Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee! Olen laihtunut 4 kg!

Vierailija
12.05.2006 |

Melkein tavoitepainossani nyt! Eli tavoitteena 48 kg ja nyt on jo 49. PItuus 160 cm.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kiloa on jo aika paljon noilla mitoilla. Menikö kauan?

Vierailija
2/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pituutta 162 ja paino 53, kolmea-neljää kiloa yritän saada tässä kesäksi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika huono liikkumaan. Eli käytännössä se jää kyllä ulkoiluksi lapsen kanssa. Sitä sellaista puistoseisoskelua ja ympäriinsä kävelyä päivittäin, mutta muuten en harrasta liikuntaa.

Olen vähentänyt hiilihydraattien syömistä. En kuitenkaan lopettanut kokonaan.

Tässä esimerkki syömingeistäni esim. eilen:

Aamupala: 2 palaa ruisreikäleipää, päällä Philadelphia-tuorejuustoa, kinkkuleike, salaattia, tomaattia ja kurkkua. 2 kuppia kahvia maidolla.

Lounas: 2 valmiiksi grillattua kanankoipea suoraan marketin valmistiskiltä. Vihreää salaattia. Ruokajuomana vesi.

Päivällinen: mies haki vietnamilaisesta ravintolasta annoksen: riisiä, vihanneksia ja kanaa.

Iltapalaksi en syönyt mitään. Joskus syön kokojyväleipää tai rahkaa tai rasvatonta jugurttia pakastemarjojen kanssa.

Tällä lähti 200 g päivässä. Se onkin ollut se keskimääräinen päiväpudotus, mutta siitä on sitten tullut viikonloppuna 500 g takaisin, kun olemme esim. grillanneet makkaraa ja olen juonut siiderin ja nauttinut viiniä ja juustoja. Mutta sitten viikolla, kun on tuo 800-1000 g, joka lähtee, niin viikon kokonaislaihdutussaldo jää kuitenkin sinne 300-500 g:aan.

Minulle on sopinut se, että viikonloppuna saa hieman herkutella. Muuten se laihdutusrumba menee överiksi ja jossain vaiheessa retkahdan pahasti. Tällainen " herkkuviikonloppu" -meininki pitää yllä sen, että saa herkutellakin, vaikka onkin laiharilla.

Tsemppiä vaan sullekin! Toivottavasti tämä edes vähän auttaa sinua.

ap

Vierailija
4/20 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indeksi siis n. 20,4. Enkä todella näytä alipainoiselta, vaikka raja siihen menee tasan 20ssä. Vielä vois pikkusen pienentyä...

Vierailija
5/20 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laihduttanut 9,5 kiloa tässä talven ja kesän mittaan. Tavoitteeseeni 50 kiloon on viel pari kiloa matkaa. Pituutta 156,5cm. Kyllä lähtee, mutta motivaatiota tää vaatii!

Vierailija
6/20 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.25

Vierailija
7/20 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa että laihduin päivässä näillä ruoilla 200g. Ihmisen elimistössä nesteet ym. heittelee painoa välillä lähemmäs kilonkin suuntaan ja toiseen. Ei se tarkoita että jos vaaka näyttää jotain että sitä rasvaa on just sen verran kertynyt lisää tai hävinnyt!

Vierailija
8/20 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi, että rasvaa on lähtenyt 200 g/pv? Sanoin, että paino on pudonnut keskimäärin 200 g päivässä laihdutuspäivinä. Fakta on myös, että painoa on pudonnut 4 kiloa muutaman kuukauden kuluessa. Ainakin osa siitä on rasvaa :)

ap

Vierailija
9/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen painoinen kun minäkin haluaisin olla, olen tosin sinua pari senttiä lyhyempi.

Vierailija
10/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tietenkään ole vitsi. Kilot eivät kerro täysin sitä, miltä näyttää. En ole ollenkaan hintelän näköinen, jos joku sitä ihmettelee. Mulla on kevyet luut eikä juurikaan lihaksia, joten kaikki läski näkyy. Vieläkin on pömppövatsa, vaikka onkin pienentynyt aika paljon siitä, mikä se oli.

ap

Vierailija
11/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin painan ton 48kg, mut pituutta on 166cm :(.

Vierailija
12/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kesää aion nuo loputkin laihduttaa vaikka nälkäkuurilla!

Vierailija
13/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähensin annoskokoja ja lakkasin syömästä iltakuuden jälkeen. Kohtuuhelposti noi kilot sitten lähti. Mutta haaste on tietysti pitää paino halutussa. Kovin helposti tulee kiloja takaisin, varsinkin, kun grillauskausi alkaa.

ap

Vierailija
14/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä vähensin annoskokoja ja lakkasin syömästä iltakuuden jälkeen. Kohtuuhelposti noi kilot sitten lähti. Mutta haaste on tietysti pitää paino halutussa. Kovin helposti tulee kiloja takaisin, varsinkin, kun grillauskausi alkaa.

ap

Kesällä kuitenkin tulee grillattua aika paljon, ja vaikka se onkin kevyttä (ei siis grillata mitään makkaraa), niin silti tulee syötyä enemmän kuin normaalisti. Mulle aina kesällä tulee pari kiloa, ja sit yleensä otan ne heti kesän jälkeen pois, mutta nyt on jotenkin jäänyt ottamatta... Nyt sit viime hetken puristus, että voi nauttia kesästä :-) Ja niille jotka nyt marmattavat tällaisesta jojo-laihduttamisesta, niin mulle tää sopii, eikä ylimääräisiä kiloja pääse syntymään. Kesällä haluan nauttia, talvella voin sitten olla ruoan suhteen tiukempi.

Vierailija
15/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

157/58, tavoitepaino on 45kg

Vierailija
16/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin pystyt siihen! Mulla tämän laihduttamisen hauduttelu kesti oikeastaan 2 vuotta ja sitten kimpaannuin.

Itsekin muuten ajattelen, ettei muutaman kilon jojottelu ole pahasta. Eri asia, jos puhutaan kymmenistä kiloista.

ap

Vierailija
17/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen laihtunut jo 2 kg, vielä olisi noin 12-15 kg laihdutettava!

Vierailija
18/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se alkaa.

Ja muuten kaikille muillekin laihduttajille: ei kannata masentua, jos tulee joskus takapakkia. Itsekin välillä repsahtelen varsinkin viikonloppuina, mutta sitä voi taas uudestaan ryhdistäytyä viikolla.

ap

Vierailija
19/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin saapi lähteä jos on lähteäkseen. Ihmeen vähällä ruualla sitä loppujen lopuksi pärjää.

Vierailija
20/20 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

53kg, vielä 3kg haluaisin pois niin olisin kuin ennen. Nyt paksumpi kuin koskaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän