Filippiiniläinen nainen voitti Miss Universumin
Se oli Filippiineille jo neljäs voitto. Edellinen voitto on vuodelta 2015.
Tämähän kertoo siitä hyvin tunnetusta tosiasiasta, että filippiiniläiset naiset ovat todella kauniita. Suomalaiset miehetkin ymmärtävät tämän asian, sillä monella suomalaisella miehellä on filippiiniläinen vaimo.
Kommentit (16)
Joo, ne suomalaisten Kalsari-Kakejen ja Amis-Ranejen filippiiniläiset vaimothan ovat missejä kaikki. 😂
Siinä on suomalainen mies ottanut filippiiniläisen naisen vain siksi, koska ei suomalaista naista ole saanut. Ja mies on halunnut myös sellaisen naisen, jota voi kontrolloida ja nainen taas on halunnut päästä Filippiinien köyhyydestä Suomeen.
Ei todellakaan ole filippiiniläisen näköinen. Missä leveät kasvot ja lytty nenä?
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole filippiiniläisen näköinen. Missä leveät kasvot ja lytty nenä?
Leikkauspöydällä
Vierailija kirjoitti:
Miehekkäät kasvot.
Ai, ei mun mielestä. Mä oon varmaan sitten extra miehekäs.😄
Vierailija kirjoitti:
Sen isä on australialainen. Minusta aasialaista on lähinnä silmät ja hiusten väri. Muuten ihan perusanglosaksi.
Nyt kaikki palstamiehet kipin kapin filippiiniläistä vaimoa etsimään. Satasesta vetoa että viiden vuoden päästä peräkamarista kuuluu tasan sama mutina ilman mitään muutosta saati filippiiniläistä vaimoa.
Olen käynyt filippiineillä. Katukuvassa naiset olivat hyvin pyöreäkasvoisia ja todella karvaisia, monilla "viikset" ylähuulen yllä. Mustat säärikarvat rehotti ajelematta. Saahan siellä rikkaampi nainen toki rahalla muokattua itsestään kaunottaren.
Keskiverto filippiini on kyllä kaukana tuon missin ulkonäöstä.
terv. asun Filippiineillä
Se transu oli kyllä pohjanoteeraus noissa skaboissa. Näytti aivan äijältä. :D
Vierailija kirjoitti:
Joo, ne suomalaisten Kalsari-Kakejen ja Amis-Ranejen filippiiniläiset vaimothan ovat missejä kaikki. 😂
Siinä on suomalainen mies ottanut filippiiniläisen naisen vain siksi, koska ei suomalaista naista ole saanut. Ja mies on halunnut myös sellaisen naisen, jota voi kontrolloida ja nainen taas on halunnut päästä Filippiinien köyhyydestä Suomeen.
Joo ei toki näytä tavismiesten tuontivaimot Catrionalta... Mutta muuten tekee mieli vähän näitä pareja puolustaa kun tunnen pari oikein mukavaa, kunnollista suomalaista miestä joilla on vaimo idästä, toisella filippiiniläinen, toisella thaimaalainen.
Joo on ihan totta että nämä miehet ei löytäneet Suomesta naista itselleen. Syyt ei ole kuitenkaan mitään sellaista että olisi kelvoton renttu tai erityisen sovinistinen alistaja. Toinen nyt vaan on lyhyt mieheksi ja vielä ujonpuoleinen, toinen erittäin ujo ja jotenkin ei-kovin miehekkään näköinen. Molemmilla on korkea koulutus, hyvät tulot, ok elämänarvot. Minä ainakin olen iloinen että ovat löytäneet ulkomailta vaimon ja saaneet unelmoimansa perheen, vaikkeivat suominaisille kelvanneetkaan.
Kaikki voitto kolmikossa olleet missit olivat todella kauniita. Ja pitkiä ! Aina on puhuttu, että pituutta pitää olla missillä ainakin 173 cm, jos meinata kansainvälisillä kentillä pärjätä. Ja näinhän se menee.
Miehekkäät kasvot.