Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12756)
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko sanoa mitä merkitsee kuun sijainti 7. huoneessa?
Sen ymmärtänyt että kuu 1 huoneessa eli "minä huone" tekisi ihmisestä itsestään melko tunteellisen, niin tarkoittaako tämä sitten puolestaan jotakuinkin sitä että käsittelen tunteitani kumppanin kautta, vai mitä?
Juurikin näin, että kuun ollessa 7 huoneessä kertoo että löydät/koet emotionaalista turvaa ihmissuhteiden kautta. Voi jopa olla että yksin oleminen on suorastaan kärsimystä sinulle ja tarvitset jonkun rinnallesi. Kertoo myös että ovat yleensä hyvin intuitiivisia aistimaan toisten tunteita ja tarpeita ja vastaamaan näihin hyvinkin miellyttävästi.
Voisi myös merkitä sitä että avioidut nuorena sekä millaista kumppania tarvitsee eli tässä se merkitsisi tunteellista, huolehtivaista ja rakastavaa puolisoa.
Olenko ihan hakoteillä mietteitteni kanssa:
käsittääkseni Chiron liittyy jotenkin parantamiseen, hoivaan yms. ?
Itselläni on venusHärkä ja chironHärkä 8. huoneessa (Skorpionin huone) ja tunnun jatkuvasti vetäväni puoleeni miehiä jotka tarvitsevat iloa ja valoisuutta elämäänsä (mikä on toistuessaan rasittava kuvio, kaipaan yhtä vahvaa kumppania kuin itsekin olen), minuun myös koukututaan seksin kautta helposti.
Selittäisikö tuo sijaintikombo tällaista, tai osaako joku tulkita muutoin?
Kaksoset
Vierailija kirjoitti:
Olenko ihan hakoteillä mietteitteni kanssa:
käsittääkseni Chiron liittyy jotenkin parantamiseen, hoivaan yms. ?
Itselläni on venusHärkä ja chironHärkä 8. huoneessa (Skorpionin huone) ja tunnun jatkuvasti vetäväni puoleeni miehiä jotka tarvitsevat iloa ja valoisuutta elämäänsä (mikä on toistuessaan rasittava kuvio, kaipaan yhtä vahvaa kumppania kuin itsekin olen), minuun myös koukututaan seksin kautta helposti.
Selittäisikö tuo sijaintikombo tällaista, tai osaako joku tulkita muutoin?
Kaksoset
Chiron kertoo missä kohden/alueella olet "haavoittunut" ja tarvitsee parantua sekä mahdolliset parantajan lahjat. Härässä tämä merkitsisi että haava/kipu liittyisi aineelliseen/materialliseen maailmaan sekä kehoon. Vaikeutta voi olla rahanvirtauksessa ja raha-asioissa ja itsetunnossa/arvostuksessa, kokemusta ettei ole tarpeeksi hyvä. Myös muutoksen ja menettämisen pelkoa voi olla ja suurta turvallisuuden kaipuuta. Myös riippuvuutta erilasisista mukavuuksista kuten syömisestä ja juomisesta eritoten.
Parantamisen lahjoihin sen sijaan kuuluu olla ns.turvasatama myrksyisinä aikoina ja luoda seesteisyyttä ympäristöön. Omata talouden ja käytännön suunnitelutajua.
8 huoneessa chiron merkitsee mahdollisia valtataisteluja, mustasukkaisuutta, luottamusongelmia ja jopa pakkomielteisyyttä, seksuaalisuuteen, petokseen sekä kuolemaan liittyviä teemoja. Myös tämäkin voisi merkitä mahdollisia finanssivaikeuksia ja velkoja. Voi olla että olet joutunut petetyksi intiimissä suhteessa tai menettänyt sinulle rakkaita ihmisiä elämästäsi ja muutoinkin tämä sijainti voisi merkitä että olet kohdannut paljon monia kivuliaita asioita elämässä, sillä tämä on yksi vaikeimpia mahdollisia sijainteja chironille. Nämä kaikki traumat kuitenkin laittavat ihmisen kehittymään, kasvamaan ja vahvistumaan.
Parantamisen lahjoihin tässä kuuluu että pystyt auttamaan ihmisiä ylitse äärimmäisissä elämän muunnoskohdissa kuten syntymissä, kuolemissa yms. sekä muuntamaan vaikeudet voitoksi.
Voi olla että miehet kokevat sinut juurikin vahvana ja luotettavana kalliona mikä sittemmin houkuttelee heitä. Myös 8 huoneeseen liitetty seksuaalisuus voi olla tavallaan parantavaa ja vapauttavaa kanssasi mikä saa heidät koukuttumaan eritoten tältä osin.
Tietäjänä tiiät jotta pitäisi lukea horoskooppeja vuosia ja opetella astrologian perusteita viis 10 vuotta jostain muualta kuin sontakanavilta.
