Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
10141/12756 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu. Rapu-ihminen suhtautuu asiaan kuin asiaan joko lämpimästi ja välittävästi tai sitten välinpitämättömästi. Nämä kaksi olotilaa voivat vaihdella salaman nopeasti, sillä Rapu reagoi kaikkeen tunteella. Väärä sana tai väärä ilme voi muuttaa lämpöä ja turvallisuutta huokuvan Ravun jäätävän välinpitämättömäksi kesken lauseen, halauksen tai rakastelun. Seksuaalisesti Rapu on kaikista merkeistä hellin ja haavoittuvin. Rapu heittää panssarinsa lattialle yhdessä vaatteiden kanssa ja sellaista ei tapahdu ilman molemminpuolista emotionaalista vetovoimaa. Rakastellessaan Rapu haluaa antaa ja hiukan myöhemmin myös vastaanottaa puhtainta mahdollista mielihyvää. Rapu varmistaa keinolla millä hyvänsä kumppaninsa tyydytyksen ennen kuin on itse valmis heittäytymään nautinnon hornankattilaan. Vaikka Ravun into tuottaa mielihyvää välillä ajautuu naurettaviin mittoihin niin naureskeluun ei ole aihetta ellet halua verisesti loukata tätä hellyyden lähettilästä.

Vierailija
10142/12756 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaka on paras koska se on ainoa merkki jota ei ole ilmaistu elollisessa muodossa. Me vaa'at olemmekin tulevaisuuden lapsia.

Ja paskat. Vaakat on koulukiusaajia ja jumalattoman ilkeitä kusipäitä. Paskin merkki ikinä. Kaverini abortoi vaaka lapsen.

Olet toki trolli, mutta koulukiusaajalta ja ilkeältä kusipäältä kuulostat lähinnä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10143/12756 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmat merkit ovat oinas, rapu ja skorpioni. Huonoimmat merkit ovat kaksoset, leijona ja vaaka.

Oinaana parhaat ystäväni ja lunppanini ovat kaksosia, leijonia, vaakoja ja jousimiehiä.

Vierailija
10144/12756 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut Se x and the cityä putkeen monta päivää. Sarjasta tulee aina mieleen SJP:n ja Kim Cattrallin välirikko. SJP on oinas, nouseva kaksonen, kuu kauriissa. K.C on leijona, nouseva vaaka, kuu vesimiehessä. Tulkintaa tästä?

SJP on kilpailuhenkinen oinas, jonka pitää olla kaikessa aina se paras. Hänelle oli tarinan mukaan ilmeisesti liikaa se, että karismaattinen Kim Cattrall nousikin yleisön suosikiksi Samanthan hahmon myötä - ja niin alkoi eristäminen ja ilkeily. Aurinkoleijona ei yleensä pyri kostoon tai ole pitkävihainen, mutta toisaalta hänen luottamuksensa ja arvostuksensa voi menettää vain kerran. Cattrall onkin useasti julkisuudessa toivonut, että SJP voisi jättää hänet jo rauhaan.

Aika karulta kuulostaa kieltämättä Kim Cattrallin Sinkkuelämää -sarjan kuvauksissa saama kohtelu. Tässä vanha ketju aiheesta: https://www.vauva.fi/keskustelu/3098291/onpa-sarah-jessica-parker-ollut…

Vierailija
10145/12756 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpionit ovat suoraan saatanasta. Laskelmoivia, ilkeitä ja terävällä kielellä varustettuja m*lkkuja. Kaikki pahimmat sarjamurhaajat ovat olleet horoskooppimerkeiltään skorpioneja.

Parhaimmaksi merkiksi sanoisin vaa'an. Ovat mukavia ja ystävällisiä.

Suurin osa sarjamurhaajista on itse asiassa ollut rapuja. Ei sinänsä yllätä, takertuvuus ja syvät tunteet yhdistettynä manipulointikykyyn ovat hyviä ominaisuuksia sarjamurhaajille. Charles Manson oli skorpioni, mutta hän ei henkilökohtaisesti ikinä murhannut ketään.

Ai,jaa, että Charles Manson ei ollut niin paha, kun ei itse murhannut, suunnitteli vain ja käskytti. Niin, eiväthän Hitler ja Stalinkaan sitten kovin kamalia olleet, vaika toisen kontolla yli kuuden miljoonan toisen 20-30 miljoonan ihmisen henki. Mutta eivät kyllä henkilökohtaisesti käyneet käsiksi kovin moneen.

Vierailija
10146/12756 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut Se x and the cityä putkeen monta päivää. Sarjasta tulee aina mieleen SJP:n ja Kim Cattrallin välirikko. SJP on oinas, nouseva kaksonen, kuu kauriissa. K.C on leijona, nouseva vaaka, kuu vesimiehessä. Tulkintaa tästä?

SJP on kilpailuhenkinen oinas, jonka pitää olla kaikessa aina se paras. Hänelle oli tarinan mukaan ilmeisesti liikaa se, että karismaattinen Kim Cattrall nousikin yleisön suosikiksi Samanthan hahmon myötä - ja niin alkoi eristäminen ja ilkeily. Aurinkoleijona ei yleensä pyri kostoon tai ole pitkävihainen, mutta toisaalta hänen luottamuksensa ja arvostuksensa voi menettää vain kerran. Cattrall onkin useasti julkisuudessa toivonut, että SJP voisi jättää hänet jo rauhaan.

Aika karulta kuulostaa kieltämättä Kim Cattrallin Sinkkuelämää -sarjan kuvauksissa saama kohtelu. Tässä vanha ketju aiheesta: https://www.vauva.fi/keskustelu/3098291/onpa-sarah-jessica-parker-ollut…

Olen ymmärtänyt, että myös Nixon (oinas) ja Davis (kalat) osallistuivat Cattrallin kiusaamiseen jonkin verran. Toisaalta, kun SJP oli tuottaja, niin eivät he olisi varmaankaan voineet Cattrallia ainakaan näkyvästi puolustaa. Sen leipää syöt, kenen lauluja laulat jne. Mutta oli miten oli, niin alhaista touhua.

Täällä on ollut juttua siitä, että leijonat olisivat jotain koulukiusaajia, mutta itse ainakin olen pannut merkille pahimpien koulu- ja työpaikkakiusaajien olevan usein oinaita. He eivät kestä häviötä ja heidän täytyy olla aina ensimmäisiä. Voin kuvitella, miten SJP ärsyyntyi, kun hänen piti olla päätähti mutta Cattrall oli jo sarjan alkuvaiheessa paitsi kauniimpi, niin myös tunnetumpi näyttelijä ja kasvoi roolissaan yleisön suosikiksi. Tuollainen ei sovi oinaan pirtaan, jonka täytyy aina voittaa.

Vierailija
10147/12756 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt, että myös Nixon (oinas) ja Davis (kalat) osallistuivat Cattrallin kiusaamiseen jonkin verran. Toisaalta, kun SJP oli tuottaja, niin eivät he olisi varmaankaan voineet Cattrallia ainakaan näkyvästi puolustaa. Sen leipää syöt, kenen lauluja laulat jne. Mutta oli miten oli, niin alhaista touhua.

Täällä on ollut juttua siitä, että leijonat olisivat jotain koulukiusaajia, mutta itse ainakin olen pannut merkille pahimpien koulu- ja työpaikkakiusaajien olevan usein oinaita. He eivät kestä häviötä ja heidän täytyy olla aina ensimmäisiä. Voin kuvitella, miten SJP ärsyyntyi, kun hänen piti olla päätähti mutta Cattrall oli jo sarjan alkuvaiheessa paitsi kauniimpi, niin myös tunnetumpi näyttelijä ja kasvoi roolissaan yleisön suosikiksi. Tuollainen ei sovi oinaan pirtaan, jonka täytyy aina voittaa.

Oinaat ovat aikamoisia jyriä, kun joku on heidän nousukiitonsa tiellä. Tuskin kukaan muu kuin Cattrall edes on uskaltanut vaatia parempaa kohtelua sarjan aikana.

Vierailija
10148/12756 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin mahdollisuuden venusKaksoselle ja kaikki arvaa kuinka siinä kävi...

Siihen yhdistettynä aurinkoHärkä, kuuRapu.

Liian raskassoutuista ja poukkoilevaa samaan aikaan.

-Kaksoset

Vierailija
10149/12756 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkalaatikon kunkku leijona 🤣🤣

Jep jep, nimenomaan hiekkalaatikon..ja kunkku vaan omassa päässään

Vierailija
10150/12756 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko kukaan Venus-Kaksosta joka olisi pysyvässä parisuhteessa?

Itse tiedän pari joilla kummallakin vaihtuneet puolisot useaan kertaan. Toinen on Kauris, toinen Härkä.

Vierailija
10151/12756 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaka on paras koska se on ainoa merkki jota ei ole ilmaistu elollisessa muodossa. Me vaa'at olemmekin tulevaisuuden lapsia.

Vaaka on kodinkone...tulevaisuuden lapsi??  terveisin Skorpioni :)

Vierailija
10152/12756 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiekkalaatikon kunkku leijona 🤣🤣

Jep jep, nimenomaan hiekkalaatikon..ja kunkku vaan omassa päässään

Joo, korkeintaan kissana omalla hiekkalaatikollaan ja omassa päässään.

Vierailija
10153/12756 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin on vaaka.

Vierailija
10154/12756 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän pari joilla kummallakin vaihtuneet puolisot useaan kertaan. Toinen on Kauris, toinen Härkä.

Kauriilla ei voi olla venus kaksosissa.

Vierailija
10155/12756 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on leijona ja pidin häntä alkuun ihan käsittämättömänä päällepäsmärinä. On hän vieläkin mutta kymmenen vuoden avioliittovuoden jälkeen muut piirteet merkkaa enemmän <3

Vierailija
10156/12756 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat. Vaakat on koulukiusaajia ja jumalattoman ilkeitä kusipäitä. Paskin merkki ikinä. Kaverini abortoi vaaka lapsen.

Olet toki trolli, mutta koulukiusaajalta ja ilkeältä kusipäältä kuulostat lähinnä itse.

Vaaka siellä tyypilliseen epätasapainoiseen tapaansa syyttelee muita. Niin tyypillistä vaakamaista käytöstä että totuutta ei hyväksytä mutta pinnallista flirttiä ja muiden kiusaamista kaikki vaa'at tekevät mielellään. Yksikään vaaka ei ole ollut minua kohtaan mukava vaan valehteleva kiusaaja, niin työpaikalla kuin koulussa.

Vierailija
10157/12756 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Venus-Kaksonen ja viidettä vuotta hyvässä ja vakaassa avoliitossa kohti avioliittoa. :) Aurinkomerkiltäni olen Rapu.

Luulen että minun piti vain löytää se juuri minulle sopiva, harvinaislaatuinen timantti joka saa minut kokemaan oloni niin turvalliseksi että haluan sitoutua, sekä osaa aina vaan pitää mielenkiintoni ja intohimon yllä ja aktiivisena.

Hän on Aurinko-Härkä, Venus-Oinas.

Vierailija
10158/12756 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin ketju mennyt pilalle, alkaispa koulut äkkiä niin teillä ois muuta tekemistä

Vierailija
10159/12756 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorppioni ja rapu on kauheimmat ja ilkeimmät.

Ilkeimmät tuntemani ihmiset ovat olleet skorppareita (tai neitsyitä). Itse olen rapu ja olen huomannut, etten ehkä vähän yllättäen tule toimeen toisten rapujen kanssa; joko ovat olleet hankalia tyyppejä tai sitten kemiat eivät vain muuten kohtaa. En itse kuitenkaan ole ilkeä tai hankala persoona, vaan pikemmin liian kiltti.

Vierailija
10160/12756 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jousimies enkä uskoa horoskooppeihin. Paljon jousimiehen piirteitä tosin löytyy ja jotkut jotka horoskooppeja seuraavat niin usein jopa arvaavat minun olevan lämmin jousimies. Ehkä niissä jotain perää on jollakin tasolla.

Äänestyksessä harmikseni huomasin, että jouskarit ovat saaneet yllättävän vähän ääniä ja harva täällä puhui heistä, kun joitain sivuja katselin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän