Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
2321/12756 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oinas nouseva kalat, vähiten lempparini ovat skorpioni, kauris ja kaksoset.

Vierailija
2322/12756 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä skorpionit suuttuvat ja mitä tekevät kostonhimoissaan? Arvostan jos vastaatte tähän. Tapasin skorpioninaisen, mutta en saa hänestä mitään irti - onnistui kuitenkin voittamaan kiinnostukseni. M35

Oma kokemukseni skorpparimiehestä oli ensin intohimoinen ja ystävällinen ja huomaavainen, sitten kiinnostuksen hiivuttua sulkeutuva, valehteleva, salaileva, pitkävihainen ja laittoi yhteydenpidon kokonaan poikki suhteen päättyessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/12756 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjälle, voi olla että skorpioni naisesi ei ole ollenkaan kostonhimoinen. Osa meistä on reiluja suorasukaisia, eikä jaksa tuhlata aikaa ikävyyksien hautomiseen ja kostoiluun. Sellaisia naapurintyttöjä tai poikatyttöjä jotka tappelee reilusti ja mieluummin ei edes tappele. Empaattisia ja lempeitäkin.

Vierailija
2324/12756 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko astrologiaan kyllä yhtään. Olen 35v jousimiesnainen. Olen masentunut, ahdistunut, ujo, melankoliaan taipuvainen pessimisti ja introvertti taidesielu. Sitoudun ystäviini ja kumppaniini täysillä enkä oo kovin urheilullinen tai seikkaileva. En tykkää ees kamalasti matkustella.. Tosin oon huumorintajuinen, eläinrakas ja utelias sekä kohtelias ihminen.

Vierailija
2325/12756 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen samanlainen todellisuudenpakoilija kuin jousimiehet yleensäkin on. Pientä alkoholismiakin ja auktoriteettikapinallisuuttakin löytyy. Oon myös aika avoin ihminen. En silti koe osuvani luonnekuvaukseen kamalasti.

Vierailija
2326/12756 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikäläisen horoskooppi on kalat.

”Kalat ovat tunteellisia, herkkiä, arkoja ja alttiita vaikutteille. He eivät koskaan ole ilkeitä. Heidän pelokas ja taipuisa luonteensa altistaa heidät muiden ohjailulle. Kalojen elämä on suurimmalta osin unelmointia ja haaveilua: kalat ovat tunnettuja siitä, että he katselevat maailmaa ruusunpunaisten silmälasien läpi. Tästä ei välttämättä ole haittaa, mutta kalojen tulisi varoa ajautumasta virran vietäväksi tajuamatta sitä, että vain he itse voivat muuttaa virran suuntaa.

Kalat eivät ole tyhmiä, mutta heiltä saattaa usein puuttua kyky järjestelmälliseen ajatteluun. Kalat ovat tavallaan joko-tai–ihmisiä He voivat olla tavattoman lepsuja tai sitten suorastaan fanaattisia, eivätkä kiihkoisänmaallisuus, poliittisuus tai uskonnollisuus olekaan kaloille harvinaisia ominaisuuksia. Siksi kalojen kanssa on turha keskustella asioista, jotka liittyvät perusihanteisiin, ellei asianomainen tässä suhteessa osoita suvaitsevuutta.

Elämän aallonpohjissa Kala masentuu herkästi. Voimakkaasti tuntevana ihmisenä kalat saattaa myös herkästi sortua syöpöttelyyn tai muihin riippuvuuksiin, ellei hän opettele selviämään stressistä.

Kalat ovat taipuvaisia mystiikkaan ja siksi kaikki salaperäinen tai tuntematon kiinnostaa heitä. Myös uskonto ja filosofia kiinnostavat varsin monia kaloja. Sen sijaan rationaalinen ajattelu ja matematiikka voivat olla tämän merkin ihmisille tavallista vaikeampaa.

Kalat eivät pidä päätöksenteosta ja tällaisissa tilanteissa he pyrkivät kiertämään vastuunsa ja pakenemaan tilanteesta. Kalat ovat hyväntahtoisia ja heillä on syvällisiä näkemyksiä asiasta kuin asiasta. He piiloutuvat elämän myrskyjä omaan pieneen maailmaansa, jossa heiltä ei vaadita mitään.

