Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskoisitteko miehen eksää?

Vierailija
18.12.2018 |

Väittää, että mies on lyönyt ja r#iskannut hänet. Kirjoitti, että voi tulostaa minulle oikeudenkäynnistä asiakirjat. Mies oli voittanut, koska näyttöä ei ollut riittävästi.

Ollaan oltu kaksi vuotta yhdessä. Eksä oli lähettänyt tuon viestin facebookissa yli vuosi sitten. En ollut huomannut.

En haluaisi asiaa selvittää, mutta se vaivaa. Mitä tekisitte?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex luetteli pitkän listan mitä miehessä vikana ja mitä kauheuksia on tehnyt. Osasta tiedän ettei ole totta, osa kyllä kertoi miehen huonoista puolista. Ex itse on osoittautunut yhteistyökyvyttömäksi typerykseksi jolla lienee aika monta ongelmaa omasta takaa. Joten olen jättänyt hänen kokonaan omaan arvoonsa. Mulle merkitsee tasan se, mitä mun ja miehen välillä, meidän perheessä ja kodissa tapahtuu. Kaikkien muiden sekoilut ja syytökset jääkön heidän asiakseen.

Vierailija
22/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittää, että mies on lyönyt ja r#iskannut hänet. Kirjoitti, että voi tulostaa minulle oikeudenkäynnistä asiakirjat. Mies oli voittanut, koska näyttöä ei ollut riittävästi.

Ollaan oltu kaksi vuotta yhdessä. Eksä oli lähettänyt tuon viestin facebookissa yli vuosi sitten. En ollut huomannut.

En haluaisi asiaa selvittää, mutta se vaivaa. Mitä tekisitte?

Minä kyllä ainakin leipoisin ison kakun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap., pyytäisin käräjäoikeudesta asiakirjat luettavaksi ( varmaa on se käräjäoikeus,missä on silloin mies asunut). Olen 100% varma ,että tämä nainen puhuu totta,

On joutunut kärsimään niin paljon,ettei solidaarisuuden nimissä halua sinun joutuvan samaan helvettiin. Minä ainakin uskoisin ja ottaisin asiasta selvää.

Ei kulu montakaan vuotta ,kun itse olet saman edessä.Älä ainakaan tee lapsia sen kanssa ,jos olet vielä synnytysiässä.

Sille miehelke ei parane puhua mitään.Liukenet vaan suhteesta ,jos saat asian ikävän puolen selville.

Vierailija
24/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa on rikos syyttää henkilöä rikoksesta johon hän ei ole syyllistynyt. Miehelläsi lienee ihan käräjäoikeuden vahvistus, että häntä ei ole tuomittu raiskauksesta. Tässä kohtaa kannattaa selvittää itselleen se, että syyte ei ole yhtä kuin rikos ja siitä saatu tuomio. Miehesi ex syyllistyy herjaukseen ja kunnianloukkaukseen.

Raiskaajani todettiin syyttömäksi, mutta en minä siitä syytettä saanut.

Hän on ainakin edelleen saman naisen kanssa, jota petti raiskatessaan minut. Sama nainen oli totisena oikeudessa. Vapaana liikkuu se kuspää mies.

Viittasin kommentillani AP:n miehen exän käytökseen käräjäoikeuden päätöksen jälkeen.

Vierailija
25/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi lukea asiakirjoja. Voihan nainen valehdella oikeudelle yhtä hyvin.

Mies ei ole ollut väkivaltainen, suuttuu kyllä välillä pienestä, mutta lähtee aina ulos.

Tietenkin, nyt kun mielikuvitus laukkaa niin alan kuvitella kaikenlaista. Ainakaan eksään en aio olla yhteydessä.

Miten ne asiakirjat oikeudelta saa? En edes tiedä missä kaupungissa käsittely on ollut.

Ap

Suuttuu pienestä ja lähtee ulos? Eli yrittää pitää nyrkkinsä kurissa?

Valitettavasti tällä hetkellä mietin itsekin noin. En olisi vielä viime viikolla ajatellut niin. Käyn kaikkea miehen toimintaa läpi, mikä tuntuu epäreilulta häntä kohtaan. En halua pilata meidän joulua, mutta en pysty olemaan 100% oma itseni. En usko, että voin jatkaa jos uskon vastapuolen kertomukseen enemmän.

En voi unohtaa tätä ennen kuin olen lukenut asiakirjat. Mies asui tuolloin melkein 200 km päässä, en haluaisi ajaa sinne saakka, kun en tiedä käytiinkö oikeudenkäynti edes siellä. Saakohan sen puhelimitse selville?

Ap

Vierailija
26/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ap., pyytäisin käräjäoikeudesta asiakirjat luettavaksi ( varmaa on se käräjäoikeus,missä on silloin mies asunut). Olen 100% varma ,että tämä nainen puhuu totta,

On joutunut kärsimään niin paljon,ettei solidaarisuuden nimissä halua sinun joutuvan samaan helvettiin. Minä ainakin uskoisin ja ottaisin asiasta selvää.

Ei kulu montakaan vuotta ,kun itse olet saman edessä.Älä ainakaan tee lapsia sen kanssa ,jos olet vielä synnytysiässä.

Sille miehelke ei parane puhua mitään.Liukenet vaan suhteesta ,jos saat asian ikävän puolen selville.

Kovin on tunnekuohussa kirjoitettua tekstiä, kun kirjoitusvirheitä riittää jaettavaksi saakka. 

Vierailija
27/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole ollut väkivaltainen, suuttuu kyllä välillä pienestä, mutta lähtee aina ulos.

Tietenkin, nyt kun mielikuvitus laukkaa niin alan kuvitella kaikenlaista. Ainakaan eksään en aio olla yhteydessä.

Miten ne asiakirjat oikeudelta saa? En edes tiedä missä kaupungissa käsittely on ollut.

Ap

Valitettavasti tällä hetkellä mietin itsekin noin. En olisi vielä viime viikolla ajatellut niin. Käyn kaikkea miehen toimintaa läpi, mikä tuntuu epäreilulta häntä kohtaan. En halua pilata meidän joulua, mutta en pysty olemaan 100% oma itseni. En usko, että voin jatkaa jos uskon vastapuolen kertomukseen enemmän.

En voi unohtaa tätä ennen kuin olen lukenut asiakirjat. Mies asui tuolloin melkein 200 km päässä, en haluaisi ajaa sinne saakka, kun en tiedä käytiinkö oikeudenkäynti edes siellä. Saakohan sen puhelimitse selville?

Ap

Mitä kertoo miehestäsi se, että et olisi epäillyt häntä raiskauksesta ilman hänen exänsä viestiä? Älä anna miehesi katkeran exän pilata parisuhdettasi.

Vierailija
28/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sanonut viestistä miehelle. Pelkään, että se on totta. En halua kuulla selityksiä, enkä tiedä haluanko kuulla totuuttakaan.

Ap

No kyllä ole tyhmä.Kärsippä sitten nahoissasi.Onnea valitsemallesi tielle.

Vierailija
29/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lyöty ja raiskattu, siitä jää yleensä aika selvät fyysiset jäljet -mustelmia ja spermaa nyt vähintään.

Jos on tehty syyte, mutta mies on saanut vapauttavan tuomion, on selvää että kovin lujaa ei ole lyöty kun ei ole pahoinpitelyn jälkiä.

Vierailija
30/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te tekisitte? Kertoisitteko miehelle? Juuri nyt ennen joulua?

Rehellisesti sanottuna, pelkään miehen arvaavan että mietin voiko juttu olla totta. Ja suuttuvan siitä, että voin edes ajatella hänestä niin. Olen todella huono valehtelemaan, ja mies osaa hyvin tulkita mitä ajattelen.

Ap

Vierailija
31/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna, pelkään miehen arvaavan että mietin voiko juttu olla totta. Ja suuttuvan siitä, että voin edes ajatella hänestä niin. Olen todella huono valehtelemaan, ja mies osaa hyvin tulkita mitä ajattelen.

Ap

Ai tämä onkin Porvoosta tämä juttu.

Vierailija
32/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Soita sinne käräjäoikeuteen löytyykö sieltä tällaisia papereita edes. En ottaisi puheeksi, jos ei olisikaan totta on sen verran kova syytös ja toisaalta et tiedä, miten mies reagoi. 

Vierailija
33/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne sen aikaiseen asumispaikan käräjäoikeuteen ja pyydät miehen nimellä olevat oikeuden käsittelyt.

Ne laittaa ilmaiseksi spostiin. Jos et uskalla ottaa niitä normaalikäytössä olevaan niin voit luoda vaikka gmailin uuden s-postin tätä varten.

Ei tarvii ajella mihinkään eikä pyytää postin kautta vaan siis sähköpostiin ne.

Totuus on aina hyvä. Oli se mikä vain.

Jos näyttö ei ole riittänyt, niin se ei ole sama kuin syytön....

Vierailija
34/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voi totta kai suuttua, mutta hänen täytyy myös ymmärtää että noin vakava syytös pistää väkisinkin mietityttämään vaikka haluaisitkin häntä uskoa. Lukisin ne käräjäoikeuden laput ja miettisin sitten, mitä tekisin. Asutteko yhdessä? Mitkä joulusuunnitelmat? Onko jouluksi mitään muuta paikkaa minne voit mennä jos tuo onkin totta? Onko täysin poissuljettua tarkistaa käräjäoikeudesta ja olla sitten yhteydessä eksään ja kysyä hänen näkökulmaansa? 

Vierailija
35/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Hetkinen.. Et halua pilata joulua mutta et voi olla sielä oma itsesi?? NÄETKÖ ITSE MITÄ KIRJOITAT??!! Toi menee ihan ristiriitaiseksi. Tää on höpö höpö juttu koko ketju.

Vierailija
36/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera eksä? Suomessa oikeuslaitos on 99.99% oikeassa.

Vierailija
37/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko!!

Vierailija
38/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävälle kävi noin, ei kyllä ollut kyse noin pahoista asioista mutta hillittömästä mustasukkaisuudesta ja sairaalloisesta kyttäämisestä.

Ystävä ei uskonut vaan piti kateellisen exän keksimänä panetteluna. Kunnes ikävät asiat alkoivat pulpahdella esiin, ensin pieninä juttuina ja sitten isompina ja hullumpina, lopulta mies yritti hallita koko elämää.

Ottaisin selvää asiasta, sen pystyy tekemään helposti.

Vierailija
39/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ne oikeuden asiakirjat. 

Eikä se mies vielä välttämättä päälle käy, erityisesti ei jos ette asu vielä yhdessä.

Vierailija
40/68 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin yhteydessä sinne, jos s-postiin voi saada. Kiitos neuvoista!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän