Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12756)
Tuntemani rapunainen on pahanpuhuja selän takana, kyttäilijä, ilkee ja demoninen jos en alistu sen sääntöihin jopa vaarallinen. Hyi ei rapuja kiitos mulle.
Rapu on petollinen, nähnyt tämän.
Vierailija kirjoitti:
Kalat ovat hieman mysteeri minulle. Äkkiseltään kun mietin tuttava kaloja tulee mieleen epävakaus, vaaleanpunaiset lasit silmillä, alkoholi, salaisuudet, suuri uhrautuminen. Parisuhde menee ystävien edelle. Vaikea saada tarttumapintaa kun kulkevat ajottain pää pilvissä.
Ovat helposti vähän sellaisia KÄNNIkaloja.
eh eh eh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman miehen kanssa kannattaa avioitua ja perustaa perhe - Rapumiehen vai Härkämiehen?
Riippuu aivan kysyjästä
Jos merkkiä tarkoitat niin olen Kalat nainen.
Kalat ja rapu sopis vesimerkkeinä todennäköisesti hyvin yhteen, mutta ei härkä maamerkkinä ole huono vaihtoehto vesimerkille myöskään. Vesi ja maa nimittäin sekoittuvat hyvin yhteen. Pelkän aurinkomerkin perusteella ei tämän tarkempaa vastausta oikein voi antaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman miehen kanssa kannattaa avioitua ja perustaa perhe - Rapumiehen vai Härkämiehen?
Riippuu aivan kysyjästä
Kalat ja rapu sopis vesimerkkeinä todennäköisesti hyvin yhteen, mutta ei härkä maamerkkinä ole huono vaihtoehto vesimerkille myöskään. Vesi ja maa nimittäin sekoittuvat hyvin yhteen. Pelkän aurinkomerkin perusteella ei tämän tarkempaa vastausta oikein voi antaa
Kumpi noista sopii oinaalle? rapu vai härkä. -Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu aivan kysyjästä
Härkä ehkä rapua paremmin. Mutta kumpikaan noista ei oo silleen loistava vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Kalat ovat hieman mysteeri minulle. Äkkiseltään kun mietin tuttava kaloja tulee mieleen epävakaus, vaaleanpunaiset lasit silmillä, alkoholi, salaisuudet, suuri uhrautuminen. Parisuhde menee ystävien edelle. Vaikea saada tarttumapintaa kun kulkevat ajottain pää pilvissä.
Oikeuttavat outoja valintojaan herkkyydellään, saattavat manipuloida itkukohtauksilla jne...
Kalojen kanssa parisuhde on useammin itkua kuin naurua.
Olen itse vaaka ja olen aina pitänyt itseäni kuvatun kaltaisena. Teen kaikkeni muiden puolesta ja unohdan itseni. Viimeisen viiden vuoden aikana tämä on muuttunut ja minulle muutama tuttava on sanonut, että ovat luulleet minun olevan skorpioni kun on ekoja kertoja tavattu. Selvitin asiaa ja olen nousumerkiltäni skorppari. Liekö sitten iän myötä tuo vahvistumassa.
Ex oli neitsyt, ei sovittu yhteen yhtään. Seuraava pidempiaikainen kumppani oli kauris ja yhtä huonosti sovittiin yhteen.
Nyt olisi tarjolla vesimies, enkä entuudestaan tunne yhtään vesimiestä. Kertokaa millainen on vesimies-mies?
Kiusaajatyyppejä löytyy ainakin kaurisnaisista, kovia tapauksia. Itse en vesimiehenä ole kiusannut ketään, olen ollut liiankin kiltti. Itseäni suojatakseni vedän ylleni välillä viileän välipitämättömän suojakuoren, mutta ilkeilyyn ja loukkaamisen en taivu.
Osaan vaan sanoa mielestäni vaikeimmat merkit: leijona (se huomionhakuisuus ja kateellisuus sekä hyökkäävyys varsinkin eräässä leijonanaisessa, on ex-ystävä) ja skorpioni (pisteliäisyys, tosin herkkyyttäkin löytyy, on mulla ollut miehenä skorpioni, jota rakastin monta vuotta ja rakastan vieläkin, vaikka hankalaa välillä oli)
t. Vesimiesnainen
Vierailija kirjoitti:
Kaloissa on paljon rappioromanttisia juoppohulluja.
Toisaalta myös oikein skarppejakin kaloja on, mutta heissä kaiketi lienee lähimerkeistä vesimiestä/oinasta, mikä lisää luonteeseen sellaista tehoa sekä draivia.
Peruskalat on jotenkin tosi sumea, uninen ilmestys.
En tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu aivan kysyjästä
Härkä ehkä rapua paremmin. Mutta kumpikaan noista ei oo silleen loistava vaihtoehto
Voisitko perustella? Ja ehdotat varmaan jotain tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaloissa on paljon rappioromanttisia juoppohulluja.
Toisaalta myös oikein skarppejakin kaloja on, mutta heissä kaiketi lienee lähimerkeistä vesimiestä/oinasta, mikä lisää luonteeseen sellaista tehoa sekä draivia.
Peruskalat on jotenkin tosi sumea, uninen ilmestys.
En tykkää.
Miten rapu eroaa kaloista? Mitä eroa niillä on? Vesimerkkejä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu aivan kysyjästä
Voisitko perustella? Ja ehdotat varmaan jotain tilalle?
Eiköhän ihan perus elementtilogiikalla oo annettu vastaus. Eli tulimerkin oinas ei sovi hyvin vesielementin ravun kanssa, eikä myöskään härän, joka on maamerkkiä. Ilmamerkki tai toinen tulimerkki sopii tulimerkille parhaiten, mutta väitän, että mikä vaan yhdistelmä voi toimia. Ja lisäks vielä, että aurinkomerkki on vain yks pieni osa astrologista karttaa ja sen mukaan voi tehdä vaan karkeita ja suuntaa antavia päätelmiä.
Minä pidän yleensä kaikista vesimiehistä. Heidän rauhallinen järkevyytensä rauhoittaa minua, olen siis skorpioni x 5, kuu oinaassa ja mars jousimiehessä. He osaavat sanoa asiat nätisti ja kivasti ja heidän kanssaan on erittäin helppoa tulla toimeen. Pidän myös häristä, heidän rehellisyytensä ja mutkattomuutensa on miellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeuttavat outoja valintojaan herkkyydellään, saattavat manipuloida itkukohtauksilla jne...
Kalojen kanssa parisuhde on useammin itkua kuin naurua.
Aurinkokalat ovat symppiksiä, mutta ärsyttävintä heissä on marttyyriys ja manipulointi itkulla.
Jousimies, nouseva skorpioni, kuumerkki oinas
Ei, ehkä paras yhdistelmä, vai?
Paras on oma merkki ja muijan on pahin! :)
Pahimpia vesimiehet ja skorpparit, weemäisiä ja töykeitä.
Paras on sellainen joka ie usko moiseen hölynpölyyn. Pahin on se joka määrittelee ihmissuhteitaan horoskooppien mukaan. Esimerkiksi kerran baarissa viereen istahti mukavalta vaikuttava neitokainen. Hetken juteltiin luontevasti ja flirttiä oli ilmassa. Sitten neito kysyi mikä minun horoskooppimerkki on ja kun vastasin merkkini, niin poistu silmänräpäyksessä pöydästä sanomatta sanaakaan. Samalla sekunnilla en sitä tajunnut, mutta olisi pitänyt huikata perään iso kiitos kun heti paljasti sekopäisyytensä.