Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muka ostaa vaatteita Lidlistä? -Minä. Myös Lidlin Outletista Vantaalta.

Vierailija
18.12.2018 |

Olen muutaman kerran kuullut hämmästelyä siitä, että ostaako joku muka vaatteita Lidlistä? Kerron todella mielelläni, että MINÄ ostan! Ne ovat hyvälaatuisia ja kestäviä, suorastaan rakastan Heidi Klum -merkin pillifarkkuja (myydään myös Esmara-merkillä). Vaatteiden hinnat ovat hyvin kohtuullisia ja ne pysyvät hyvinä pesusta toiseen. Ostinpa syksyllä myös nahkaiset nilkkurit ja ovat tosi hyvät jalassa ja laadukkaan tuntuiset. Vantaan Tammistossa sijaitseva Lidl Outlet on suorastaan lempiostospaikkojani.

Tämä tuli mieleeni tänään, kun pikaisella lounaalla istuessani naapuripöydässä teinitytöt naureskelivat Lidlin vaatteita, kun ne on köyhille ja noloja. Voi kun tietäisivät, että siinä vieressä istuin minä Lidlin farkuissa ja kengissä :D. Muina vaatteina Ted Bakerin villakangastakki, Escadan neule ja käsilaukkuna Mulberry. Nämä merkit menevät upeasti keskenään, en huomaa mitään eroa kalliimpien housujen ja Lidlin farkkujen välillä. Ja varaa olisi ostaa sitä merkkivaatettakin Lidlin sijaan.

Muita Lidlin vaatteita iloisesti muiden merkkien kanssa sekoittavia? Tuleeko kommenttia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vaatteistani on liidistä. Laatu on huippua verrattuna yrmylöiden samanhintaisiin. Silmäilen aina laarit jos on aikaa.

Vierailija
2/2 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Sovituskoppi puuttuu, mutta palautus toimii. Laatu/hinta on huippua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla