Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa myös nouseva horoskooppi, kuu horoskooppi jne. Esim, itse oon vesimies ja nouseva on skorpioni. Vesimiesten ei pitäisi olla mustasukkasia ja niiden kuuluis tykkää vapaudesta. Mä taas oon just suht kontroileva, tai mulla on aika tiukat rajat mitä itsekkin noudatan kaverisuhteissa ja parisuhteissa. En kyllä lähde ketään kontroilemaan, jos hänelle ei sovi mun rajat eikä halua noudattaa niitä niin sitten laitetaan kaveri/parisuhde poikki. Ei sen kummempaa. Mun mielestä kaksoset on tosi itsekeskeisiä, dramaattisia ja muutenkin raskaita.
Samaa mieltä kanssasi ja toimin täysin samoin. Olen myös noususkorpioni ja 8. huone osuu skorpionin omaan huoneeseen. Uin syvissä vesissä ja näen nopeasti jos joku valehtelee ja on epärehellinen. Tästä johtuen en ole helpoimmista päästä, mutta valehtelua en siedä enkä pinnallisuutta. Kaksosista samaa mieltä.
Mitä tämä tarkoittaa: 8. huone osuu skorppionin omaan huoneeseen. Tarkoitatko että skorppionin planeetta pluto on huoneessa 8? Meinaan noususkorpparillahan huone 1 on skorppionissa, ei huone 8.
Huone 8. on skorpionin hallitsema huone ja minulla on skorpioni siinä huoneessa ja pluto on myös siinä, mikä on skorpionin hallitsema. Noususkorpionina minulla on skorppari huoneessa 1. ja myös skorpionin vastamerkki härkä on vastakkaisessa 7. huoneessa.
Kiinnostaisi kyllä ihan karttakuvana että miten sekä huone 1 että huone 8 on skorppionissa. Vissiin sun koko eläinrata on pelkkää skorppionia.
Jokaisella huoneella on luontainen hallitsija, eka huone on oinas, toinen härkä jne. ja kasi skorppari eli tuo huone käsittelee siihen merkkiin liittyviä asioita. Kahdeksas huone siis käsittelee skorppioniin yhdistettyjä asioita, kuolemaa, seksiä ym. sen merkin värittämänä mikä sinulla hallitsee sitä huonetta.
Ymmärrän kyllä astrologiaa mutta sinä et jos väität että sulla sekä huone 1 (nouseva) että huone 8 on skorppionissa. Voi siellä pluto olla joka skorppionin hallitsema planeetta mutta huone 1 ja 8 ei ole kartalla samassa merkissä mitenkään. Tai niin pieniä huoneita en ole millään huonejaolla koskaan nähnyt että kaikki huoneet välillä 1-8 samassa merkissä.
8 huone käsittelee kaikilla skorpionimaisia asioita riippumatta missä merkissä huone on. Ymmärrätkö?
Minä ymmärrän mutta sinä et. Minulla esimerkiksi huone 1 eli identiteetin huone neitsyessä. Huone 8 on kartalla suunnilleen vastapäätä ja minulla huoneen 8 kärki on kaloissa ja huoneessa on kuu. Kerrotko nyt että miten huone 1 ja 8 on molemmat skorppionissa eli samassa merkissä? Sanoithan että huone 8 on skorppionissa kartallasi ja samoin huone 1 eli nouseva. Jompikumpi voi olla muttei molemmat.
Eli jos olet nouseva skorppioni niin missä merkissä on huone 8 kartallasi?
Eli huone 8 on kyllä skorppionin huone, transformaation huone, mutta se ei voi sijaita samassa merkissä kuin huone 1 samalla kartalla.
Vierailija kirjoitti:
Paras tietenkin leijona, joka on eläinradan johtaja muutenkin. Pahimmat on neitsyt ja kaksonen.
