Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
10861/12756 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen leijona. Mielipiteet perustuu vaan siihen et tuunko toimeen näiden merkkien kanssa vai en. Ja on siis useammasta ihmisestä kokemus eikä vaan yhdestä

Paras: kaksonen ja kalat

Pahin: kauris ja rapu

10862/12756 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on Vaaka,jotka yleensä ovat ystävistä sellaisia,että voi luottaa ja kertoa ihan mitä vain,niin ei mene eteenpäin.Tukevat ja kyselevät mitä kuuluu.

Pahin lienee Skorppiooni.Muutama on ystäväpiirissä ja kamala sanoa,mutta ovat yleensä katkeria,eivät pääse pettymysten yli,huomiota täytyy saada kokoajan.Jos olen jonkun muun kanssa ja skorppiooni kaveri kuulee siitä,hän kyselee mitä tehtiin ja mistä puhuttiin ja kierrellen haluaa tietää,miksei häntä kutsuttu.

Hänellä on taipumus myös manipuloida ja kaveerata sen kaverin kanssa jolla on jotakin,mistä hän milloinkin hyötyy.Listaa voisi jatkaa aika pitkään.Minun skorppiooni kaveri otti kuolleen lapseni nimen omalle lapselleen,kysymättä miltä se minusta tuntuisi...Tuntui pahalta juurikin siksi,ettei asiasta kysytty.En omista nimeä,mutta en itse olisi voinut tehdä noin kenellekkään.

Skorppiooneissa on kyllä myös herkkyyttä ja empatiakykyä,jos ne liittyvät häneen tai hänen perheeseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10863/12756 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin on Leijona. Imee itteensä kaiken energian ja kostaa rajusti jos ei saa sitä ihannointia.

Huvittavaa kyllä ainoa leijona jonka tiedän ei ole mitään tuon kaltaistakaan. Pikemminkin päinvastoin. 

Niin siis...tuota noin... krrrrmmmmhhh... tulikos sulle jotenkin yllätyksenä, että horoskoopeissa ei ole totuuden siementäkään?

Itse kyllä löydän horoskooppeista ja luonteenpiirteistä paljon yhteläisyyksiä. Lähes kaikki läheisesti tuntemani ihmiset vastaavat ainankin joltain osin horoskooppiensa luonnehdintoja.

Ex-mieheni on tyypillinen kaksonen. Ja kuten moni täällä sanoikin niin myös tämä kaksonen harrasti pettämistä. Ja luultavasti harrastaa edelleen.

Sama juttu, sekä osaan jo monesti uusistakin tuttavuuksista aistia että mitä merkkiä/elementtiä heissä on. Nyt parina kertana olenkin osannut suoraan nimetä jonkin minusta ilmiselvän merkin mikä ihmisestä suorastaan hohkaa kuten mm.yhdestä tyypistä, että hänessä on aivan varmasti jotakin neitsytmäistä ja myöhemmin selvisi jotta näin on, hänellä on neitsyt kuu. Toinen kun pystyin heti sanomaan yhdestä puolitutusta että hänessä on aivan varmasti skorpparienergiaa niin selvisi että on aurinkoskorpioni.

Jänniä asioita, varsinkin kun mitä enemmän asioihin perehtyy niin sen paremmin pystynyt arvaamaan etukäteen ihmisten merkkejä. Moni skeptikkokin mennyt hiljaiseksi kun olen kertonut näitä esimerkkejä, jotta tasan pystynyt kertomaan varmaksi jonkun ihmisen merkin ennen kuin olen asian varmistanut.

Vierailija
10864/12756 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaakohan vanhemmiten nouseva merkki vaikuttaa enemmän. Olen vaaka, nouseva skorpioni. 

Vierailija
10865/12756 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaakohan vanhemmiten nouseva merkki vaikuttaa enemmän. Olen vaaka, nouseva skorpioni. 

Joo. Vanhemmiten vaikuttaa enemmän, nouseva kun edustaa sitä mitä piirteitä olis tavoitteena omaksua tämän inkarnaation aikana. Sekin vaikuttaa nousumerkin energioihin, että onko kuinka kulkenut sitä tarkoitettua polkua ja kehittänyt niitä juttuja mitä tarkoituksena on ollut.

Vierailija
10866/12756 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumerkki alkaa vaikuttamaan siinä 30 ikävuoden tienoilla ja siitä eteenpäin.

Vierailija
10867/12756 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopithan on huuhaata, mutta katsoin uteliaisuuttani miten omasta horoskoopistani on äänestetty. Heh, olen horoskoopiltani neitsyt ja se näköjään on arvioitu vähiten parhaaksi. :DD

Vierailija
10868/12756 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt miehen olen todennut olleen eniten kontrolloiva, vihamielinen, mustasukkainen, jurottava kyylä pilkunviilaaja.

Skorppari oli ihan normaali Ok mies.

Vierailija
10869/12756 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskoopithan on huuhaata, mutta katsoin uteliaisuuttani miten omasta horoskoopistani on äänestetty. Heh, olen horoskoopiltani neitsyt ja se näköjään on arvioitu vähiten parhaaksi. :DD

Haha. Jes! Nyt on pakko näpäyttää aina niin näsäviisasta ja analyyttista neitsyttä. ;D Horoskoopit eivät ole huuhaata, joten opiskelehan nyt enemmän ja tarkista faktat. Neitsyt on top 3 paras merkki mielestäni. :D

Vierailija
10870/12756 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilla olen vauvapalstan inhokki: kartassa eniten skorpionia ja sen jälkeen neitsyttä.

