Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ja miten tavata miehiä, mikä ei olisi tinder tai netissä? Nainen 25

Vierailija
16.12.2018 |

Hei kaikki!

Minulla on jo jonkin aikaa ollut pieni "ongelma" - tai ei tämä nyt mikään todella paha ongelma ole, mutta vähitellen alkaa tuntua siltä. Tuntuu, ettei ikäisiäni miehiä tapaa enää ollenkaan missään livenä, vaan kaikki pyörivät vaan jossain tinderissä yms. minkä olen huomannut huonoksi vaihtoehdoksi löytää ketään tosissaan. Baarit ja klubit ovat myös täynnä porukkaa joka etsii vain panoseuraa yms. tai jotka pläräävät kuitenkin sitä tinderiä ja joilla on jo lukuisia naisia kiikarissa. Itse en halua mitään yhdenillanjuttuja tai kummallisia säätöjä ja katoamisia, mitä tinder tuntuu olevan pullollaan.

Olen toki "kehittänyt" oman elämän jo sen verran mieleiseksi ettei ole mikään maailmanloppu, jos miestä ei nyt ihan heti tai koskaan edes löydy. Mutta olisi toki kiva ja ainahan sitä kaipaa jotain toista rinnalle elämää jakamaan. :) Omista harrastuksistani ei oikein löydy potentiaalisia miesehdokkaita. Harrastan joogaa (käyn tietyillä tunneilla ja suurin osa kävijöistä on naisia. Siellä on pari miestä mutta toinen voisi ikänsä puolesta olla isäni ja toisen epäilen olevan kiinnostuneempi miehistä. Joten se siitä. :D) Harrastan myös avantouintia muttei sielläkään kovin paljoa käy ikäisiäni miehiä, lähinnä vaan vanhempia ja perheellisiä. Joskus käy jotain miesporukoita mutta kun ei tiedä yhtään onko joku varattu eikä näe enää uudestaan, niin ei sekään ole oikein ottanut tuulta purjeisiin. Yhtä tyyppiä kyllä tapailin jonka löysin sitä kautta, mutta hän muutti toiselle paikkakunnalle eikä sitten enää halunnut jatkaa tapailua, kun oli niin tuore juttu vasta meillä. Kesäisin tykkään käydä vaeltamassa ja kansallispuistoissa mutta sielläkin liikkuu lähinnä pariskuntia.

Kaveripiirini ei ole kovin iso, suurin osa kavereistani on varattuja ja heidän kauttaa ei oikein ole tutustunut kehenkään. Joskus olen ollut mukana illanvietoissa, joissa on ollut näiden poikaystävien kavereita tms. mutta tuntuu, että he aina jotenkin säikähtävät viimeistään siinä vaiheessa kun kerron harrastuksistani tai töistäni tms. Tai tulee sellainen vaikutelma, että he etsivät jotain superrauhallista naista tai mielellään ihan kotihiirtä, erityisesti se avantouinti pelottaa.. Joskus olen jopa jättänyt kertomatta harrastuksistani vaikka ihan suoraan olisi kysytty kun vastaus on aina "aijaa sä taidat olla aika hurjapää" tms. vaikka muuten en siis mistään kovin hurjasta nautikaan. Olen todella rauhallinen ja kiltti luonteeltani, tosin minulla on myös se ns reippaampi ja menevämpi puoli mihin kuuluu vaikka juuri nuo harrastukset vaikken niitä erikseen yleensä uusille tyypeille ilmi tuokaan. Minulle ei siis olisi ongelma jos mies ei harrasta samoja asioita kuin minä, se on vain hyvä jos on kummallakin omia juttuja. :)

Työni on vuorotyötä ja aika hektistä joten töissä ei ole mahdollista tavata ketään siinä mielessä. Työkaverit ovat lähes poikkeuksetta myös naisia ja asiakkaiden kanssa tuskin syntyy mitään. Asetelma olisi hoitsu flirttailee potilaalle -tyylinen töissäni joten ei onnistu. (En tosin ole hoitsu.)

Vähitellen alkaa iskeä epätoivo. Erityisesti näin talvella ihmiset eivät liiku ulkona ja tuntuu todella vaikealta tutustua kehenkään! Mistä löytää kunnon mies, joka haluaisi jotain vakavaa? Tinderin käyttö ei kyllä nappaisi yhtään. Sieltä on vain huonoja kokemuksia.

N25, pk-seutu

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun voi ainakin törmätä yliopistolla, yliopiston kuntosalilla tai yliopiston kirjastossa

M31

Vierailija
2/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta kuin mennä turuille ja toreille ja alkaa jututtamaan kivoja miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun voi ainakin törmätä yliopistolla, yliopiston kuntosalilla tai yliopiston kirjastossa

M31

Ei kai yliopistoilla voi vaan vapaasti hengata jos ei itse opiskele siellä? 

Vierailija
4/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin silloin kun opiskelin (joten se mahdollisuus vähän kuin meni jo.) Valmistuin pari vuotta sitten, eikä ole aikeissa opiskella enää. :) Sitä kautta toki on todella potentiaalista löytää joku. Ap

Vierailija
5/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä löytää kumppanin töiden tai opiskeluiden parista, baarista tai netistä. Mikään näistä vaihtoehdoista ei sinulle käy, eikä harrastuksetkaan.

Jospa aloittaisit uusia harrastuksia, jossa käy paljon miehiä?

Vierailija
6/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Mitäs jos menisit vaikka jumalauta jo töihin?

Vierailija
7/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se auta kuin mennä turuille ja toreille ja alkaa jututtamaan kivoja miehiä.

Niin, näinhän se on. Juuri viikonloppuna pidin silmät erityisen "auki", mutta kauppakeskuksessa liikkui vain pariskuntia, avannossa oli eläkeläisiä ja muuten tuntui ettei kukaan edes oikein liikkunut ulkona. Kesällä tuntuu että turuilla ja toreilla sentään on porukkaa ulkona, nyt on aika hiljaista. Ap

Vierailija
8/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä löytää kumppanin töiden tai opiskeluiden parista, baarista tai netistä. Mikään näistä vaihtoehdoista ei sinulle käy, eikä harrastuksetkaan.

Jospa aloittaisit uusia harrastuksia, jossa käy paljon miehiä?

Mikähän olisi sellainen harrastus missä on paljon miehiä? Omat taidot ei ihan riitä jonnekin kovin hyvätasoiseen jalkapalloon tai jääkiekkoon yms. mitä tulee ekana mieleen.. En ole sulkenut nettiä pois laskuista mutta tuntuu että jos ei tapaa livenä, niin kaikille olet sitten joku vaihtoehto numero 6736 ja itse en haluaisi sellaista ihmistä joka pyörittää useampaa samaan aikaan vaan tutustua yhteen kunnolla. Sen takia luovutin tinderin suhteen. Ap

Vierailija
9/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että usein miehet pelkäävät liian menevää naista jos mies ei itse ole kovin itsevarma.

10/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enmää tollasta lue :D

teetä paita jossa lukee sinkku + otatko numeron? 

ja sitte menet hillumaan vaikka kauppakeskuksee, kyllä siellä sinkutkin käy eikä vaa perheelliset

Vierailija
11/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMS85 kirjoitti:

Enmää tollasta lue :D

teetä paita jossa lukee sinkku + otatko numeron? 

ja sitte menet hillumaan vaikka kauppakeskuksee, kyllä siellä sinkuktin käy eikä vaa perheelliset

Sinä vaikutatkin todelliselta löydöltä..

Vierailija
12/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Mitäs jos menisit vaikka jumalauta jo töihin?

Tsemppiä yhteishakuun!

Vierailija
13/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä jos ei enää opiskele, niin helpoiten voi tutustua esim. töissä... ?

Vierailija
14/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rima liian korkealla. 

Perusmies ei pyörittele mitään lukuisia naisia samaan aikaan :D

Netissä tai sen ulkopuolellakaan. 

Vierailija
15/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Ei kai yliopistoilla voi vaan vapaasti hengata jos ei itse opiskele siellä? 

Kyllä voi, ne on ainakin Suomessa pääosin yhteiskunnan rahoilla toimiva avoimia organisaatioita. Luennotkin on periaatteessa avoimia kaikille vaikka sitä ei erityisesti mainostetakaan.

Vierailija
16/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yleensä jos ei enää opiskele, niin helpoiten voi tutustua esim. töissä... ?

Luitko aloitusta ollenkaan? 

Vierailija
17/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rima liian korkealla. 

Tätä minäkin epäilen. Eiköhän suurin osa miehistä tapaile yhtä kerrallaan, jos sattuvat sopivan löytämään, ja monet eivät löydä sitä yhtäkään.

Vierailija
18/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rima liian korkealla. 

En nyt ihan ymmärtänyt tarkoititko että minulla olisi rima liian korkealla? Itselleni ei ole esim. koulutuksella tai miehen ammatilla tai edes sillä paljon parjatulla pituudella mitään väliä, vaikka aina sanotaankin, että naiset katsovat vain niitä parin haussa. Olen tapaillut kaikenlaisia miehiä; 160cm pitkää miestä, miestä joka oli käynyt vain peruskoulun, entistä aineiden käyttäjää (joka oli tosin ollut pari vuotta kuivilla).. joten en sanoisi että olisin rajannut sen puolesta jonkun liian tiukan kriteerin itselleni. :) Ap

Vierailija
19/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rima liian korkealla. 

Tätä minäkin epäilen. Eiköhän suurin osa miehistä tapaile yhtä kerrallaan, jos sattuvat sopivan löytämään, ja monet eivät löydä sitä yhtäkään.

Entä sitten jos laskee rimaa ja huonoitsetuntoinen mies ei usko että itseään mielestään parempi tasoinen nainen voisi olla kiinnostunut hänestä? 

Vierailija
20/55 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet AP? Voisin lähteä uimaan mukaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi