Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12756)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä horoskooppimerkin edustaja vastaa horoskooppimerkkiä kysyttäessä "liian yksityistä informaatiota" ?
Skorpioni ja Rapu.
Inhottavia. Ei tarvita ollenkaan.
Skorpioni on rivo seksipeto, pirullinen ja käyttäytyy häikäilemättömästi. Kadehtimalleen henkilölle arvaamattoman ilkeä ja katala. Perässähiihtäjä joka matkii rohkeita ja esittää kopioidut asiat ominaan, eli epärehellinenkin.
Alan voida pahoin kun tiedostan skorpionin samassa huoneessa.
Käyttäjä42811 kirjoitti:
Itse olen kauris enkä tule hyvin toimeen tulimerkkien kanssa. He ovat liian vilkkaita ja omasta mielestäni huomionhakuisia!!
Ei me tulimerkitkään viihdytä kauriiden seurassa.
Härät ja kaksoset kauheimpia. Härät eivät koskaan kuuntele muita vaikka syytä todella olisi ja kaksoset puukottaa selkään minkä ehtivät. Kaksoset kyllä ovat välillä myös älykkäitä, toisin kuin nämä mylvivät, joustamattomat karjaeläimet. Mikään merkki ei muuten ole niin kateellinen kuin härkä. Materianhimo näkyy rivien väleistä kaikessa mitä tekevät ja sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Härät ja kaksoset kauheimpia. Härät eivät koskaan kuuntele muita vaikka syytä todella olisi ja kaksoset puukottaa selkään minkä ehtivät. Kaksoset kyllä ovat välillä myös älykkäitä, toisin kuin nämä mylvivät, joustamattomat karjaeläimet. Mikään merkki ei muuten ole niin kateellinen kuin härkä. Materianhimo näkyy rivien väleistä kaikessa mitä tekevät ja sanovat.
Härät ja kauriit on ne pahimmat. Kauriitkin ovat kateellisia ja rahanhimoisia. Varmana tulevat keskenään hyvin toimeen. Maan möyrijät.
Vierailija kirjoitti:
Alan voida pahoin kun tiedostan skorpionin samassa huoneessa.
Minulla sama. Nämä ovat kyllä suoraan saatanasta.
Vierailija kirjoitti:
Skorppionit on karmeita. Niin negamerkkisiä ettei todeksi usko.
Pahinta on se, että he vetävät muutkin mukanaan omaan lokaansa, pahuutensa ja saastaansa.
Skorpioneja kannattaa todella varoa.
Vierailija kirjoitti:
Ajalta, noin 2200 vuotta sitten, jolta horoskooppimerkit periytyvät on jo niin kauan, että Maa ei ole enää nykyisin samana vuodenaikana samassa kohdassa kiertorataansa, minkä vuoksi nämä merkit ja tähdistöt eivät enää satu yhteen. Ja vaikka sattuisivatkin, niin humpuuki on humpuukia.
Pahin on Leijona. Imee itteensä kaiken energian ja kostaa rajusti jos ei saa sitä ihannointia.
Vierailija kirjoitti:
Pahin on Leijona. Imee itteensä kaiken energian ja kostaa rajusti jos ei saa sitä ihannointia.
Heh. Tämänkin ketjun äänestys puhuu kyllä meidän puolesta. Ollaan oikeasti aika ihania. T: Hurmaava leijona. (Ja nyt vitsit sikseen, meissä on myös mätämunia, kuten kaikissa merkeissä!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Tämänkin ketjun äänestys puhuu kyllä meidän puolesta. Ollaan oikeasti aika ihania. T: Hurmaava leijona. (Ja nyt vitsit sikseen, meissä on myös mätämunia, kuten kaikissa merkeissä!)
Minkä vaan merkin edustaja (paitsi ehkä skorpionit ;D) vois sanoa "ollaan oikeasti aika ihania" herättämättä sen suurempaa liikautusta sisimmässä, mutta jotenkin leijonan sanomana tuossa on jotain ällöä. En tiedä miksi.
En tiedä itkeä vaiko nauraa kun totean että kylläpä joitain voi skorpparien pelkkä olemassa olo nyt häiritä näin paljon :D
Monikin voisi yllättyä tutkiessaan tarkemmin syntymäkarttaansa ja todeta että sieltä voi löytyä skorpparipiirteitä itse kultakin vaikka aurinkoltasi olisitkin tyyliin leijona taikka neitsyt yms. ;)
Eli kannattaa suunnata katseet löytyykö 8 huoneesta planeettoja ja missä huoneessa kelläkin pluto sijaitsee ja onko aspektissa mm.auringon taikka askedantin kanssa yms.