Vierailija
10871/12756 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt paras, takuulla tiukin, sika huonoin koska ruma.

Vierailija
10872/12756 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimiehet ovat tunne-elämältään kaikista merkeistä hauraimpia, mutta silti hyökkääviä. Kalat eivät aikuistu koskaan, nimittäin älyllisesti, heitä on helpointa kusettaa. Jousimiehet ovat rentoja, mutta juoppoja ja surkeita talousasioissa. Kauriit ovat tosikkoja ja neuroottisia, miespuoliset kauriit kohtelevat naista kuin sontaa. Oinaat ja Härät ovat ylimielisiä ja vakuuttuneita omasta virheettömyydestään. Kaksoset ovat seksihulluja hedonisteja, joille mikään ei riitä. Rapu on kuoreensa katkeroitunut lihapaise, jota ei halua kumppaniksi kukaan. Skorpioni voi tappaa toisen ihan vaan ilokseen, ainakin henkisesti. Neitsyt on suorastaan inhottava, omahyväisessä kuplassaan sitä ikinä tajuamatta. Leijona on henkisesti laiska ja narsismiin taipuvainen. Vaaka, ketä kiinnostaa vaaka, joka ei kiinnosta edes vaakaa itseään? Jos joku unohtui, se on vaakaakin mitättömämpi.

Vierailija
10873/12756 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on

Aurinko leijona, nouseva vesimies ja kuu vaaka?

Kiitos

Vierailija
10874/12756 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härät ja kaksoset kauheimpia. Härät eivät koskaan kuuntele muita vaikka syytä todella olisi ja kaksoset puukottaa selkään minkä ehtivät. Kaksoset kyllä ovat välillä myös älykkäitä, toisin kuin nämä mylvivät, joustamattomat karjaeläimet. Mikään merkki ei muuten ole niin kateellinen kuin härkä. Materianhimo näkyy rivien väleistä kaikessa mitä tekevät ja sanovat. 

Härkä kuuntelee kyllä, mutta häntä ei kiinnosta vouhutukset, juorut tai taikausko. Rehellisempää ihmistä saa hakea. Materia minkä härkä ostaa on laadukasta, ei kämppä täynnä glitteriä tai Marilyn tauluja.

Sanotaan, että härkä tasoittaa skorpparia, mutta ei härkä kauaa jaksa skorpparin salaliittoteorioita ja valehtelua.

Skorppari on taitavin valehtelija, neitsyt jää kakkoseksi.

Vierailija
10875/12756 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin kertoa etten ole innostunut salaliittoteorioihin, ainakaan vielä. Asiat on yleensä suoraviivaisesti sitä miltä ne eniten näyttääkin, ei siellä ole aina jotain muuta takana.

Työkseni hoidan vanhuksia, vapaa-ajalla eläimiä, harrastan kokkaamista ja rakastan viherkasvien hoitoa.

Pitäiskö alkaa juoda pikkulasten verta tai perustaa OnlyFansiin dominasivu jotta kelpaisi horoskooppimerkkinsä edustajaksi.

Skorpioni 52v. ,

Lempituoksu koivuvihta

Lempiruoka makaronilaatikko

Lempiväri vanha roosa

Vierailija
10876/12756 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattelin kertoa etten ole innostunut salaliittoteorioihin, ainakaan vielä. Asiat on yleensä suoraviivaisesti sitä miltä ne eniten näyttääkin, ei siellä ole aina jotain muuta takana.

Työkseni hoidan vanhuksia, vapaa-ajalla eläimiä, harrastan kokkaamista ja rakastan viherkasvien hoitoa.

Pitäiskö alkaa juoda pikkulasten verta tai perustaa OnlyFansiin dominasivu jotta kelpaisi horoskooppimerkkinsä edustajaksi.

Skorpioni 52v. ,

Lempituoksu koivuvihta

Lempiväri vanha roosa

Varmasti valehtelet. Kyl tuos on takana jotain muuta ja minähän otan siitä selvää.

Tv. Kaksoset

Vierailija
10877/12756 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni 52v. ,

Lempituoksu koivuvihta

Lempiväri vanha roosa

Nyt kuulostaa kivalta! Pidetään yhdessä kokkausilta, makaronilaatikko 2.0 lux-versio, hyvät juomat ja jälkkärit ja sohvalle nauttimaan.

Tv. Härkä

Vierailija
10878/12756 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt on sen takia pohjalla, koska kukaan neitsyt ei tykkää merkistään.  Typerin nimi.  Lapsena ja nuorena haukuttu neitsyeksi.  höhöhööö et oo pimppiä/munaa saanu. hhöhöö

Vierailija
10879/12756 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin joskus vaa'an kanssa ja se oli paras suhde mitä mulla on koskaan ollut.  Olen aina rakastanu vaakoja. 

T. leijona.

Vierailija
10880/12756 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni 52v. ,

Lempituoksu koivuvihta

Lempiväri vanha roosa

Voidaan vaihtaa kasvientaimia ja pistokkaita jos haluat. Mulla on täällä pihalla käytöstäpoistetussa ufossa kasvihuone, tuu käymään!

Tv. Vesimies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä