Opettajan antama 2 tunnin poissaolon korvaava tehtävä vienyt jo 7 tuntia
Kommentit (12)
Milla tasolla opiskelet? Mihin oppiaineeseen se liittyy? Mita siina pitaa tehda? Jos vastaat esittamiini kysymyksiin, olisi helpimpi kommentoida.
Yleensä itse eivät oppituntinsa aikana pääse puusta pitkään. Heh, tee tehtävä hyvin. Varmaan vaikuttaa positiivisesti arvosanaan.
Älä käske. Mene tunnille, jos haluatpäöstä vähemmällä.
Elämä on valintoja.
Se tehtava on ilmeisesti tarkoitettu rangaistukseksi poissaolosta etta miettisit ainakin 2 kertaa ennen kuin olet tunnilta pois.
Miksi käytät siihen niin paljon aikaa? Ajastin päälle ja kun se soi, saa tehdä enää viimeisen kielentarkistuksen ja painaa lähetä.
No millä asteella opiskelet, entä mikä aine? Onko tehtävä vaativa, jonka takia aikaa kuluu, vai etkö vain saa sitä valmiiksi tai osaa? Kaikki on suhteellista.
Oletko sellainen päsmäröijä jolla menee yhteen kappaleeseen tunti?
Vierailija kirjoitti:
Milla tasolla opiskelet? Mihin oppiaineeseen se liittyy? Mita siina pitaa tehda? Jos vastaat esittamiini kysymyksiin, olisi helpimpi kommentoida.
Oikeustiede
Aika yleistä. Luennoilla ja harjoituksissa oppii nopeammin asioita, joiden opetteluun itsekseen menee paljon kauemmin aikaa. Mutta opittavahan ne silti on.
Jaa. Meille kävi niin että kun opettajan verkkoluento peruuntui hänestä itsestään johtuvista syistä saimme tehtäväksemme varsinaisen hirviötehtävän: minulla meni siihen aikaa noin 10h. Olisin mieluummin kuunnellut ne pari luentoa...
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Meille kävi niin että kun opettajan verkkoluento peruuntui hänestä itsestään johtuvista syistä saimme tehtäväksemme varsinaisen hirviötehtävän: minulla meni siihen aikaa noin 10h. Olisin mieluummin kuunnellut ne pari luentoa...
Opit hirviötehtävästä varmaan enemmän kuin luennoista
Millaiseen tehtävään saa tärvääntymään 7 h?