Miksi tuomitsette naisen seksin harrastamisen?
Ettehän te miehiäkään tuomitse ;) se on jännä miten naisia saa kohdella epätasa-arvoisesti. Jos miehiä syyllistää heidän aiheuttamastaan väkivallasta niin kaikki sekoavat, mutta miksi naisia saa haukkua seksistä jossa mieskin on mukana?
Jos naisia saa syyttää, eikö miehenkin tekemää väkivaltaa saa silloin pitää pahempana? Miksi aina vaaditaan tasa-arvoa kun mies on häviöllä?
Kommentit (37)
Miksi kukaan ei tuomitse nimenvaihtoon liittyvää naisvihaa ja historiaa? Ettekö akat muuta osaa kuin hokea vapautta? Miehethän tähän edelleen pakottavat;) oma valta, oma valta.
Eipä ketään kiinnosta kun naisia alistetaan. Tiedän akkoja jotka syyttävät naisia itsekkäiksi kun he EIVÄT vaihda nimeä. Miehiänne ette toki tuomitse edes pakottamisesta ;) on se miehen kritisointi niiiiin vaikeaa.
Ei mua ainakaan kukaan ole ikinä tullut tuomitsemaan. En tosin seksielämästäni kailota ja on tapana harrastaa vain vaikumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuomitse naisen enkä miehen seksin harrastamista. En hyväksy naisen enkä miehen harjoittamaa väkivaltaa. Kannatan tasa-arvoa ihan yleisesti. Onko muita yleistäviä kysymyksiä? Voin kyllä vastata.
Ja jos uskaltaisit vastata, niin sanoisin myös etten hyväksy tyttölasten abortointia sukupuolen perusteella (abortin yleisesti hyväksyn kyllä), enkä kannata sitä että naisen täytyy vaihtaa sukunimensä avioliitossa (saa kyllä vaihtaa jos tahtoo, koska kannatan tasa-arvoa, mutta toivoisin itsekin että useampi mies alkaisi vaihtaa naisen nimeen/valittaisiin yhteinen uusi nimi). Joten vieläkö on yleistyksiä?
Harmi vain että akan nimenvaihto ok vallan keino ja se vähentää naisen statusta. Se merkitsee että akka on omaisuutta. Se ei ole oma asia, koska se on julkisra. Kaikkien naisten status alenee näiden nimenvaihtajien takia, jotka alentavat akkojen markkina-arvoa.
Omaisuutena olo ei ole tasa-arvoa,eikä avioliittoon liittyvä nimenvaihto ole mikään ihmisoikeus. Naisiltahan on estetty oman nimen pitäminen, se ei haitannut ketään vaikka oli pakkotapa.
Halpa luuska vaihtaa nimen. Poikia arvostetaan nimenkantajina, ei teitä halpoja akkoja.
Syy tyttöjen aborttiin on aviomiehen sukuun liittyminen. Ihan oma vikanne että käytitte näitä tapoja naista vastaan ;)))
Miksi puhut "teistä halvoista akoista"? Sinä olet yhtä halpa akka kuin minä, joka en ole vaihtanut nimeäni tai tehnyt aborttia koska olisin ollut saamassa tyttöä tms.
En tuomitse seksin harrastamista, en ajattele että nainen on h-ra ja mies pukki.
En hyväksy väkivaltaa. Koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Feministitrollilla taas pipoa kiristää. Juo kuppi kamomillateetä. Kukaan, ei kukaan tuomitse naisen seksiharrastuksia sen enempää kuin miestenkään.
Eikä niitä naisten tekemisiä jälkeenpäin yritetä muuttaa ahdisteluksi, hyväksikäytöksi ja raiskauksiksi.
Millä vuosisadalla tämä psykopaattinen luuska eli Alba elää? 1800-luvulla? Ärsyttävä lepakko, minähän otan mieheni sukunimen jos niin tahdon! V'tuttaako, arvoton maho lehmä?
Mites Alba on nyt yhtäkkiä näin seksipositiivinen? Ja vieläpä heteroseksipositiivinen?
Kai huomaat että sinä itse haukut naisia enemmän kuin tyyliin kaikki ylilaudan miehet yhteensä?
Tuliko tämä jollekin yllätyksenä? Miehen ja naisen randomit yöpanot ei nosta kenenkään kortteja.
Emme tuomitsekkaan mikäli nainen on naimisissa ja harrastaa seksiä ainoastaan miehensä kanssa.
Mutta miksi huoraamista pitisi ylistää? Ei tosiaankaan tarvitse, koska se on häpeästä.
Vierailija kirjoitti:
Kai huomaat että sinä itse haukut naisia enemmän kuin tyyliin kaikki ylilaudan miehet yhteensä?
Olen huomannut saman. Aloittaja esiintyy feministinä, vaikka on oikeasti intohimoinen naisvihaaja.
Miettikääpä avainta ja lukkoa.
Lukko, joka aukeaa jokaisella avaimella on paska lukko.
Avain, joka avaa lukon kuin lukon on superavain.
Näin se nyt vain menee.
Onko tuo nimihullu mielestänne siis nainen? Hänhän vihaa ja halveksii naisia. Erittäin outoa jos olisi itse.
Mies haluaa siveän naisen, jolla ei ole ollut muita seksikumppaneita. Kuitenkin mies haluaa myös naisen olevan halukas ja usein nämä ominaisuudet eivät korreloi keskenään. Siveä nainen on yleensä ottaen haluttomampi kuin ei-siveä nainen. Mies nai siveän naisen ja sitten valittaa kun seksiä ei ole tarpeeksi...Huomaako kukaan ristiriitaa? Kannattaisi kuitenkin suosia niitä vähemmän siveitä jotka "antavat" myös aviomiehelleen useammin kuin siveämmät ;)
Seksuaalinen halu on pohjimmiltaan samanlaista niin miehillä kun naisillakin. Silti nainen on h-ra ja mies sankari mitä tulee yhden illan juttuihin. En ole koskaan ymmärtänyt tätä kaksinaismoralismia...
No joo, en olisi miestä ottanut joka olisi uittanut vehjettään summamutikassa eri naisissa. Toisaalta eipä mieskään olisi minua yhtä treffiä enempää katsellut, jos olisin tehnyt samaa. Ollaan samanlaisia, ja se sopi meille. Toiset on toisenlaisia.