Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin testaamassa nukkebordellin

Kaikkea pitää kokeilla
16.12.2018 |

Tässä kokemuksiani nukkebordellista - pitihän se testata, koska kaikesta uudesta olen kiinnostunut. Bordelli oli erittäin siisti, vaikka ulko-oven perusteella oltiin menossa todella epämääräiseen paikkaan. Asiakaspalvelija oli ystävällinen.

Valitsin Cherry-nimisen tytön. Aluksi teki suorastaan pahaa se, että tyttö oli hyisen kylmä - ehkä puolen tunnin kohdalla oma kroppa lämmitti Candyn. Hyvää oli se, että tytön sai hyvin luonnolliseen lähetyssaarnaja-asentoon. Suuteleminen oli ihan kivaa - huulet tuntuivat aidoilta. Muodot olivat epäluonnolliset: jättitissit ja pieni pylly. Itse olisi pitänyt päinvastaisesta. Rinnat eivät tuntuneet aidoilta, vaan liian kovilta.

Pillu oli ihan jees, vaikka ei esim. Fleshlightin veroinen. Pillun sisällä ei ollut epämiellyttäviä kiihotusnystyröitä eikä se ollut liian tiukka, vaan juuri sopiva. Pylly oli vain vähän tiukempi. Huvikseni kokeilin, että Cherrylle kävi oikein hyvin nyrkkipeppunaintikin.

Parasta Candyssa oli, että kun laittoi hänen kätensä selän ympärille, oli todella aito tunnelma. Eikä Candy näytellyt orgamistia tai nautintoa, kuten oikeassa bordellissa. Eikä tarvinnut käyttää kumia.

Tunti oli liian lyhyt aika, jotta olisin päässyt jyvälle kaikista Candyn ominaisuuksista. En millään saanut taivutettua häntä doggy-asentoon, vaikka se varmasti olisi onnistunut. Kun Candy oli mahallaan, oli peppupano mahdoton mun akrobatialla. Candy painoi ehkä n. 40 kg joten vähän oli hankala häntä taivutella. Parhaiten toimikin ihan perinteinen lähetyssaarnaaja.

Ihan kiva kokemus, mutta tuskin 70 euron arvoinen. Parempi kuitenkin ihmisbordelli, joka ei mun asteikolla juuri minkään arvoinen. Tuskinpa kuitenkaan käyn uudestaan - tai mistäpä sen tietää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oliko sen nimi cherry vai candy..

Vierailija
2/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä nyt mainos vai jonkun jonnen unelmia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jynssätä jonkun kuminuken toosaa kun tietää että edelliset asiakkaat eivät ole käyttäneet kondomia. Yöööööööööööööööööööööööökk.................

Vierailija
4/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"TYTTÖ"?

Käyttäisitkö muuten samaa fleshlightiakin muiden kans? Yök!

Vierailija
5/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis oliko sen nimi cherry vai candy..

Nimet menivät tosiaan sekaisin. Pyysin Candya mutta hän ei ole enää töissä. Valitsin Cherryn. 

AP

Vierailija
6/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

"TYTTÖ"?

Enpä ole tullut ajatelleeksi, mutta voisihan se olla kivaakin. Useamman kerran elämässä on tullut käytyä liukkailla ihan eläväisen naisen kanssa. Kerran oli neljäs tai viides jonossa ..... 

Vierailija
7/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä nyt mainos vai jonkun jonnen unelmia?

Ei ollut mainos, nimeni ei ole Jonne eikä kyseessä ollut unelma. 

AP

Vierailija
8/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Ilman kumia,ja oikein suutelitkin.uskomaton urpo.

Vierailija
9/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeän määrä on sanoinkuvaamaton. Toivottavasti joku tuttu ikuisti kun menit ovesta sisään,niin noloa.

Vierailija
10/18 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

"TYTTÖ"?

Hmm. Älä sitten ihmettele, miksi jotkut miehet haluaisvat neitsyen.

Noita kumituotteita voi sentään pestä kunnolla ja desinfioida, toisin kuin elävä vastine. Eikä taudit tartu kumiin ja muoviin.

Vierailija
11/18 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva jynssätä jonkun kuminuken toosaa kun tietää että edelliset asiakkaat eivät ole käyttäneet kondomia. Yöööööööööööööööööööööööökk.................

..ääliöt, toisten jynssäämiähän te nussitte aina paitsi silloin kun joltakin neitsyyden viette.. Kovemmilla aineilla varmaan nuket pestään kun oikeaan pilluun vesi ja korkeintaan mieto saippua, ja nekös ne pöpöt tappaa.. =D

Vierailija
12/18 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon käsittänyt, että kumia pitää käyttää sielläkin

Vierailija
13/18 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla tosi puutteessa ja hyvällä mielikuvituksella varustettu, että nussii kylmää ”kuollutta” kuminukkea, jolta ei saa mitään vastareaktioita. Samaa vetää käteen.

Vierailija
14/18 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon käsittänyt, että kumia pitää käyttää sielläkin

Näin radiohaastattelussa sanottiin, mutta myös ettei ole kameroita eikä sitä vahdita.

Vierailija
15/18 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos tarvii käyttää kumia, mut valvooko sitä joku?

Provo tää kai on kun puhuu onko nukke TÖISSÄ.

En mä käyttäisi ikinä esim. toisen käyttämää dildoa, yöök.

Voittehan te ostaa oman nuken. Mikäs siinä. Jos se iloo tuottaa. Mä en ymmärrä muttei mun tarvikaan. Flesarit tajuun hyvin.

Ja noi ketkä puhuu että toisten "jynssäämä" nainen niin teille suosittelen lämpimästi nukkea.

Vierailija
16/18 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin työpaikan työntekijöille lahjakortit nukkubordelliin :) Pieni rakennusalan yritys ollaan ja kaikki viisi henkeä tykkäsi tästä lahjasta.

Toivottavasti tuonne pääsee tulevaisuudessa Smartumilla!

Vierailija
17/18 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kanssa kokeilemassa. Testasin Anette-minisen tytön/nuken.

Ensin suudeltiin. Juteltiin niitä näitä.

Ehdotin lähetyssaarnaaja-asentoja ens alkuun. Nuolin hänen pilluaan, hyvä suutuntuma, mieto tuoksu.

Huulilla tuoksui hieman vanilja.

Yhdyntä 8 +. Yleistunnelma kiitettävä. Anette oli vähäpuheinen mutta kohtelias.

Vierailija
18/18 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmolhh kirjoitti:

Kävin kanssa kokeilemassa. Testasin Anette-minisen tytön/nuken.

Ensin suudeltiin. Juteltiin niitä näitä.

Ehdotin lähetyssaarnaaja-asentoja ens alkuun. Nuolin hänen pilluaan, hyvä suutuntuma, mieto tuoksu.

Huulilla tuoksui hieman vanilja.

Yhdyntä 8 +. Yleistunnelma kiitettävä. Anette oli vähäpuheinen mutta kohtelias.

täytyy sanoa että teitä tehdessä on nesteet geenit sun muut menneet sekasin, miksette pöki aivottomina halvempia vaihtoehtoja kuten puunkoloja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi