Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
12021/12684 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Paras tietenkin leijona, joka on eläinradan johtaja muutenkin. Pahimmat on neitsyt ja kaksonen.

Pahin leijona, pettäjä, umpimielinen, kiertelijä, määräilijä, halveksija, korskeilija...siis typerys.

Omassa lähipiirissäni on vain lämpimiä leijonia. Nuo kuvailusi ovat ihan yleisesti ottaen epävarman ja keskenkasvuisen ihmisen piirteitä. Näitä tällaisia tulee vastaan jokaisen merkin edustajissa...

Vierailija
12022/12684 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Leijonat hurmaa kaikki.

Tämä voi olla hyvinkin totta noin alkuun. Itsekin olen tykännyt leijonista alkuun. Mutta olen tuntenut lähinnä tyhmiä leijonia ja draamanhakuisia, että hurmaantuminen on vaihtunut turhaantumiseksi. Lienee tapauskohtaista mitä se valovoimainen kuori kätkee alleen.

Leijonat hurmaa ja loistaa..he ovat leikkisiä, ehkä hieman flirttejä ja tykkäävät välillä pienestä pelailusta :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12023/12684 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisen vihamielinen suhtautuminen täällä on monella leijoniin. Minusta merkki on välillä melkoisen väärinymmärretty, ja paljon riippuu muistakin sijainneista. Itse tunnen monta jopa ujoa leijonaa, jotka eivät viihdy keskipisteessä tai tee numeroa itsestään. Heissä kaikissa on kartalla paljon neitsyttä, ja heitä taas yhdistää sellainen piirre, että heitä on välillä vaikea miellyttää. Heillä on todella korkeat kriteerit niin itselleen kuin muille, ja he yleensä saavatkin paljon aikaan.

Tunteellisemmat, dramaattisemmat leijonat taas ovat niitä, joilla on kartassaan leijonan lisäksi rapua tai muita vesimerkkejä. He itkevät herkästi ja suuttuvat helposti, mutta ovat toisaalta myös todella tunneälykkäitä. He viihtyvät paremmin siinä klasissessa valokeilassa kuin neitsytleijonat. Sen olen kyllä huomannut, että aurinkoleijonat huomataan jotenkin luonnostaan, missä sitten liikkuvatkaan. Ehkä se on tapa, millä he kantavat itsensä, en tiedä.

Kaikissa tapaamissani leijonissa on kuitenkin ollut yksi piirre, jota olen aina ihaillut: he uskaltavat puolustaa heikompia ja heillä on vahva oikeudentunto. Jos olet leijonan ystävä, voit olla varma, että hän auttaa sinua parhaansa mukaan asiassa kuin asiassa ja taistelee rinnallasi vääryyttä vastaan.

Itse olen skorpioni, jonka verivihollinen leijonan pitäisi ilmeisesti olla, mutta minulla on heistä lähinnä hyvää sanottavaa. Toisaalta tällä palstalla inhotaan kyllä meitä skorppareitakin :D

Vierailija
12024/12684 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään keskenkasvuisen, omahyväisen, kateuteen taipuvaisen ja itseään korottavan leijonan, aika huomionhakuinen myöskin. Leijonissa on karseitakin tyyppejä.

t. Vesimiesnainen

Vierailija
12025/12684 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tunnen ärsyttäviä leijonia ja pikkumaisia pedantteja neitsyitä ja vaakoja joilla ei ole mielipiteitä.

Vierailija
12026/12684 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mäkin tunnen ärsyttäviä leijonia ja pikkumaisia pedantteja neitsyitä ja vaakoja joilla ei ole mielipiteitä.

Allekirjoitan tämän itsekin.

Lisäisin tuohon vaakaedustukseen sen verran, että on heilläkin mielipiteet, mutta ne aina mukailevat muiden mielipiteitä. Vaaka siis tavallaan kallistuu siihen suuntaan, mikä milloinkin on valloillaan...

Vierailija
12027/12684 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihmeellisen vihamielinen suhtautuminen täällä on monella leijoniin. Minusta merkki on välillä melkoisen väärinymmärretty, ja paljon riippuu muistakin sijainneista. Itse tunnen monta jopa ujoa leijonaa, jotka eivät viihdy keskipisteessä tai tee numeroa itsestään. Heissä kaikissa on kartalla paljon neitsyttä, ja heitä taas yhdistää sellainen piirre, että heitä on välillä vaikea miellyttää. Heillä on todella korkeat kriteerit niin itselleen kuin muille, ja he yleensä saavatkin paljon aikaan.

Tunteellisemmat, dramaattisemmat leijonat taas ovat niitä, joilla on kartassaan leijonan lisäksi rapua tai muita vesimerkkejä. He itkevät herkästi ja suuttuvat helposti, mutta ovat toisaalta myös todella tunneälykkäitä. He viihtyvät paremmin siinä klasissessa valokeilassa kuin neitsytleijonat. Sen olen kyllä huomannut, että aurinkoleijonat huomataan jotenkin luonnostaan, missä sitten liikkuvatkaan. Ehkä se on tapa, millä he kantavat itsensä, en ti

Tässäpä se oli hyvin tiivistetty. Kiitos skorpparille! Leijonat ovat tulimerkille ominaisesti rohkeita, mikä on omiaan vetämään toisia puoleensa. Muidenkin merkkien sijainnit ja painotukset ovat toki tärkeitä, mutta samalla laillahan se menee kaikilla muillakin. Harvemmin kun on kahta samanlaista ihmistä edes siinä saman merkin edustajistossa.