Pahin leijona, pettäjä, umpimielinen, kiertelijä, määräilijä, halveksija, korskeilija...siis typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa myös nouseva horoskooppi, kuu horoskooppi jne. Esim, itse oon vesimies ja nouseva on skorpioni. Vesimiesten ei pitäisi olla mustasukkasia ja niiden kuuluis tykkää vapaudesta. Mä taas oon just suht kontroileva, tai mulla on aika tiukat rajat mitä itsekkin noudatan kaverisuhteissa ja parisuhteissa. En kyllä lähde ketään kontroilemaan, jos hänelle ei sovi mun rajat eikä halua noudattaa niitä niin sitten laitetaan kaveri/parisuhde poikki. Ei sen kummempaa. Mun mielestä kaksoset on tosi itsekeskeisiä, dramaattisia ja muutenkin raskaita.
Samaa mieltä kanssasi ja toimin täysin samoin. Olen myös noususkorpioni ja 8. huone osuu skorpionin omaan huoneeseen. Uin syvissä vesissä ja näen nopeasti jos joku valehtelee ja on epärehellinen. Tästä johtuen en ole helpoimmista päästä, mutta valehtelua en siedä enkä pinnallisuutta. Kaksosista samaa mieltä.
Mitä tämä tarkoittaa: 8. huone osuu skorppionin omaan huoneeseen. Tarkoitatko että skorppionin planeetta pluto on huoneessa 8? Meinaan noususkorpparillahan huone 1 on skorppionissa, ei huone 8.
Huone 8. on skorpionin hallitsema huone ja minulla on skorpioni siinä huoneessa ja pluto on myös siinä, mikä on skorpionin hallitsema. Noususkorpionina minulla on skorppari huoneessa 1. ja myös skorpionin vastamerkki härkä on vastakkaisessa 7. huoneessa.
Kiinnostaisi kyllä ihan karttakuvana että miten sekä huone 1 että huone 8 on skorppionissa. Vissiin sun koko eläinrata on pelkkää skorppionia.
Jokaisella huoneella on luontainen hallitsija, eka huone on oinas, toinen härkä jne. ja kasi skorppari eli tuo huone käsittelee siihen merkkiin liittyviä asioita. Kahdeksas huone siis käsittelee skorppioniin yhdistettyjä asioita, kuolemaa, seksiä ym. sen merkin värittämänä mikä sinulla hallitsee sitä huonetta.
Ymmärrän kyllä astrologiaa mutta sinä et jos väität että sulla sekä huone 1 (nouseva) että huone 8 on skorppionissa. Voi siellä pluto olla joka skorppionin hallitsema planeetta mutta huone 1 ja 8 ei ole kartalla samassa merkissä mitenkään. Tai niin pieniä huoneita en ole millään huonejaolla koskaan nähnyt että kaikki huoneet välillä 1-8 samassa merkissä.
8 huone käsittelee kaikilla skorpionimaisia asioita riippumatta missä merkissä huone on. Ymmärrätkö?
Minä ymmärrän mutta sinä et. Minulla esimerkiksi huone 1 eli identiteetin huone neitsyessä. Huone 8 on kartalla suunnilleen vastapäätä ja minulla huoneen 8 kärki on kaloissa ja huoneessa on kuu. Kerrotko nyt että miten huone 1 ja 8 on molemmat skorppionissa eli samassa merkissä? Sanoithan että huone 8 on skorppionissa kartallasi ja samoin huone 1 eli nouseva. Jompikumpi voi olla muttei molemmat.
Tässä on useampia keskustelijoita ja viestit vähän sekaisin. Jos nousu on skorpionissa ei 8. huone voi olla skorpionin merkissä kirjaimellisesti mutta sitä sanotaan skorpionin huoneeksi koska se 8. huoneena vastaa eläinradan 8. merkkiä skorpionia.
Sinun nousu (1.huone on oinasmainen) on neitsyessä ja 8.huone (skorpionimainen huone) kaloissa jota hallitsee neptunus. Neptunuksen huone ja aspektit ja 8. huoneessa olevan kuun aspektit otettava huomioon tulkinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jousimiehiä inhotaan niin paljon?
Kuka inhoaa?