Kalat eivät sopeudu suurten ja kunnianhimoisten suunnitelmien toteuttajiksi, vaan ovat mieluummin taustalla tukijoukoissa. Kalojen suurimmaksi heikkoudeksi mainitaan taipumus addiktioihin ja todellisuuspakoisuus. Kalat ei yleensä uskalla kohdata elämän raadollisuutta, petoksia tai valheita silmästä silmään, vaan ennemmin turvautuu päihteisiin, lääkkeisiin, elokuvien tuijotteluun, nettisurffailuun tai matkusteluun. Matkustelu on tällöin pikemminkin pakomatka todellisuudesta kuin tutustumisretki vieraaseen paikkaan tai kulttuuriin.”

Osa pätee minuun toiset todella puppua.Olen kala.

Vierailija
2327/12756 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä skorpionit suuttuvat ja mitä tekevät kostonhimoissaan? Arvostan jos vastaatte tähän. Tapasin skorpioninaisen, mutta en saa hänestä mitään irti - onnistui kuitenkin voittamaan kiinnostukseni. M35

Skorpionilla voi olla vaikeuksia luottaa ihmisiin, ja siksi hän voi aluksi vaikuttaa salailevalta. Tämä johtuu kuitenkin juuri tarpeesta suojella itseä pettymyksiltä ja sydänsuruilta - kun skorpioni rakastuu, hän on todella luotettava ja antaa rakkaalleen kaikkensa. Skorpionille pahinta onkin hylätyksi tuleminen ja luottamuksen pettäminen tavalla tai toisella, ja heidän kokemansa vääryys halutaan yleensä kostaa. Esimerkiksi petetyksi tullut skorpioni voi haluta keinolla millä hyvänsä pilata eksänsä uuden ihmissuhteen. Skorpionit ovat myös tunnettuja mustasukkaisuudestaan ja vesimerkkinä tietynlaisesta takertuvuudesta. Skorpioniex saattaakin yltyä jopa stalkkaamaan. Skorpionit suuttuvat helposti nimenomaan epäluotettavuudesta, eivätkä siedä ollenkaan muiden vilkuilua kun ovat suhteessa. Oma ex oli skorpioni eikä hän pitänyt yhtään siitä, että vietin aikaa miespuolisten ystävieni kanssa (enkä edes koskaan kahdestaan, vaan isossa porukassa jossa oli naisiakin - eksäni ei halunnut minun ystäviini edes tutustua) ja oli jossain vaiheessa mustasukkainen jopa serkustani. Ero oli pitkä, dramaattinen ja riitaisa, emmekä ole nykyään missään tekemissä. Parhaimmillaan skorpioni osaa olla todella rakastava, vaikka henkilöstä riippuen se voi tuntua välillä jopa tukahduttavalta. Itse olen kaksonen, ja haluan muutakin sosiaalista elämää kuin parisuhteen. Nyt olen kolmatta vuotta yhdessä leijonan kanssa, joka onneksi osaa antaa minulle omaa tilaa ja sitä arvostaa itsekin. :) Tsemppiä sinulle!

Vierailija
2328/12756 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin olen samanlainen todellisuudenpakoilija kuin jousimiehet yleensäkin on. Pientä alkoholismiakin ja auktoriteettikapinallisuuttakin löytyy. Oon myös aika avoin ihminen. En silti koe osuvani luonnekuvaukseen kamalasti.

Niinkuin tässäkin ketjussa on monta, monta kertaa sanottu, pelkkä aurinkomerkki ei kerro ihmisestä todellakaan kaikkea. Tiedätkö nousevaa merkkiäsi tai kuusi sijaintia? :)

Vierailija
2329/12756 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikäläisen horoskooppi on kalat.

”Kalat ovat tunteellisia, herkkiä, arkoja ja alttiita vaikutteille. He eivät koskaan ole ilkeitä. Heidän pelokas ja taipuisa luonteensa altistaa heidät muiden ohjailulle. Kalojen elämä on suurimmalta osin unelmointia ja haaveilua: kalat ovat tunnettuja siitä, että he katselevat maailmaa ruusunpunaisten silmälasien läpi. Tästä ei välttämättä ole haittaa, mutta kalojen tulisi varoa ajautumasta virran vietäväksi tajuamatta sitä, että vain he itse voivat muuttaa virran suuntaa.

