Kuka näistä on lempi YouTubettajasi?
Kommentit (23)
Ei kukaan noista, vaan Brian Velez. On jenkki mutta tehnyt hauskoja juttuja Suomesta.
Miksi olet listannut Youtubettajia, jotka tekevät pelkkää aivotonta paskaa? Ei kukaan ylläolevista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet listannut Youtubettajia, jotka tekevät pelkkää aivotonta paskaa? Ei kukaan ylläolevista.
Mitä sen sitten pitää olla?
Ylläolevista olen katsonut vain Ronin videoita, ja niistäkin katsomani videot ovat olleet luokkaa "kokosin Ikean hyllyn yksin", "tein tyttöystävälleni joulukalenterin".
Omat suosikkini suomalaisista ovat Papananaama, Mansikkka, Kohokukkia, Britney Sumell... Myös jostain syystä monien "YouTube-homojen" (:D) herkkujenmaistelu- ja mukbang-videoita olen katsellut paljon, sekä Henry Harjusolan kauneusleikkausvlogeja. Papananaamaa olen seurannut kaikista kauiten, mutta tällä hetkellä pahin addiktioni ovat Kohokukkia-kanavan Läski treenaa -videot, harmi että niitä tulee vain yksi kerran 1-2 kuukaudessa. :(
videogamedunkey, tottakai.
Yllä mainituista en ole juuri kenenkään videoita katsonut, paitsi Pewdiepielta muutaman.
Noista? Ei kukaan. Lempi youtubeilijani on Cryaotic.
Ei kukaan näistä. Seuraan vaan taidekanavia tai murhamysteereistä tubettavia.
Vierailija kirjoitti:
Tiina Wiik ja Junes Lokka
Junes Lokka Tiina Wiik on hallitus!
Mä oon ihan liian vanha noille. Oma suosikki vlogini on kaksi äitiä ja kaksoset.
Esko Terrilä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina Wiik ja Junes Lokka
Junes Lokka Tiina Wiik on hallitus!
Oulun sohvaröhnöt on niin rasittavia.
Verho testaa, oli käytännössä tissit paljaana.👍
En seuraa ainuttakaan tubettajaa koska ei vaan kiinnosta tavisten itsensä esittely.
Wooboo tv.
Tunteeko kukaan wooboota? Minkä näköinen nainen on?
Ääni on jotenkin sellainen että jaksaisi kuunnella vaikka kuinka kauan.
Miksi et laittanut vaihtoehdoksi joku muu?
Näistä vaihtoehdoista ääni meni naapuriin.