Bi-nainen! Kuinka haluat että sinua lähestytään?
Ihan aikuisille naisille suunnattu kysymys. Millainen toisen naisen lähestyminen miellyttää?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Nyt oikeasti, flirttailu tai iskuyritys on aivan eri asia kuin seksuaalinen häirintä saati raiskaus. Ja ei edes liity tähän aiheeseen mitenkään.
Syyllistätkö uhria?
Selvinpäin kiitos. Pyytää saa vaikka kahville. Siitä sitten tutustutaan ja katsotaan mitä tapahtuu. En lämpene jos joku lähestyy hirveässä kännissä sillä en harrasta yhden illan juttuja tai kännip...ja
T. Pan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen heteronainen. Älä yritä pussailla ja lääppiä minua, kun poikaystävät ovat paikalla. Todella vaivaannuttavaa.
Sinä olet setämies joka ei näe mikropeenistään vatsansa alta ja kiukuttelet sitä bi-ketjusssa.
En ole. Olen oikeasti joutunut välttelemään yhtä tuttua bi-naista. En uskalla mennä yhteissaunaan hänen kanssaan, kun olen tullut kännissä lähennellyksi.
Suoraanhan asiasta ei voi sanoa?
Että kavereiden seksuaalinen ahdistelu oman ja toisen puolison seurassa on sopimatonta? Eikö se ole aivan itsestäänselvyys?
No en tiedä onko hän flirttailut sulle vai fis tannut väkisin puskassa, mutta onko se noin kauhean pelottavaa laittaa rajat jos toinen ei jostain syystä hoksaa?
Kun ihmiset erehtyy. Sinäkin.
Kauemmas meneminen lähentelijän seurasta on juuri sitä rajojen laittamista. Jos tuollaisen jälkeen vielä pyrkii iholle, niin ihminen on yksinkertaisesti tyhmä (sekä potentiaalinen raiskaaja).
No siinähän olet arvokkaasti raiskattavana sitten jos et suuta saa auki. Ihmiset tekevät toisilleen pahaa eikä kaikkia ohjaa käytössäännöt. Joillekin vaan pitää sanoa kunnolla eikä se teorioimalla miksikään muutu.
Miten tämä raiskaajahirviö aina löytääkin seuraasi?
Eli syytät raiskauksen uhria siitä, jos hän paniikissa dissosioi? Olet hieno ihminen, kieltämättä!
Huonosti tulkittu.
Tätähän seksuaalisen väkivallan uhrin syyllistäminen on. Toisiin ei saa koskea ilman suostumusta.
No sanoinko mä niin, do rka? Jos joillekin ei riitä hienostunut sivuuttaminen niin silloin sanotaan ääneen. Minkä mä sille voin että jotkut ei ymmärrä eitä? Sä teet just sitä mitä parisuhteessa jotkut käyttää henkisen väkivallan aseena eli ymmärretään sanottu tahallaan väärin ja sitten loukkaannutaan siitä.
Todellisuudessa tässä on joku ihastunut kaveri lähestynyt kännissä kaveriaan pariin otteeseen.
Vauvalla uhri rinnastaa tilanteen raiskaukseen ja taistelee tuntemattomien kanssa että häntä uhrina syyllistetään. Hysteeristä :D
Miksi koet tarvetta mitätöidä toisten ahdistelukokemuksia? Oletko Jyrki Joensuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen heteronainen. Älä yritä pussailla ja lääppiä minua, kun poikaystävät ovat paikalla. Todella vaivaannuttavaa.
Sinä olet setämies joka ei näe mikropeenistään vatsansa alta ja kiukuttelet sitä bi-ketjusssa.
En ole. Olen oikeasti joutunut välttelemään yhtä tuttua bi-naista. En uskalla mennä yhteissaunaan hänen kanssaan, kun olen tullut kännissä lähennellyksi.
Että kavereiden seksuaalinen ahdistelu oman ja toisen puolison seurassa on sopimatonta? Eikö se ole aivan itsestäänselvyys?
No en tiedä onko hän flirttailut sulle vai fis tannut väkisin puskassa, mutta onko se noin kauhean pelottavaa laittaa rajat jos toinen ei jostain syystä hoksaa?
Kauemmas meneminen lähentelijän seurasta on juuri sitä rajojen laittamista. Jos tuollaisen jälkeen vielä pyrkii iholle, niin ihminen on yksinkertaisesti tyhmä (sekä potentiaalinen raiskaaja).
No siinähän olet arvokkaasti raiskattavana sitten jos et suuta saa auki. Ihmiset tekevät toisilleen pahaa eikä kaikkia ohjaa käytössäännöt. Joillekin vaan pitää sanoa kunnolla eikä se teorioimalla miksikään muutu.
Eli syytät raiskauksen uhria siitä, jos hän paniikissa dissosioi? Olet hieno ihminen, kieltämättä!
Huonosti tulkittu.
Tätähän seksuaalisen väkivallan uhrin syyllistäminen on. Toisiin ei saa koskea ilman suostumusta.
No sanoinko mä niin, do rka? Jos joillekin ei riitä hienostunut sivuuttaminen niin silloin sanotaan ääneen. Minkä mä sille voin että jotkut ei ymmärrä eitä? Sä teet just sitä mitä parisuhteessa jotkut käyttää henkisen väkivallan aseena eli ymmärretään sanottu tahallaan väärin ja sitten loukkaannutaan siitä.
Todellisuudessa tässä on joku ihastunut kaveri lähestynyt kännissä kaveriaan pariin otteeseen.
Vauvalla uhri rinnastaa tilanteen raiskaukseen ja taistelee tuntemattomien kanssa että häntä uhrina syyllistetään. Hysteeristä :D
Miksi koet tarvetta mitätöidä toisten ahdistelukokemuksia? Oletko Jyrki Joensuu?
Hahaha :D en kestä enää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti tulkittu.
Hahaha :D en kestä enää :D
Sairasta.
Aloittaja, miksi kysyt tätä? Jos olet itse bi, niin kai tiedät, ettei tähän ole yksiselitteistä vastausta, koska ihmiset ovat yksilöitä toiveineen. Oletko hetero, joka haluaa kokeilla naisten välistä seksiä aviomiehen kanssa, eikä naista tunnu löytyvän? Esitit itse kysymyksen lähtökohdasta luokittelu, niin vastaan samoin.
Jos olet töissä Cittarin kassalla, niin anna kuitin mukana vaikka numero, niin soitan sulle. ;)
Voi kun elämä olisi niin helppoa, että asiat hoituisivat noin.
Nyt oikeasti, flirttailu tai iskuyritys on aivan eri asia kuin seksuaalinen häirintä saati raiskaus. Ja ei edes liity tähän aiheeseen mitenkään.