Kalat eivät ole tyhmiä, mutta heiltä saattaa usein puuttua kyky järjestelmälliseen ajatteluun. Kalat ovat tavallaan joko-tai–ihmisiä He voivat olla tavattoman lepsuja tai sitten suorastaan fanaattisia, eivätkä kiihkoisänmaallisuus, poliittisuus tai uskonnollisuus olekaan kaloille harvinaisia ominaisuuksia. Siksi kalojen kanssa on turha keskustella asioista, jotka liittyvät perusihanteisiin, ellei asianomainen tässä suhteessa osoita suvaitsevuutta.

Elämän aallonpohjissa Kala masentuu herkästi. Voimakkaasti tuntevana ihmisenä kalat saattaa myös herkästi sortua syöpöttelyyn tai muihin riippuvuuksiin, ellei hän opettele selviämään stressistä.

Kalat ovat taipuvaisia mystiikkaan ja siksi kaikki salaperäinen tai tuntematon kiinnostaa heitä. Myös uskonto ja filosofia kiinnostavat varsin monia kaloja. Sen sijaan rationaalinen ajattelu ja matematiikka voivat olla tämän merkin ihmisille tavallista vaikeampaa.

Kalat eivät pidä päätöksenteosta ja tällaisissa tilanteissa he pyrkivät kiertämään vastuunsa ja pakenemaan tilanteesta. Kalat ovat hyväntahtoisia ja heillä on syvällisiä näkemyksiä asiasta kuin asiasta. He piiloutuvat elämän myrskyjä omaan pieneen maailmaansa, jossa heiltä ei vaadita mitään.

Kalat eivät sopeudu suurten ja kunnianhimoisten suunnitelmien toteuttajiksi, vaan ovat mieluummin taustalla tukijoukoissa. Kalojen suurimmaksi heikkoudeksi mainitaan taipumus addiktioihin ja todellisuuspakoisuus. Kalat ei yleensä uskalla kohdata elämän raadollisuutta, petoksia tai valheita silmästä silmään, vaan ennemmin turvautuu päihteisiin, lääkkeisiin, elokuvien tuijotteluun, nettisurffailuun tai matkusteluun. Matkustelu on tällöin pikemminkin pakomatka todellisuudesta kuin tutustumisretki vieraaseen paikkaan tai kulttuuriin.”

Osa pätee minuun toiset todella puppua.Olen kala.

Nousu- ja kuumerkki? Myös Mars, Venus ja Merkurius vaikuttavat persoonaan. 

Vierailija
2330/12756 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni skorpparimiehestä oli ensin intohimoinen ja ystävällinen ja huomaavainen, sitten kiinnostuksen hiivuttua sulkeutuva, valehteleva, salaileva, pitkävihainen ja laittoi yhteydenpidon kokonaan poikki suhteen päättyessä.

Sattumalta tapasin skopparinaisen exän, joka kertoi että heille tuli nopeasti ero koska naista ei sänkyhommat kiinnostaneet lainkaan eli ei ainakaan seksissä ole intohimoinen eikä yritä iskeä ketään intensiivisellä katseella. Naisen intohimot kohdistuivat harrastuksiin ja työhön, mutta en yllättynyt koska nainen on todella kiltti ja ystävällinen. Olen kiinnostunut naisesta, koska hän on kiehtova. M35

Vierailija
2331/12756 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyjälle, voi olla että skorpioni naisesi ei ole ollenkaan kostonhimoinen. Osa meistä on reiluja suorasukaisia, eikä jaksa tuhlata aikaa ikävyyksien hautomiseen ja kostoiluun. Sellaisia naapurintyttöjä tai poikatyttöjä jotka tappelee reilusti ja mieluummin ei edes tappele. Empaattisia ja lempeitäkin.

Exän kertoman mukaan nainen oli kostonhimoinen heidän eronsa jälkeen, mutta itse en suorasukaiseksi kutsuisi naista. Nainen on juuri tuollainen kuin kuvailit: Empaattinen ja lempeä naapurintyttö. M35

Vierailija
2332/12756 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jousimiehet eivät ole todellisuudenpakoilijoita. Kalat harrastavat todellisuudenpakoilua senkin edestä mutta kaloille se on tapa elää samalla tavalla kuin jouskarit elävät huumorista ja letkauttelusta.

