Haastetaan toistemme egot! Ap alottaa:
Osta jotain kallista tai käy hienolla matkalla kertomatta siitä kenellekään.
Kommentit (40)
Myönnä kärsiväsi epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta.
Sano palvelusten pyytäjälle "ei".
Olen ehkä autistinen, älkää suuttuko. Mutta voisko joku selittää mistä tässä ketjussa on kyse. Mitä tarkoittaa että haastetaan ego?
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä autistinen, älkää suuttuko. Mutta voisko joku selittää mistä tässä ketjussa on kyse. Mitä tarkoittaa että haastetaan ego?
Että uskaltaa olla toisen (tai omissa) silmissä epätäydellinen. Hankitko 1000€ merkkilaukun vain osoittaaksesi varallisuutta vai onko pokkaa sanoa että se on halpa kiinakopio ja näin antaa köyhä ja mauton vaikutelma itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että uskaltaa olla toisen (tai omissa) silmissä epätäydellinen. Hankitko 1000€ merkkilaukun vain osoittaaksesi varallisuutta vai onko pokkaa sanoa että se on halpa kiinakopio ja näin antaa köyhä ja mauton vaikutelma itsestään.
Tarkennus: kyseessä siis sama laadukas ja upea laukku, mutta siltä on riisuttu statusarvo (mikä on egon lempiruokaa).
Mene huomattavan likaisissa vaatteissa julkisiin oloihin hiukset rasvaisena.
Myönnä jouluaattona sukulaisten edessä että kyllä, anoppisi on pärjännyt elämässä paremmin kuin sinä ja osaa hoitaa taloutta ja pukeutua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kerro käyväsi vauvalla.
Auts! Toi oli paha.
Vierailija kirjoitti:
Myönnä kärsiväsi epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta.
Erittäin helppoa mulle. Uskon että monet itsevarman oloiset voi tuntea näitä. Kun kaikki ei näy päällepäin.
Ei se egoon liity, jos ei halua valehdella tyhmistä asioista (laukku, typeryksen kehuminen, anoppi). Mutta on tässä ketjussa hyviäkin testejä.
Vierailija kirjoitti:
Myönnä jouluaattona sukulaisten edessä että kyllä, anoppisi on pärjännyt elämässä paremmin kuin sinä ja osaa hoitaa taloutta ja pukeutua paremmin.
Tämä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä :D
Omalla kohdalla pitäisi ensin alkaa taas ylipäätään puhua anopille :D juurikin noista syistä se joskus lakkasi.
Mene kirkkoon ja laula ainoana lähi - istujista . Vielä jos onnistut laulamaan kuuluvasti ja vähän falskisti sitä parempi.
Aloita keskustelu tuntemattoman kanssa. Tervehdi bussikuskia. Kiitä bussikuskia.
Mokaa. Reagoi siihen sanomalla, "oho, hupsista!"
Ole väärässä ja myönnä se.
Vierailija kirjoitti:
Aloita keskustelu tuntemattoman kanssa. Tervehdi bussikuskia. Kiitä bussikuskia.
Kuvailit juuri mun normipäivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit juuri mun normipäivän.
Hyvä!
Tee loistava aloitus (hyvästä, ajankohtaisesta aiheesta) palstalle ja älä käy katsomassa/ kommentoimassa sitä ollenkaan.
Älä laita vessapaperia pönttöön pehmentämään pudotusta.
Sinkkuna, jonka luona ei käy (ruoka)vieraita panosta kalliisiin, moniosaisiin serviiseihin.