Mahdan olla sitten melkoinen harvinaisuus kun olen Kaksoset joka ei petä, en edes silloin kun silloinen puoliso oli haluton pari vuotta. VenusHärkänä en halunnut luovuttaa, mutten pidemmän päälle pysty myöskään olemaan parisuhteessa jossa kosketuksia ei ole, joten päätin suhteen. Tällähetkellä olen suhteessa jossa voimme nähdä melko harvoin ja vientiä olisi muuallakin, mutta yksi hyvä riittää minulle.
Pahimpia tietämiäni juoruilijoita ovat olleet Neitsyt, Kalat, Jousimies. Joskus kumppaniaan pettäneitä tiedän lähes joka merkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos olet nouseva skorppioni niin missä merkissä on huone 8 kartallasi?Tässä on useampia keskustelijoita ja viestit vähän sekaisin. Jos nousu on skorpionissa ei 8. huone voi olla skorpionin merkissä kirjaimellisesti mutta sitä sanotaan skorpionin huoneeksi koska se 8. huoneena vastaa eläinradan 8. merkkiä skorpionia.
Sinun nousu (1.huone on oinasmainen) on neitsyessä ja 8.huone (skorpionimainen huone) kaloissa jota hallitsee neptunus. Neptunuksen huone ja aspektit ja 8. huoneessa olevan kuun aspektit otettava huomioon tulkinnassa.
Joo no halusin vain ymmärtää mitä tarkoittaa noususkorpparin lause että hän ui syvissä vesissä kun huone 8 osuu skorppionin omaan huoneeseen. Koko lause on todella omituinen koska skorppioniin huone 8 ei hänellä osu vaan huone 1. Eli missä merkissä hänen huone 8 on. Jokaisella on skorppionin huone 8 jossain merkissä mutta hän kirjoittaa kuin se olisi skorppionissa mitä se ei voi olla jos huone 1 on (nouseva merkki). Eli mitä hänen 8 huoneessaan on mitä hän pitää syvällisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos olet nouseva skorppioni niin missä merkissä on huone 8 kartallasi?Tässä on useampia keskustelijoita ja viestit vähän sekaisin. Jos nousu on skorpionissa ei 8. huone voi olla skorpionin merkissä kirjaimellisesti mutta sitä sanotaan skorpionin huoneeksi koska se 8. huoneena vastaa eläinradan 8. merkkiä skorpionia.
Joo no halusin vain ymmärtää mitä tarkoittaa noususkorpparin lause että hän ui syvissä vesissä kun huone 8 osuu skorppionin omaan huoneeseen. Koko lause on todella omituinen koska skorppioniin huone 8 ei hänellä osu vaan huone 1. Eli missä merkissä hänen huone 8 on. Jokaisella on skorppionin huone 8 jossain merkissä mutta hän kirjoittaa kuin se olisi skorppionissa mitä se ei voi olla jos huone 1 on (nouseva merkki). Eli mitä hänen 8 huoneessaan on mitä hän pitää syvällisenä?
Melko epäselvää kyllä ,:D
Itselläni on 8. huoneessa venus Härkä sekä Chiron. Sinne osoittaa myös Jumalan sormi Yod. Mitä sitten mahtaakaan tarkoittaa?
Laskusolmu ja noususolmu käsittääkseni kertoo lähtötilanteesta ja tulevaisuuden pyrkimyksestä.
Itselläni lasku on Kauris ja nousu Rapu. Nämä ovat karttani ainoat kyseisiä merkkejä.
Pyrkimykseni siis pitäisi olla kohti Rapumaisia asioita, joita olen pitänyt jokseenkin vieraina. Tosin osittain Kauriskin on vierasta minulle.
Nyt on kuitenkin käynyt niin että olen löytänyt mahdollisesti parhaimman itselleni koskaan sopivan kumppanin, mutta hän on useamman lapsen yksihuoltaja, lasten toinen vanhempi kuollut. Eli jos suhteemme kehittyy, minusta tulisi väkisinkin äitihahmo omien lasteni lisäksi myös näille lapsille. Jostain ihmeellisestä syystä tämä ei kuitenkaan saa minua perääntymään. Eikö tämä ole melkoista Rapuenergiaa?