Esim: aurinko, kuu, merkurius, venus taikka mars 8 huoneessa tuo kyllä persoonaasi/olemukseesi taikka käyttäytymiseen skorpionin piirteitä haluat sitä myöntää tai et. Sama myös pluton ollessa 1. huoneessa on hyvin samanlainen merkitys kun nousevalla skorpionilla.
Ja senkin osaan vielä sanoa että täältä suomesta löytyykin melko monia nousevia skorpioneja, eli on yksi yleisimmistä nousumerkeistä meille suomalaisille.
Mun mielestä vaaka ja kaksonen ovat inhottavimpia, vaaka koska mun ex besu koko ajan matki jne ja sit mun yhen kamun besu valehtelee jne. Kaksonen koska ne (ainakin ne jotka mä tunnen) valehtelee, on ylimielisiä jne. Mut mun lempi horoskoopit on jousimies ja vesimies. Jousimies koska oon ite. Vesimies koska ne ovat tosi chillejä ja mukavia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä itkeä vaiko nauraa kun totean että kylläpä joitain voi skorpparien pelkkä olemassa olo nyt häiritä näin paljon :D
Monikin voisi yllättyä tutkiessaan tarkemmin syntymäkarttaansa ja todeta että sieltä voi löytyä skorpparipiirteitä itse kultakin vaikka aurinkoltasi olisitkin tyyliin leijona taikka neitsyt yms. ;)
Eli kannattaa suunnata katseet löytyykö 8 huoneesta planeettoja ja missä huoneessa kelläkin pluto sijaitsee ja onko aspektissa mm.auringon taikka askedantin kanssa yms.
Esim: aurinko, kuu, merkurius, venus taikka mars 8 huoneessa tuo kyllä persoonaasi/olemukseesi taikka käyttäytymiseen skorpionin piirteitä haluat sitä myöntää tai et. Sama myös pluton ollessa 1. huoneessa on hyvin samanlainen merkitys kun nousevalla skorpionilla.
Ja senkin osaan vielä sanoa että täältä suomesta löytyykin melko monia nousevia skorpioneja, eli on yksi yleisimmistä nousumerkeistä meille suomalaisille.
Tää on muuten totta, et suomalaisilla melko usein on juurikin nouseva skorppari!
Itsellä tuttavapiirissä ja läheisissä keiden syntymäajat on tiedossa on muuten monta noususkorpparia vaikka aurinkomerkit vaihtelevat neitsyestä, vesimieheen, kaloihin yms :D
Eräskin kaksosystäväni on tyytyväinen tästä sijainnista sillä tuo kuulema omien sanojen mukaan häneen syvyyttä, intentiivisyyttä ja periksiantamattomuutta sen pulppuavan ja jatkuvasti liikkeessä olevan sekä ailahtelevan kaksosenergian kaveriksi hyvin tasapainottamaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42811 kirjoitti:
Itse olen kauris enkä tule hyvin toimeen tulimerkkien kanssa. He ovat liian vilkkaita ja omasta mielestäni huomionhakuisia!!
Ei me tulimerkitkään viihdytä kauriiden seurassa.
mikä on tulimerkki?
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kyllä ainoa leijona jonka tiedän ei ole mitään tuon kaltaistakaan. Pikemminkin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kyllä ainoa leijona jonka tiedän ei ole mitään tuon kaltaistakaan. Pikemminkin päinvastoin.
Niin siis...tuota noin... krrrrmmmmhhh... tulikos sulle jotenkin yllätyksenä, että horoskoopeissa ei ole totuuden siementäkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis...tuota noin... krrrrmmmmhhh... tulikos sulle jotenkin yllätyksenä, että horoskoopeissa ei ole totuuden siementäkään?
Itse kyllä löydän horoskooppeista ja luonteenpiirteistä paljon yhteläisyyksiä. Lähes kaikki läheisesti tuntemani ihmiset vastaavat ainankin joltain osin horoskooppiensa luonnehdintoja.
Ex-mieheni on tyypillinen kaksonen. Ja kuten moni täällä sanoikin niin myös tämä kaksonen harrasti pettämistä. Ja luultavasti harrastaa edelleen.
Skorpioni rapsu on katalia mustiksia, laiskoja, kateellisia juoruakkoja.