Voiko vielä 50+ -vuotiaana löytää aidon rakkauden?
Kommentit (41)
Isäni löysi. Ovat nyt olleet 16 vuotta yhdessä ja hyvin onnellisia. Olen oikein onnellinen puolestaan. Netissä alkoivat ensin jutella, mutta pian jo soittivat ja tapasivat. Ovat myös työskennelleet koko ajan yhdessä.
Ei löydy aitoa eikä edes korviketta.
Rakkauden voi löytää mistä vain milloin vain. Voit vaikka rakastua saattohoitajasi sijaiseen elämäsi viimeisellä hengenvedolla joten ei hätää. Toivoa on loppuun asti =)
Koitin nettiä, mutta kaikki halusivat heti tavata. Itse en ole sellaiseen valmis ollenkaan. Haluaisin rauhassa tutustua ihmiseen, koska olen introvertti. ap.
Voi. Kumpikin osapuoli on jo yleensä sen verran kypsiä että ihminen on tärkeämpi kuin ulkonäkö.
Jeesus, "The Love Machine", rakastaa.
Toivottavasti. Oon vielä 47v, enkä tykkää roikkua deittisivustoilla. Taitaa jäädä vähiin vaihtoehdot.
Luulen että voi, ja vieläpä todennäköisemmin kuin nuorempana. Vanhempana osaa arvostaa hyviä asioita ihan eri tavalla, ei ole tarvetta kokea aina jotain uutta. Iän myötä tulee avarakatseisuutta ja joustavuutta. Osaa suhtautua rennommin moneen asiaan eikä takerru pikkuseikkoihin. Vanhempana pystyy myös eritavalla nauttimaan parisuhteesta kun elämän muut asiat on luultavasti jo aika tavalla vakiintuneet. Lapsetkin ovat varmaan jo isoja joten yhteistä aikaa on helppo järjestää. Kai sitä voi mahdollisen kumppanin tavata ihan missä vaan, mutta eiköhän se nykyään tosiaan netti ole aika tavallinen seuranhaku paikka niin nuoremmille kuin vanhemmillekin.
Vierailija kirjoitti:
aitoa rakkauta ei ole olemassa
Kyllä muuten on, mutta kaikki eivät sitä koskaan koe, koska eivät halua!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Juha-Tapio lupasi.
Hän välitti Jeesuksen viestin:) Juha Tapio on ihana uskovainen mies! Jos sellaisia olisi muitakin niin maailma olisi hyvä paikka lapsille, vaimoille ja perheille. Valitettavasti näin ei nyt ole. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Juha-Tapio lupasi.
Hän välitti Jeesuksen viestin:) Juha Tapio on ihana uskovainen mies! Jos sellaisia olisi muitakin niin maailma olisi hyvä paikka lapsille, vaimoille ja perheille. Valitettavasti näin ei nyt ole. :(
Suurin osa Juha Tapion kappaleista on gospelia. Tässäkin kappaleessa hän viittaa siihen, kuinka Jeesus ainakin rakastaa eli siksi voi luvata sen:) <3
No voi toki. Itse löysin kyllä netistä, mutta en deittisovelluksesta, vaan oman ammattini keskustelufoorumilta. Sieltä mies laittoi yv:tä ja siitä se juttu sitten lähti. Kolme kuukautta viestittelyä ja sitten päätin käydä sanomassa, ettei tästä mitään tule, kun välimatkaakin aivan liikaa. Monesti ole sanonut, mutta neljä vuotta on tätä kulkemista mennyt ja nyt näyttää, että yhteiseen kotiin olemme muuttamassa. Ei se rakkaus katso ikää.
Ainakin todennäköisemmin kuin parikymppisenä.
Tunnen kaksi yli 50-v naista, jotka löysivät todella kivan miehen täysin yllättain. Eivätkä ole itse mitään kaunottaria jos sanon suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaksi yli 50-v naista, jotka löysivät todella kivan miehen täysin yllättain. Eivätkä ole itse mitään kaunottaria jos sanon suoraan.
No mä olen kumminkin sen verran perinteinen nainen, etten jakaisi tosirakkauttani jonkun toisen kanssa.
Netistä