Vierailija kirjoitti:
Mahdan olla sitten melkoinen harvinaisuus kun olen Kaksoset joka ei petä, en edes silloin kun silloinen puoliso oli haluton pari vuotta. VenusHärkänä en halunnut luovuttaa, mutten pidemmän päälle pysty myöskään olemaan parisuhteessa jossa kosketuksia ei ole, joten päätin suhteen. Tällähetkellä olen suhteessa jossa voimme nähdä melko harvoin ja vientiä olisi muuallakin, mutta yksi hyvä riittää minulle.
Pahimpia tietämiäni juoruilijoita ovat olleet Neitsyt, Kalat, Jousimies. Joskus kumppaniaan pettäneitä tiedän lähes joka merkistä.
Venushärkä on rakkaudessa turvallinen ja vakaa, myös omistushaluinen. Venusmerkki kertoo juurikin siitä millainen on rakkaudessa. Itsekin olen venushärkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko epäselvää kyllä ,:D
Itselläni on 8. huoneessa venus Härkä sekä Chiron. Sinne osoittaa myös Jumalan sormi Yod. Mitä sitten mahtaakaan tarkoittaa?
Olet kysellyt tätä monta kertaa. Tällä palstalla ainoa vastaus oli minulta, että itselläni Jumalan sormi viittasi uskoontuloon, elämän tarkoituksen löytämiseen. Myös minulla toinen Jumalan sormi osoittaa venushärkään ja vieressä chiron, mutta huoneessa 10. En tiedä kuinka merkittävä tuo yksi piste on vai pitäisikö Yod tulkita kokonaisuudessaan eli kolmen pisteen kautta eli aspektien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat on skorpioni, joka on tosiaan kateellinen ja katkera sekä kylmä, omissa maailmoissaan elävä vesimies jolla ei ole mitään empatiakykyä.
Paraas on itsevarma ja lämmin leijona. Olen kaksonen (joka ei ikinä ole pettänyt kumppaniaan).
Tuo ei pidä paikkaansa, että vesimies tuollainen ja lämmin leijona ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat on skorpioni, joka on tosiaan kateellinen ja katkera sekä kylmä, omissa maailmoissaan elävä vesimies jolla ei ole mitään empatiakykyä.
Paraas on itsevarma ja lämmin leijona. Olen kaksonen (joka ei ikinä ole pettänyt kumppaniaan).
Tuo ei pidä paikkaansa, että vesimies tuollainen ja lämmin leijona ?
Leijona on lämmin lähinnä draamanhalussaan, aina pitää olla tunteenpaloa. Vesimies vaikuttaa kylmältä koska hän on looginen. Leijona ajattelee itseään ja vesimies ajattelee yhteisöä. Vesimies mielletään kylmäksi koska hän ajattelee ennenkuin reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tuolla aiemmin että entäpä jos horoskooppi kertoo siitä millainen haluat olla, ei vain tai ei pelkästään millainen olet? Tämä aurinkovaaka/noususkorppari ainakin oli täysin rakastunut itseensä ja jos minun pitäisi rakentaa unelmakartta niin kyllä melkein tekisin oman karttani aurinko-oinaana/kuukalana. Nousevalta olisin myös tarkkailijaneitsyt ja maanläheistä härkää kartalle kiitos myös. Teeskentelijävaakaa en ottas kartalle lainkaan enkä kaksinaamaista kaksosta. Pimeydenlähettiläs-skorppionia en myöskään koska pidän valosta. Outoa vesimiestä minussa ei ole, mutten pistäisi pahaksi vähässämäärin, enkä leijonaa mutta paljon leijonaa olisi minulle liikaa draamaa. Ravut liian helpostiloukkaantuvia itsensäsäälijöitä, joten en kaipaisi. Jousimiehestä, kauriista en osaa sanoa oikein mitään. Kauris on uraohjus mutta olen toimeen aina tullut ja jouskarit jääneet etäisiksi.