Vierailija
2333/12756 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elementeistä sanotaan että samaa ja vastakkaista elementtiä olevat aurinkomerkit muodostaisivat hyviä pareja, toisten kahden kanssa ei niin hyvin.

Siis ilma-ilma, tuli-tuli ja ilma-tuli sekä maa-maa, vesi-vesi ja maa-vesi olisivat hyviä yhdistelmiä.

Oma kokemukseni on että samanelementtisten kanssa on yhteishenkeä ja hyvää ystävyyttä, mutta todellinen kemia on vastaelementeillä. Itse olen ilma-elementtiä, kaverillisissa suhteissa on paljon samoja, mutta todellista intohimoa vain tulimerkkien kanssa. Maa ja vesi ovat hankalammin ymmärrettäviä minulle.

Lasteni isä on myös "ilmaa", olimme pitkään yhdessä mutta vahvaa intohimoa/magneettista vetovoimaa meillä ei ollut. Suhteen jälkeen deittaillessa olen huomannut että tuli on se mikä minut todella saa syttymään :D

Kaikkia elementtejä on tullut kokeiltua ja tuohon päätelmään tultua.

Vesi tunteilee/pohdiskelee liikaa, maa on jäykähkö/hitaampi, ilman kanssa soljutaan keveästi, tulen kanssa räjähtävät intohimot.

Vierailija
2334/12756 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winnipegin selostajat ovat trolleja.

Vierailija
2335/12756 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oinasmiehet naisten mieleen kun mahdottoman salaperäisiä ja takaiskut pistetään vaiteliaisuuteen kun taas toiset vastaavasti raivoavat ja tarinan kerronalla päästetä lähelle niin helposti.

Vierailija
2336/12756 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorppionit kyllä monasti huomaavat helposti kaksinaamaisuuden ja manipuloinnin sekä huijausyritykset joihin taas jotkut suhtautuvat vuosisadan tilaisuutena jos heidän mielestään "hyvä" tyyppi esittäjänä.

Vierailija
2337/12756 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin pettäjämerkki on kyllä Mies.

Vierailija
2338/12756 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elementeistä sanotaan että samaa ja vastakkaista elementtiä olevat aurinkomerkit muodostaisivat hyviä pareja, toisten kahden kanssa ei niin hyvin.

Siis ilma-ilma, tuli-tuli ja ilma-tuli sekä maa-maa, vesi-vesi ja maa-vesi olisivat hyviä yhdistelmiä.

Oma kokemukseni on että samanelementtisten kanssa on yhteishenkeä ja hyvää ystävyyttä, mutta todellinen kemia on vastaelementeillä. Itse olen ilma-elementtiä, kaverillisissa suhteissa on paljon samoja, mutta todellista intohimoa vain tulimerkkien kanssa. Maa ja vesi ovat hankalammin ymmärrettäviä minulle.

Lasteni isä on myös "ilmaa", olimme pitkään yhdessä mutta vahvaa intohimoa/magneettista vetovoimaa meillä ei ollut. Suhteen jälkeen deittaillessa olen huomannut että tuli on se mikä minut todella saa syttymään :D

Kaikkia elementtejä on tullut kokeiltua ja tuohon päätelmään tultua.

Vesi tunteilee/pohdiskelee liikaa, maa on jäykähkö/hitaampi, ilman kanssa soljutaan keveästi, tulen kanssa räjähtävät intohimot.

Oma kokemukseni on päinvastainen - maa ja vesi ovat parhaat tälle tulelle. Ilmamerkit koen epäviehättävinä ja kylminä ja tulimerkit ovat räjähtäviä ja nopeita. Vesi on soljuva, romanttinen ja lempeä, joten rapu on paras merkki ja rakastaja.

Vierailija
2339/12756 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan oinasmiehet naisten mieleen kun mahdottoman salaperäisiä ja takaiskut pistetään vaiteliaisuuteen kun taas toiset vastaavasti raivoavat ja tarinan kerronalla päästetä lähelle niin helposti.

Tunnen tuollaisen Jousimiesmiehen...

Vierailija
2340/12756 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten huomannut aurinkokaloista ja nousevista kaloista, että heidän ihovärinsä on tosi kalpea ja vaalea. Näin kaikilla tuntemillani kaloilla. Liittynee vesielementtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan