Haastetaan toistemme egot! Ap alottaa:
Osta jotain kallista tai käy hienolla matkalla kertomatta siitä kenellekään.
Kommentit (40)
Mene töihin/kouluun ilman meikkiä. Jos et meikkaa normaalisti niin mene töihin/kouluun meikattuna.
Pidä liian lyhyt ruoka- tai kahvitunti.
Kerto lukevasi seiskaa aina kun saat sellaisen käsiisi. Vaikket siis lukisi.
Kerro jollekin typerykselle hänen olevan oikeassa sen sijaan että yrität oikaista häntä.
Myönnä kerran äänen toisten kuullen ettet pärjää ilman puolisoasi.
Kerro jokkekulle työpaikalla katuvasi lasten hankintaa.
Harrasta hyväntekeväisyyttä, mutta älä someta siitä.
Vierailija kirjoitti:
Harrasta hyväntekeväisyyttä, mutta älä someta siitä.
Tää oli hyvä.
Juo kallista samppanjaa mutta kerro muille sen olevan cavaa.
Sano että merkkilaukkusi on feikki.
Osta kuraläppäpitsa ja syö se näkyvästi työpaikallasi.
Myönnä, ettet useinkaan tiedä yhtään mitään arvostelemiesi ihmisten omista todellisista syistä asioihin, joissa heitä arvostelet. Projisoit vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sano että merkkilaukkusi on feikki.
Tai väitä kivenkovaan, että laukkusi jossa lukee "Guzzi" tai "Channel" on aito. :D
Vaihda Mersusi Kiaan ja sano, että autohan on vain väline, jolla pääsee paikasta A paikkaan B.
Myönnä, ettei egosi kestä toteuttaa puoliakaan näistä haasteista.
Minä myönnän.
Auta jouluna vähävaraista tai haasteissa olevaa ihmistä, jonka ongelmien syy hän itse on, eikä osaa tai halua toteuttaa korjausehdotuksiasi, tai halua / ymmärrä elää niiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä myönnän.
Osan oon jo tehnyt, osaa en voi koskaan tehdä johtuen siitä etten omista tiettyjä asioita, tai etten muuten vaan pidä arvossa vaikkapa nyt vaatemerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myönnän.
Osan oon jo tehnyt, osaa en voi koskaan tehdä johtuen siitä etten omista tiettyjä asioita, tai etten muuten vaan pidä arvossa vaikkapa nyt vaatemerkkejä.
Onko pokkaa sanoa, ettet pystyisi vaikka pystyt? Toisin sanoen, onko pokkaa olla olematta paras mahdollinen versio itsestäsi (muille)?
Nauhoita lauluasi ja kuuntele se.