Hei minkälainen on nouseva jousimies, osaisiko joku kertoa? :)
Vierailija kirjoitti:
Oon käsittäny näin, että nouseva edustaa niitä piirteitä joita olis hyvä tämän inkarnaation aikana omaksua. Eli tuo voi tarkoittaa vaikka päämäärätietoisuuden työstämistä näin lyhyesti tiivistettynä
Millainen on kalamies, oinas kuu jolla on
Merkurius vesimies
Venus oinas
Mars kalat
Kyselee aurinko rapu, jousimies kuu
(Merkurius-Venus leijona, Mars vaaka)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä hyvin leppoisa, huumorintajuinen ja helposti lähestyttävä, lämmin olemukseltaan ja leveän hymyn omaava.
Ovat hyvin rennon, optimistisen ja menevän ja tutkivan elämänasenteen omaavia ja kuitenkin myös tavoitekeskeisiä toimissaan. Suorasanaisia ja vilpittömiä.
Ulkoisesti nousujouskareilla on yleensä hyvän-näköiset ja hyvin muodostuneet jalat sekä takapuoli. Kasvot saattavat olla pitkähköt ja silmät yleensä kauniit ja ns. pilke silmäkulmassa sekä hiukset ovat tuuheat. Esimerkkinä Elvis presley on hyvin tunnistettava nousujouskari.
Vartalo tyyppi näyttää urheilulliselta, mutta vanhemmiten nousujouskareilla on taipumus enemminkin lihoa jämäkän oloisiksi koska heille ominaista on liiallinen nautiskelu syömisistä ja juomisesta.
Minäpä olenkin vaaka joka on nouseva skorpioni ja kuu on oinaassa.
Arvatkaapa onko elämäni ollut helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vaaka ja oinas ainakin on oletettavasti tuonut haasteellisuutta omaan olemiseen, vastakkain kun ovat
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin noin päin kuin miten itsellä: aurinko skorpioni, nouseva vaaka ja kuu oinaassa. Miten muuten koet tuon kuun oinaassa? Siitä sanotaan, että toimii ensin ja harkitsee vasta sitten (jos silloinkaan). Tällainen olen ollut, tietoisesti olen koittanut opetella hieman harkintaa ja malttia.
Ai että mun nääs täytynee sanoo et paskimmat merkit on kalat ja vaaka. Kalat osaa olla niin taiteellisia hörhöjä ja marttyyreja että aina käyttävät muita hyväkseen. Vaaka esittää tykkäävänsä kaikista mutta todellisuudessa tykkää harvasta ja kiusaa lähes kaikkia ja kun hermo menee niin sivaltaa niin suoraan ettei mikään anteeksipyyntö ole aito. Vaa'alle kaiken pitäs olla niin kaunista ja pinnallista. Ei kukaa tollassii jaksa.
Mulla on aurinko (12. talo), merkurius (12. talo, retrograde) ja venus (12. talo) kaksosissa. Aurinkoni on myös 'square' saturnukselle joka on minun kaloissa (10. talo). Tämä setti on se mikä on itselleni aiheuttanut eniten haasteita elämässä tähän menessä. Olisipa joku ihminen jonka kanssa keskustella näistä jutuista, joka myös olisi oikeasti perehtynyt astrologiaan.
Vierailija kirjoitti:
No juu, niinhän se on Putinilla, aurinkovaaka ja nouseva skorpioni...
Tänään merkurius siirtyy vaakaan. Mitäs se vois merkitä?
Vierailija kirjoitti:
Tänään merkurius siirtyy vaakaan. Mitäs se vois merkitä?
Vaaka on Merkuriuksessa suotuisassa sijainnissa, joka tuo persoonaan ja kommunikointiin diplomatiaa, viehkeyttä, tilannetajua ja tahdikkuutta. Sijainti on usein myös nokkela, sivistynyt ja kultturelli. Hän on hyvä keskustelija. Musiikki ja runous ovat usein hänen sydäntään lähellä.
Onko oinas naisen ja leijona miehen suhde täydellinen? Kuulostaa vaan niin ärsyttävältä, että toista pitäisi jatkuvasti kehua ja ihailla ja leijona jos mikään tykkää ihailusta. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juu, niinhän se on Putinilla, aurinkovaaka ja nouseva skorpioni...
Lisäksi kun huomioidaan se vaikea lapsuus niin huh! Mikähän hällä on kuumerkki?
Itse ehkä arvostan sellaista diplomaattista puhetapa enemmän kuin täyttä vilpittömyyttä, jos kyse on toisten tunteiden loukkaamisesta. En tiedä, mitä hän mielessään ajatteli, mutta mielestäni oli fiksua käytöstä sivuuttaa virhe. Itse olen aiemmin ollut "aito ja vilpitön" ja sanonut ihan mitä olen ajatellut, vaikka se olisi ollut miten loukkaavaa tahansa. Mars jousimiehessä, kuu oinaassa ja Merkurius skorpionissa ei ole ollut kaikkein tunneälykkäin yhdistelmä, mitä diplomaattiseen puheeseen tulee. Niinpä arvostan sopuisaa, hienotunteista puhetta korkealle.