Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkin työhaastattelussa...Saisiko vertaistukea??

Vierailija
18.12.2018 |

Tosiaan hävettää aivan kauheasti ja tiedän kyllä työtä en saa. En ole koskaan aiemmin itkenyt ja minusta minulla on hyvät hermot.

Ennen haastattelua odotin aulassa, jossa oli iso miesjoukko. Kaikki se toljotus ja lähestyminen ahdistivat minua. Viereeni tultiin joukolla istumaan todella lähelle ja juttelemaan. Olin jo valmiiksi jännittynyt haastattelusta ja vaikka nuo ihmiset eivät mitään väärää tehneet alkoi jännittää vielä enemmän. En ole yhtään suomalaisena tottunut tuollaiseen.

Haastattelijat olivat oikein mukavia, mutta haastattelun lopussa niin huomasin, että minua alkaa itkettää. Yritin kovasti pysyä asiallisena ja nipistellä itseäni, etten itkisi. Sitten kuitenkin aloin vollottaa ja en saanut sitä loppumaan. Haastattelijat olivat tämänkin jälkeen asiallisia onneksi. Sanoin, että jännitys tässä purkautuu ja pahoittelin.

Hävettää vietävästi oma käytäs ja tietysti että meni uusi työ sivusuun. :/

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallakin naiset itkevät aina vessassa, eivätkä päästä sinne niitä , joilla on todellinen hätä.

Saisivat itkeä omassa työpisteessään.

Vierailija
2/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL. Haitko itkijänaisen paikkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen töissä itkenyt ja edellisissä töissä olen ottanut aika paljon paskaa niskaan ilman itkemistä.

Ap.

Vierailija
4/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tossa mitään. Ovat varmaan nähneet kaikenlaista.

Vierailija
5/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ihminen! Ihmiset itkee. Vaikka välillä koitetaan näyttää tärkeiltä niissä työvaatteissa, niin ihminen siellä sisällä aina on. Eiköhän ne haastattelijat ole ennenkin nähneet kyyneleitä.

Vierailija
6/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikallakin naiset itkevät aina vessassa, eivätkä päästä sinne niitä , joilla on todellinen hätä.

Saisivat itkeä omassa työpisteessään.

Vaimolla on stressaava työ ja hän purskahti itkuun puhelimessa keskustellessaan asiakkaan kanssa.

Antaa firmasta huonon kuvan kun työntekijät itkee työtä tehdessä.

Vierailija
7/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama trolli täällä kiljuu ja on sovinisti. Luultavasti on työtön joka ei junttiudeltaan pääse edes haastatteluun.

Älä ap huoli, olet ihminen ja ihmiset itkee. Noloa ehkä sinulle, mutta kyllä ne haastattelijat varmasti ymmärsivät. :)

Vierailija
8/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän minun kommenttia ei julkaistu. Koitin vaan selittää, että m aahanmuuttajia olivat kyseiset miehet. En yritä tässä leimata ketään, mutta tilanne ahdisti se jatkui haastattelussa. Purkautui sitten siellä, vaikka yritin olla itkemättä. 

Ap

Ehkä vaikutit miespersulta, joka trollaa.

Vierailija
9/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä on parempi, että meni niin.

Muuten olisit täällä kertomassa, miten töihinmeno ahdistaa.

Minä en halua tässä syyllistää ketään, mutta jotkut työpaikat vaatii tiettyä luonnetta. Itsestänikin tiedän, että en ole mikään auktoriteetti joten tuskin saisin esimerkiksi koululuokkaa ruotuun. Tai en todellakaan pärjäisi sellaisessa koulukodissa, vai mikä niiden virallinen nimitys tänään on.

Vierailija
10/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua tässä syyllistää ketään, mutta jotkut työpaikat vaatii tiettyä luonnetta. Itsestänikin tiedän, että en ole mikään auktoriteetti joten tuskin saisin esimerkiksi koululuokkaa ruotuun. Tai en todellakaan pärjäisi sellaisessa koulukodissa, vai mikä niiden virallinen nimitys tänään on.

En ole sitä tyyppiä, joka valittaa työstä. :) Enkä ole työtön, joten sinänsä tämä ei ollut maailmanloppu. Olen samaa mieltä kyllä tuosta mitä sanot. Eli tietyt paikat vaatii tiettyä luonnetta. Nythän haastattelijoille tuli kuva, että minulla ei hermot kestä ja olen herkkä. Siksi olenkin yllättynyt reaktiostani. 

Ap

Vierailija
11/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sitä tyyppiä, joka valittaa työstä. :) Enkä ole työtön, joten sinänsä tämä ei ollut maailmanloppu. Olen samaa mieltä kyllä tuosta mitä sanot. Eli tietyt paikat vaatii tiettyä luonnetta. Nythän haastattelijoille tuli kuva, että minulla ei hermot kestä ja olen herkkä. Siksi olenkin yllättynyt reaktiostani. 

Ap

Eihän se sitten hukkaan mennyt, jos opit jotain uutta itsestäsi.

Siis hei, totta kai tuommoinen hävettää ja järkyttää, jos ei uskonut itseään moiseksi jännittäjätyypiksi. Sitten kun vähän aikaa vesi virtaa vantaanjoessa, niin tästäkin on tullut sellaista aikanaan elettyä elämää.

Vierailija
12/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ilkeitä kommentteja. Ahdistelusta saakin tulla itkuiseksi. Minä saattaisin vielä kirjoittaa työnantajalle. En työn saamisen toivossa. Vaan jotta tulevat tietoiseksi, että työnhakijoilla ei ollut turvallista paikkaa odotella.

Vierailija
13/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän minun kommenttia ei julkaistu. Koitin vaan selittää, että m aahanmuuttajia olivat kyseiset miehet. En yritä tässä leimata ketään, mutta tilanne ahdisti se jatkui haastattelussa. Purkautui sitten siellä, vaikka yritin olla itkemättä. 

Ap

Miksi m aahanm uuttajat ahdistivat? En tajua. Siis verrattuna muihin ihmisiin?

Vierailija
14/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ilkeitä kommentteja. Ahdistelusta saakin tulla itkuiseksi. Minä saattaisin vielä kirjoittaa työnantajalle. En työn saamisen toivossa. Vaan jotta tulevat tietoiseksi, että työnhakijoilla ei ollut turvallista paikkaa odotella.

Eivät he niin ajattele, vaan että sulta on nyrjähtänyt pää. Soittaisin sinusta vielä toisiin alan firmoihin, että ihmispelkoinen tapaus kyseessä.

Vierailija
15/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös itkenyt. Sain paikan ja minusta kuulemma oli pidetty mutta tetyt asiat ahdistivat. Tein muutaman sovitun vuoron enkä sopinut lisää.

Nämä jotka täällä pilkkaavat, eivät ilmeisti töissä ole ensinkään ja siksi onkin aikaa kirjoitella.

Joku syy ahdistuksellesi oli ja veikkaan ettei se ole sinussa. Onnea (paremman) työpaikan hakemiseen.

Vierailija
16/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persutrolli sotkee ketjua.

Vierailija
17/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinta rottingille, tuleehan noita. Seuraavaa matoa koukkuun. Mut kantsii ktyl puhkianalysoida tuo tilanne, että miks niin kävi, miks reagoit siihen noin. Uskon että hämmensi puolin ja toisin. En tiedä onko sellaista enää, jossa isopomo huutaisi päin naamaa, siinä sama tilanne, ei saa ruveta pillittämään, menee uskottavuus.

Vierailija
18/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi m aahanm uuttajat ahdistivat? En tajua. Siis verrattuna muihin ihmisiin?

Olin kai niin yllättynyt asiasta. Istuin alas odottamaan ja kohta he tunkivat isona ryhmänä aivan kiinni viereeni ja alkoivat kysellä. En kokenut tilannetta mukavaksi ja lisäksi haastattelu jännitti. 

Ap

Vierailija
19/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos osalle mukavista kommenteista. :) Nämä auttavat, koska häpeän määrä tosiaan on ollut tämän päivän suuri. 

Ap

Vierailija
20/27 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko ne lähelle tunkevat miehet myös työhaastatteluun menossa, vai mitä ne siellä odotustilassa tekivät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi