittämään väärästä kohdasta.
Mikään ei ole suloisempaa kuin kissa tervehtimässä sinua töistä tullessa etutassu ojossa ja varpaat harallaan.