Huh kuulostatpas kapeakatseiselta ja varsin tuomitsevalta tapaukselta. Muistuttaisin jotta kaikissa merkeissä on hyviä ja huonoja puolia. En oikein saanut myöskään kiinni jotta millä lailla mielestäsi tuo vaaka olisi itseensä rakastunut, siksikö jos hänellä on mahdollisesti hyvä kroppa kun tykkää kuitenkin liikuntaa harrastaa?
Taitaa olla tätä perisuomalaisuutta kun pitää olla niin maanläheistä ja hissukkaa, et jos on vähänkin räiskähtelevämpi ja itsevarmempi persoona niin heti kivitetään.Terkuin: oinas jolla on sitä härkääkin kartalla, mutta oon rohkeasti itseni anteeksi pyytelemättä
En ollut tässä ketään kivittämässä. Ei kai minun tarvitse kaikista pitää eikä minua tarvitse siitä syystä kivittää? Pidän ihmisistä jotka tykkäävät itsestään, ei kynttilää pidä laittaa vakan alle. En nyt vaan pitänyt jutuista joista vaaka piti eli intensiivinen katse ja ihmeellinen takamus jota kaikki ihmettelevät. Tykkäisin jos kohtaisin ihmisen, jonka älyä tai hyväsydämisyyttä ihmertelisin. Niitä voisi ihmetellä näin virtuaalisesti kirjoittamalla, takamusta oikein ei. Ja oikeasti minua huvitti vain kun vaakaskorppioni piti takapuolen muotoakin tähtikartta-asiana. Eli juttu meni minulta yli hilseen niin sanoakseni ja muistikuvaksi jäi itseensärakastunut mikä ei monesti ole huonokaan ominaisuus. Itsekin pidän itsestäni.
Ajattelin ensin että en jaksa korjata tätä sinun käsitystäsi, mutta olkoon. Ensinnäkin en itse kyllä kertonut että näistä piirteistäni jotenkin itsessäni erityisesti pitäisin, vaan kuvailin tässä ulkoista olemustani ja vastasin siihen jotta voisiko minut jostakin tunnistaa mm. noususkorppariksi :D ja kuvasin kyllä aiemmin myös luonteenpiirteitäni, mutta noteerasit näköjään vain tuon "takapuolen" mitä en kyllä itsekään välitä ns. esitellä ja ahdistunutkin joistakin kommenteista mitä saanut siihen koskien. Lisäksi toin sen esille koska jousimiehiin liitetään yleisesti ottaen reidet ja takapuoli ja itselläni kun löytyy jouskarin huoneesta planeettasijainteja, joten koin sen siksi ehket mainitsemisen arvoiseksi, enkä sen tautta jotta olisin aivan "in love" mun persaukseen :D
Nimittäin kerrottakoon jotta meikäläinen ja itseensä rakastunut eivät vain sovi samaan lauseeseen jos tietäisit/tuntisit minut ja historiani.
Tiivistettynä minulla oli vaikea nuoruus, ja olin täynnä itseinhoa ja vihaa sekä koin itseni kaikin puolin huonoksi ja riittämättömäksi. Halusin silloin vain pääosin kadota kokonaan pois. Tätä huonommuutta ja itseinhoa kesti pitkälle aikuisikään saakka, ja voin sanoa että siinä on riittänyt paljon työskenneltävää ja prosessoitavaa jotta olen saanut kehitettyä itselleni jotakuinkin normaalin itsetunnon ja omatunnonarvon, ja jotta voin vihdoin todeta viihtyväni nahoissani ja toteamaan että minä riitän tälläisenä kun olen.
Toivottavasti tämä haastaisi ihmisiä miettimään asioita useammalta eri kannalta päätymättä oitis johonkin olettamukseen, sillä kaikki ei todellakaan välttämättä ole siltä miltä näyttää/kuulostaa ja ei voi ikinä tietää ihmisen tarinaa ja jotta mitä kaikkea on mahdollisesti kokenut.
Mut ei mulla muuta, pidetään jengi mielummin meininki positiivisena ja avarakatseisena, tässä maailmassa kun on muutoinkin liikaa pahaa.