Vierailija
12028/12684 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain kerran päätän, niin miksi muuttaisin mieltäni. Pääni ei käänny enkä ole tuuliviiri. Sellainen ei sovi minuun ja pidän rutiineista, joten ei lupauksia ja päätöksiä saa rikkoa. -Härkä

Jos oot päättänyt jotain, niin miksi et muuttais sitä? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en itse tajua miks päätöksen tarvis olla kiveen hakattu juttu. -vaaka

Arvojani en muuta, vaikka yritän ymmärtää ja kunnioittaen kuunnella vastapuolta. Minulla on lyhyen ja pitkän tähtäimen suunnitelmia, jotka olen päättänyt saavuttaa enkä niistä luovu. En ole kokeilunhaluinen enkä jokotai-ihminen ja asiat, jotka koen hyväksi, niin pidättäydyn niissä, koska rakastan varmuutta, turvaa ja vakautta. -Härkä

Kiitos vastauksesta. Vaikka tuo vähän avaskin näkötapaa, niin en koe saaneeni siitä vastausta itse kysymykseen -vaaka

Vierailija
12029/12684 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sanotaan että miehen venusmerkki kertoo naisihanteesta, niin millainen nainen viehättää venus-Vesimiestä?

Ja mikä on miehiään Oinas jolla kuu Ravussa?

Mikä merkki kertoo naisen miesihanteesta? Minkälaanen on venus kalat nainen?

Olen lukenut, että naisella Mars kertoo miesihanteesta. Esim. jos naisen syntymäkartalla Mars on härän merkissä, nainen viehättyy härkämäisistä miehistä.

Vahvempi merkitys taitaa olla deskendenttimerkillä. Mulla on Mars kaloissa, en kestä kalatmiehiä. Sen sijaan deskendenttimerkki on vesimies, ja jo klikkaa paremmin. Mies on vaaka, ilmamerkki ja muutenkin kiinnostun eniten ilmamerk

Voiko deskenttimerkki ja mars merkki olla sama?

Vierailija
12030/12684 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12031/12684 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voi

Vierailija
12032/12684 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sekä deskenttimerkki ja marsmerkki on molemmat härässä, niin minkälainen tällainen ihminen on?

Vierailija
12033/12684 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse allekirjoitan täysin sen että nousuVaaka viehättyy Oinaista. Pidemmissä parisuhteissa olen ollut Kalojen ja Vaa`an kanssa, mutta suurimmat intohimot on olleet aina Oinaiden kanssa. Saadaan puolin ja toisin toisemme syttymään uudestaan ja uudestaan. Jos kaikki sujuu yhtä hyvin kuin viime kuukaudet, saatan saada sellaisen ihan omaksi :)

Vierailija
12034/12684 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssaeläminen on helpointa Kauriiden, Kalojen, Neitsyiden, Rapujen ja Härkien kanssa. Näiden ed.main. kanssa on rauha olla.

Vierailija
12035/12684 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ainakin itse allekirjoitan täysin sen että nousuVaaka viehättyy Oinaista. Pidemmissä parisuhteissa olen ollut Kalojen ja Vaa`an kanssa, mutta suurimmat intohimot on olleet aina Oinaiden kanssa. Saadaan puolin ja toisin toisemme syttymään uudestaan ja uudestaan. Jos kaikki sujuu yhtä hyvin kuin viime kuukaudet, saatan saada sellaisen ihan omaksi :)

Tähän kun lisätään vielä signature signimme, jotka ovat vastamerkit Oinas ja Vaaka :)

Exäni ovat olleet signature signeiltään Vaaka(aurinkoKalat) ja Rapu(aurinkoVaaka). Muutenkin olen huomannut että Vaakaa kartallaan olevat miehet viehättyvät minusta, mutta minä en pidemmän päälle heistä.

Vierailija
12036/12684 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka jolla on merkurius ja mars Skorpionissa ei ole diplomaattinen vaan töksäyttelijä.

Tunnen melko läheisesti 3 tällaista miesVaakaa. Välillä olen jäänyt mykäksi tilanteessa jossa kommentti heitetään tai sivuuttanut ne ja myöhemmin miettinyt että mitä ihmettä sieltä suusta pääsikään.

Vierailija
12037/12684 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi jousimiehiä inhotaan niin paljon?

Ei kai miksikään? Kaikin puolin pidetty merkki.

Vierailija
12038/12684 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Hirviniemihän näyttäisi edustavan jousimies-miehiä. Tuli vain mieleen viimepäivien otsikoista.

Vierailija
12039/12684 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka on ehdottomasti paras. Hallitseehan meitä vaakoja kauneuden planeetta venus joten olemme siis ulkoisestikin kauniita. Lisäksi olemme diplomaattisia, ystävällisiä, pitkämielisiä, auttavaisia, listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Vierailija
12040/12684 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kanssaeläminen on helpointa Kauriiden, Kalojen, Neitsyiden, Rapujen ja Härkien kanssa. Näiden ed.main. kanssa on rauha olla.

Listasit sitten ne kaikista hankalimmat ja joustamattomimmat... 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi