Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies leuhki kuinka on ollut putkassa "ainakin parikyt kertaa" ja hänellä on oma puumerkki jonka jättää aina putkan seinään

Vierailija
17.12.2018 |

Kutsui poliiseja paskalakeiksi ja kuinka kusi kerran poliisin päälle kun putkan ovi avattiin. Kaikki kerrat kun hän on ollut putkassa, on ollut kuulemma paskalakkien vika. Lisäksi näytti jälkiä lantiollaan jotka ovat kuulemma tullut teleskooppipampusta kun hän on aukonut paskalakeille päätään.

Miksi kohdalleni osuu aina tällaisia?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awwwww.... Tästä provosta aukeaa miesasiamiehelle taivas. Vähän iloa ja uskonvahvistusta alkavaan kaljoitteluviikkoon. On tosiaan järkevintä vain sihauttaa se Pirkka-olut.

Vierailija
2/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä tyypillä tatuointeja tai lävistyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet tähän helmeen tutustunut?

Vierailija
4/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Renttu-syndrooma. Mulla sama vika. MUTTA. Kasvatin itseni ulos tuosta. Aina kun tunsin kiinnostusta jotakin kohtaan niin "löin" itseäni kynsille. EI,lopeta. JA kun seurasin noita "julkkiksia" niin aina se,joka mua kiinnosti,paljastui juopoksi tai narkiksi tai vaimonhakkaajaksi. No,rupesin katsomaan sillä silimällä ja joo,kaikki samannäkösiä,pukeutuivat samalla lailla ym muuta yhteistä. Siitä vaan koulimaan itseä,älä koske,vaara,nokkonen,sormet palaa!

Olenpa pysynyt poissa ikävyyksistä!

(liian myöhään,enää en viitsi etsiä!)

Vierailija
5/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5.

Vierailija
6/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies". Eihän tuo mikään mies ole vaan 15-vuotiaan (tai 3-vuotiaan) tasolle jäänyt rassukka. Luuletko et hänen kanssaan saa aikaan hyvänkin parisuhteen?

Vierailija
7/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo, ihana hampuusi. Mutta kyllä se rakkaudellasi tokenee.

Vierailija
8/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhhaaah, repesin täysin lukiessani tätä. Jestas sulla on pöljä tapaus näpeissäsi. Mulla ei ole koskaan ollut taipumusta noihin renttuihin. Nyt istunkin mukavasti autossa, kun mies kuskaa mut varta vasten töihin ennen omaa töihin menoaan, jottei mun tartte ajaa täällä lumiloskassa. Ja hakee pois myös. Aidosti kiltti mies. Unohda tuommoiset ääliöt sinäkin.

Vierailija
9/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin joskus antaa mahdollisuuden (muutenkin kuin parisuhdemielessä) vähän kaikenlaisille ihmisille, kuunnella ennakkoluulottomasti mitä he haluavat sanoa, hyväksyä erilaisia tapoja jne. Silloin tapasin tällaisia kyttävihaajia ja pikkurikollisia muun muassa ja voin sanoa, että ei enää kiinnosta olla täysin ennakkoluuloton ihmisten kanssa, tiedänpä nykyään millaisia tyyppejä en ainakaan jaksa.

Vierailija
10/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei ole edes renttu. Vaan tyhmä.

Vierailija
11/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Awwwww.... Tästä provosta aukeaa miesasiamiehelle taivas. Vähän iloa ja uskonvahvistusta alkavaan kaljoitteluviikkoon. On tosiaan järkevintä vain sihauttaa se Pirkka-olut.

Ei kai tuota putkarikollista kenenkään tarvitse puolustella?

Vierailija
12/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäit ensimmäisen lauseen jälkeen kuuntelemaan häntä ja katsomaan jälkiä, koska...?

Vierailija
13/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan törmännyt samaan tyyppiin. Treffit peruuntui, kun oli putkassa. Aioin aluksi antaa vielä mahdollisuuden ainakin selittää syyn, kun ei se vaikuttanut miltään taparikolliselta, ulos päin kunnollisen oloinen mies ja enhän mä tiennyt oliko ollut joku juttu mihin hän osui sattumalta ja otettiin talteen muiden mukana tms. Sit alkoikin tulla sitä v**un paskalakit kun ne TAAS pidätti ja kaikki kytät on idiootteja. Kysyin, että miten niin taas ja kuulemma pidätetty vähintään 20 kertaa. Totesin että jaaha ja tämä olikin sitten tässä.

Vierailija
14/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksinen maskuliinisuus ei säväytä.

Vierailija
15/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin onko pakko tapailla tätä tyyppiä? itse olen joskus ollut putkassa, siis 4 kertaa mutta sen takia kunvahingossa sammuin hankeen ja kerran puistoon ja vahingossa ajoin 3,65 promillessa lähikauppaan autolla

se yksi yökin on putkassa helvettiä kun et lopult tajua, miten kauan olet ollut siellä tai et muista miksi ja onko sinut unohdettu sinne, lopulta kun ovi avataan se on helpotus, mutta makaat siellä kylmällä lattialla ehkä muiden paskojen tyyppien kanssa, ei peittoa ei mitään ja kukaan ei vastaa huutoosi tai kyselyysi

se on psyykkistä helvettiä

Vierailija
16/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
17/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeestiko joku tuollaisistakin kiinnostuu?! Uskomatonta!

Vierailija
18/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhhaaah, repesin täysin lukiessani tätä. Jestas sulla on pöljä tapaus näpeissäsi. Mulla ei ole koskaan ollut taipumusta noihin renttuihin. Nyt istunkin mukavasti autossa, kun mies kuskaa mut varta vasten töihin ennen omaa töihin menoaan, jottei mun tartte ajaa täällä lumiloskassa. Ja hakee pois myös. Aidosti kiltti mies. Unohda tuommoiset ääliöt sinäkin.

Niinpä niin. Silti  riski on valtava, että sinuakin alkaa tämmöiset hanipuppelit ennemmin tai myöhemmin kyllästyttää.

Vierailija
19/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Ei tuollaista ääliötä kukaan muu tapaile ohikävelyä enempää kuin toinen samanlainen, ja silloin ei juosta vauvapalstalle asiasta valittamaan.

Vierailija
20/41 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, ei ole minulle tollasia sattunut kertaakaan. En ymmärrä.