Millaiset ihmiset tekevät kikatteluketjuja "surkeimmista joululahjoista"?
Vastenmielistä, että pilkataan toisten antamia joululahjoja. Hihihihi, minun hienolle hipiälleni sopimaton yöpaita. Hihihihi, ruma vaasi. Ilmeisesti ollaan niin materian kyllästämiä ja lahjavuorten tukehduttamia, että ei arvosteta enää mitään. Ällöttää.
Kommentit (12)
Ne haluaa tietää mitä ”kauheaa” muut ovat saaneet, etteivät itse joudu naurunalaiseksi kaltaistensa toimesta. Epävarmuutta ja selvitystyötä että miten kuuluu olla että kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa tietää mitä ”kauheaa” muut ovat saaneet, etteivät itse joudu naurunalaiseksi kaltaistensa toimesta. Epävarmuutta ja selvitystyötä että miten kuuluu olla että kelpaa.
Jep. Epävarmoja ihmisiä ja huono kasvatuskin.
jättäis antamatta, jos ei voi antaa kunnollista lahjaa
Nämä naureskelijat varmaan itse antavat tosi oivaltavia lahjoja, korkeatasoisia ja kalliita.
Vastenmielistä pilkata lahjoja. Eikö ole peruskäytöstapa, että lahjaa ei arvostella.
No ei toki nykyisellä raivokansalla.
Törkeää pilkata lahjoja, mutta välillä kyllä mietityttää, että miten jotkut ihmiset saavat päähänsä ostaa toiselle jotain OIKEASTI aivan järjetöntä ja turhaa p*skaa!? Yleensä tunnetaan se ihminen, jolle lahjoja annetaan, joten mikä saa ostamaan jotain täysin toisen maun vastaista? Ylipäänsä turhan krääsän ostelu pitäisi kieltää...
Tietenkin lahjasta on kiitettävä mutta ei kaikki päivittely ole ilkeää, vaan jotain "traditiota", kun ikäihmiset vaikka eivät aina tiedä onko sovelias lahja.
Itsekö olisitte ihan aidosti kiitollisia ja iloisia saadessanne lahjaksi vaikka jonkun halvan ja ruman joulupukkikoristeen tai viisi kokoa liian isot rumat alushousut? Niin varmaan.
Todellakin. Voisivat kikatella suoraan lahjan antajalle.