Lidlin henkilökunnan mikrofonit
Minua häiritsee, kun nykyään kassa puhuu siihen mikrofoniin kaikkea diipadaapaa ja ei ole minua asiakkaana näkevinään kuin tervehtiessä ja kuitin antaessaan.
Tulee jotenkin torjuttu olo.
Selviän kyllä hengissä tästä, mutta usein se kaupan kassan kanssa vaihdetut sanat voi olla monelle päivän ainoa kontakti toiseen ihmiseen.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Prismassa tulee noita "käskyjä poistua kiireellä" kassoilta. Joissa jono seisoo kun pitää tarkistaa hintoja puusilmätolloille jotka pähkinät punaisena räyhää että kyllä tämä televisio maksaa euron kun siinä sillihyllyssä niin luki 😂 tai käskyjä pullohuoneeseen, tai vessan siivoamiseen, tai hajonneen pilttipurkin siivoamiseen, tai näkövammaisen taluttamiseen, tai vaakaetikettien vaihtamiseen, tai loppuneen tuotteen varastosta hakemiseen, tai sen asiakkaan auttamiseen joka on jo vartin odottanut siellä jauhohyllyllä. Kaikkeen ei ehdi.
Kyllä meilläpäin Prisman kassat istuvat aina paikoillaan. Onneksi istuvat, niitä on niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin Prismassa eilen kysyä tuotteen hintaa jossa ei ollut hintalappua. Juuri kun alkoi selvittämään tuli korvanappiin käsky ja se poistui kiireellä. Sanoi kyllä missä on hinnantarkistuspiste.
Hinnantarkastuspisteet onkin juuri tätä varten eli mielestäni ei tehnyt väärin
Siis missä Prismassa on hinnantarkastuspisteet??? Ja miksi siellä täytyy tehdä kaikki itse? Punnita hedelmät ja karjalanpiirakat. Jälkimmäinen vielä niin monimutkainen toimitus, että joudun joka kerta lukemaan ohjeet. Lisäksi siellä ei ole koskaan myyjää, jolta kysyä, jos jotain tuotetta ei löydä. Palvelua saa palvelutiskeiltä, mutta niillekin pitää jonottaa, että saa palvelua.
Ymmärrän itsepalveluperiaatteen. Mutta siinä käy niin kuin eräänä päivänä Tokmannilla, jätin ostamatta liki kaiken, kun en löytänyt mainostettuja tuotteita kaupasta. Kukat löysin, kun ne oli heti eteisessä.
Halputus. Kun haluaa halputustarjousextrasäästöä niin jostain pitää luopua. Ei saa myytyä halpaoltermannia jos ihmisille pitää maksaa palkkaa. Falleralleraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin Prismassa eilen kysyä tuotteen hintaa jossa ei ollut hintalappua. Juuri kun alkoi selvittämään tuli korvanappiin käsky ja se poistui kiireellä. Sanoi kyllä missä on hinnantarkistuspiste.
Hinnantarkastuspisteet onkin juuri tätä varten eli mielestäni ei tehnyt väärin
Siis missä Prismassa on hinnantarkastuspisteet??? Ja miksi siellä täytyy tehdä kaikki itse? Punnita hedelmät ja karjalanpiirakat. Jälkimmäinen vielä niin monimutkainen toimitus, että joudun joka kerta lukemaan ohjeet. Lisäksi siellä ei ole koskaan myyjää, jolta kysyä, jos jotain tuotetta ei löydä. Palvelua saa palvelutiskeiltä, mutta niillekin pitää jonottaa, että saa palvelua.
Ymmärrän itsepalveluperiaatteen. Mutta siinä käy niin kuin eräänä päivänä Tokmannilla, jätin ostamatta liki kaiken, kun en löytänyt mainostettuja tuotteita kaupasta. Kukat löysin, kun ne oli heti eteisessä.
Kyllä mä olen aina löytänyt, siellä ne myymälässä oli esillä. Eikä oltu edes yritetty piilottaa.
Vierailija kirjoitti:
JUURI NÄIN!!! LIDL on PARAS!!! En voi uskoa niitä ihmisiä, jotka käyvät muualla kuin lidlissä lololol????
Miksi maksaa yhdestä ruokakassista kun lidlistä saa KAKSI pussia samalla hinalla :))))) En voi vain uskoa keitään niin typeriä ihmisiä. Lidl on vain yksinkertaisesti paras :)))) Muualla saa huonoa palvelua ja joutuu maksamaan samasta asiasta TUPLAhinnan hahahah. Onneksi minunlaiseni järkevät ihmiset ovat huomanneet jo tämän :) Suosittelen muitakin menemään lidliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidl ei myy seuraneitipalvelua. Jos haluaa ostaa seuraa, niin pitää hakeutua toisenlaisten palveluiden luo.
Kyllä asiakaspalvelijan silti pitäisi olla läsnä tilanteessa, jossa hän palvelee asiakasta. Ap:n mainitsema käytös on epäkohteliasta.
Puhelin on meille tärkeä työväline. Siksi lestadiolaisen alaiseni pitää kaivaa kännykkä kouraan heti, kun on 15 sekunnin odotteluaika asiakkaan kanssa. Eihän sitä kestä seisoskella, jos ei samalla räplää kännykkää. t. Marjo M.
Onko sekin bad bad thing, jos kassa pyytää ruuhkaan lisää kassoja tai tuotteeseen tuotekoodia sen puuttuessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidl ei myy seuraneitipalvelua. Jos haluaa ostaa seuraa, niin pitää hakeutua toisenlaisten palveluiden luo.
Kyllä asiakaspalvelijan silti pitäisi olla läsnä tilanteessa, jossa hän palvelee asiakasta. Ap:n mainitsema käytös on epäkohteliasta.
Puhelin on meille tärkeä työväline. Siksi lestadiolaisen alaiseni pitää kaivaa kännykkä kouraan heti, kun on 15 sekunnin odotteluaika asiakkaan kanssa. Eihän sitä kestä seisoskella, jos ei samalla räplää kännykkää. t. Marjo M.
Puhelimien pitäisi olla kielletty lestadiolaisilta, sillähän voi tehdä vaikka mitä siveettömyyksiä.
Yleinen (paska) käytäntö nykyään. Siis että älylaite menee keskustelukumppanin edelle ;-(
Toisaalta mukavaa että liidissä ei enää tarvita kuulutuksia.
Oletko moneen töissä? -kysymyksellä selvitetään monta oleellista asiaa: työnjako, pitääkö päivystää kassalla jos toinen on juuri lähdössä, ehdinkö tekemään minulle määrätyt hommat vai seisonko kassalla jne. Vuorot vaihtelevat niin paljon vuorotyössä, että et voi tietää työkaverisi vuoroa.