Terveisin: se "itseensä rakastunut" vaaka :D
Vierailija kirjoitti:
Juu itsekin tiedän aurinkokaksosen kuka ei ole ikinä pettänyt, nimittäin isäni. On muutoinkin ns. tavan keskivertomiestä herkempi ja avoimempi tunteissaan. Venus löytyy ravun merkistä ja muistaakseni myös kuu 1 huoneesta. Muistan kun olen hältä asiaa joskus kysynytkin, niin tuumasi ettei hänestä olisi pettämään tai sängystä sänkyyn hyppimään sillä kokisi valtavia tunnontuskia eikä luultavammin myös pystyisi asiasta valehtelemaan. Ei myös kuulema ikinä ole ollut vetoa mihinkään yhden illan juttuihin (ei edes nuorena sinkkunakaan ollessa) vaan tarvitsee sen tunneyhteyden ihmiseen.
Muutoinkin en oikein ymmärrä tätä joidenkin ihmisten inhoa kaksosiin, sillä minun elämässäni on rakkaita ja luotettavia kaksosia ollut ja tulee olemaan. Ovat mainiota seuraa ja heillä on se tietty lapsenomainen pilke sulmäkulmassa sekä mielenkiintoisia näkökantoja asioihin. On tosin myös nuorena inhottaviin leukojen loksuttaja ja vinoilijoihinkin tullut törmättyä, mutta en silti yhtä merkkiä mitenkään kamalaksi lähtisi leimaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu itsekin tiedän aurinkokaksosen kuka ei ole ikinä pettänyt, nimittäin isäni. On muutoinkin ns. tavan keskivertomiestä herkempi ja avoimempi tunteissaan. Venus löytyy ravun merkistä ja muistaakseni myös kuu 1 huoneesta. Muistan kun olen hältä asiaa joskus kysynytkin, niin tuumasi ettei hänestä olisi pettämään tai sängystä sänkyyn hyppimään sillä kokisi valtavia tunnontuskia eikä luultavammin myös pystyisi asiasta valehtelemaan. Ei myös kuulema ikinä ole ollut vetoa mihinkään yhden illan juttuihin (ei edes nuorena sinkkunakaan ollessa) vaan tarvitsee sen tunneyhteyden ihmiseen.
Muutoinkin en oikein ymmärrä tätä joidenkin ihmisten inhoa kaksosiin, sillä minun elämässäni on rakkaita ja luotettavia kaksosia ollut ja tulee olemaan. Ovat mainiota seuraa ja heillä on se tietty lapsenomainen pilke sulmäkulmassa sekä mielenkiintoisia näkökantoja asioihin. On tosin myös nuorena inhottaviin leukojen loksuttaja ja vinoilijoihinkin tullut törmättyä, mutta en silti yhtä merkkiä mitenkään kamalaksi lähtisi leimaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijonat hurmaa kaikki.
Olen eri mieltä. Tuntemani leijonat (6) ovat alkuun mukavia, mutta loppujen lopuksi hallitsevia, mustasukkaisia ja lopulta hyvin epävarmoja itsestään. Silti yrittävät nostaa itseään jalustalle. Olen jousimies, myös nousevalta merkiltäni enkä tule leijonien kanssa toimeen ollenkaan.
Yhtä poikkeusta lukuun ottamatta tuntemani kauriit ovat hyvin samanlaisia. Luotettavia, jalat maassa, perinteet ja rutiinit tärkeitä. He ovat myös hyvin sovinnaisuus sekä kurinalaisia ja selkärankaa löytyy vaikka mihin. Jos he jotain päättävät, se pitää ja ihailen tuota ominaisuutta. Oma selkärankani on lähestulkoon olematon ja olen perinteinen hedonistinen ja impulsiivinen jousimies, joka elää vapaudesta ja välillä inhoan sitä itsessäni.
Tulen hyvin toimeen kalojen kanssa ja olen ollut yhdessä kalat-mieheni kanssa 10 vuotta. Hän on introvertti, minä ekstrovertti ja ymmärtää menemisen ja itsenäisyyden tarpeeni. Ollaan oikeastaan toistemme täydelliset vastakohdat, mutta huumori ja seksi välillämme on aivan uskomattoman hyvää. Myös luottamus. Kalaystävien kanssa on myös hyvä olla. He eivät takerru ja läppä lentää.
Jouskari, joka ei tule toimeen tulimerkin edustajan kanssa, mutta käy yhteen vesimerkin kanssa... Perin erikoista! Mitä muita merkkejä kartaltasi löytynee?
Itse en allekirjoita noita kauriin ja kalojen kuvailuja, mutta se riippuu ihmisistä, joita tapaa/on tavannut.
Olen jousimies, nousumerkki myös jousimies, kuumerkki vaaka. Kartaltani löytyy myös paljon kaurista. Kauriin tunnistan itsessäni urakeskeisyytenä ja kunnianhimona. Olen onneksi päätynyt alalle, jossa saan päättää aikatauluistani itse ja olen vastuussa omista asiakkaistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijonat hurmaa kaikki.
Olen eri mieltä. Tuntemani leijonat (6) ovat alkuun mukavia, mutta loppujen lopuksi hallitsevia, mustasukkaisia ja lopulta hyvin epävarmoja itsestään. Silti yrittävät nostaa itseään jalustalle. Olen jousimies, myös nousevalta merkiltäni enkä tule leijonien kanssa toimeen ollenkaan.
Yhtä poikkeusta lukuun ottamatta tuntemani kauriit ovat hyvin samanlaisia. Luotettavia, jalat maassa, perinteet ja rutiinit tärkeitä. He ovat myös hyvin sovinnaisuus sekä kurinalaisia ja selkärankaa löytyy vaikka mihin. Jos he jotain päättävät, se pitää ja ihailen tuota ominaisuutta. Oma selkärankani on lähestulkoon olematon ja olen perinteinen hedonistinen ja impulsiivinen jousimies, joka elää vapaudesta ja välillä inhoan sitä itsessäni.
Tulen hyvin toimeen kalojen kanssa ja olen ollut yhdessä kalat-mieheni kanssa 10 vuotta. Hän on introvertti, minä ekstrovertti ja ymmärtää menemisen ja itsenäisyyden tarpeeni. Ollaan oikeastaan toistemme täydelliset vastakohdat, mutta huumori ja seksi välillämme on aivan uskomattoman hyvää. Myös luottamus. Kalaystävien kanssa on myös hyvä olla. He eivät takerru ja läppä lentää.
Jouskari, joka ei tule toimeen tulimerkin edustajan kanssa, mutta käy yhteen vesimerkin kanssa... Perin erikoista! Mitä muita merkkejä kartaltasi löytynee?
Itse en allekirjoita noita kauriin ja kalojen kuvailuja, mutta se riippuu ihmisistä, joita tapaa/on tavannut.Olen jousimies, nousumerkki myös jousimies, kuumerkki vaaka. Kartaltani löytyy myös paljon kaurista. Kauriin tunnistan itsessäni urakeskeisyytenä ja kunnianhimona. Olen onneksi päätynyt alalle, jossa saan päättää aikatauluistani itse ja olen vastuussa omista asiakkaistani.
Siis kuumerkki neitsyt, ei vaaka :D Ajatus katkesi. T: tämä jousimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa ristiriitainen tekstinpätkä. Siis et lähde ketään kontrolloimaan, mutta olet kuitenkin kontrolloiva? Ja jos ei edetä sinun mukaasi, sitten ei tule mitään. Ja totta kai se on kaksoset, joka on se raskassoutuinen. Sanoisin, että tämä, jos mikä, on ehtaa skorpparia! Vaikeaa, ellei jopa suorastaan mahdotonta... 😅
Haha joo, ajattelin eka että oon kontroileva koska on tiukat rajat mutta jos en toista niihin pakota jne niin enhän mä sitten ole :D Tottakai on kompromisseja tietyissä tilanteissa, mutta jokasella ihmisellä saa olla omat rajat minkä mukaan esim deittailee. Ei mun tarvitse laskea tasoa tai rikkoo mun rajoja jos se tuntuu pahalta? Maailmassa on paljon ihmisiä, kyllä sieltä löytyy niitäkin keille nää rajat on ihan mieluisia :)