Millä nuorelta saisi kitkettyä pois että nukkuu samoissa vaatteissa joissa istunut pitkin ostarin lattioita
Samat housut ja sama huppari. Kun huomautan asiasta väittää,että ovat ihan puhtaat. Jos käu suihkussa,silloinkaan ei välttämättä vaihda. 15v ja ihan normaalin hygieniakasvatuksen on saanut (joka ilta suihkuun,likaiset vaatteet pyykkikoriin jne).
Kommentit (19)
Jos ei puhetta usko, rangaistuksen kautta. Rahaa alkaa tulla vasta, kun lakkaa nukkumasta päivävaatteissa.
Mitä sä tuollaista hyysäät? Laita isänsä riesaksi se. Vai nukkuuko iskäkin pitkin ostarin lattioita?
Tuollaisen voi antaa tosiaan huostaan. Soitto lastensuojeluun ja sillä sipuli. Nosta kädet pystyyn ja sano sille bye.
Eikös sen faija ole ihan samanlainen? Jos ne vois yhdessä nukkua ostarilla ja myydä persettä?
Hankkimalla hänelle yöpuvun eli vaatteet on vaihdettava nukkumaan mennessä.
Kuulostaa todella oksettavalta. Vaihdan ja pesen kaikki vaatteet joka päivä lukuunottamatta päällystakkia ja saman olen opettanut lapselleni.
Nukkuuko hän siis lakanoiden välissä niissä ulkovaatteissa? Entä jos sänkyyn hankkisi jotain loimia tai vanhoja vilttejä ja sanoisi että nukkukoon niissä jos ei voi riisua päällysvaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella oksettavalta. Vaihdan ja pesen kaikki vaatteet joka päivä lukuunottamatta päällystakkia ja saman olen opettanut lapselleni.
Tuo menee jo aivan liiallisuuksiin.
Minäkin olin tuollainen 12-vuotiaana.
Ihan oikeasti nukuin farkut päällä ja meikit naamassa. Aamulla niillä samoilla taas kouluun enkä pessyt naamaa vaan lisäsin vanhojen päälle lisää. Oksettavaa !! En tajua miten äitini ei puuttunut. Turhaahan se varmaan olisi ollut, kun tuskin olisin totellut, mutta silti. Vasta 13-14 vuotiaana aloin olemaan normaali ja huolehtimaan hygieniasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ehkä, minulle ei.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin tuollainen 12-vuotiaana.
Ihan oikeasti nukuin farkut päällä ja meikit naamassa. Aamulla niillä samoilla taas kouluun enkä pessyt naamaa vaan lisäsin vanhojen päälle lisää. Oksettavaa !! En tajua miten äitini ei puuttunut. Turhaahan se varmaan olisi ollut, kun tuskin olisin totellut, mutta silti. Vasta 13-14 vuotiaana aloin olemaan normaali ja huolehtimaan hygieniasta.
Mulla oli suunnilleen samassa iässä samanlainen vaihe. Ei varmaankaan kestänyt kauaa. Mun äiti ei ehkä tiennyt, että nukuin päivävaatteet päällä. Outo juttu kyllä, joku syyhän tuolle varmasti on. Ehkä se on vain se, että murrosikäinen kokeilee kapinoida erilaisia sovinnaistapoja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee kelle tahansa. Ihan hullun hommaa pestä kaikki vaatteet joka päivä.
Tuo on ihan normaalia,usko tai älä.
Mä menin joskus 12-14 vuotiaana sänkyyn samoissa farkuissa ja samassa villapaidassa jossa olin istunut koulun käytävillä ja sen jälkeen bussissa. En pessyt edes hiuslakkaa tukasta, enkä ripsareita silmistä. Aamulla vaan lisää lakkaa tukkaan ja ripsaria silmiin. Ja samoissa vaatteissa kouluun! Ja kyllä muakin oli opetettu käymään suihkussa sekä käyttämään pesukonetta. En myöskään ollut mitenkään masentunut.
Kyllä mä siitä sitten pikku hiljaa fiksuunnuin :D
Anna mätääntyä. Kyllä se siitä oppii jossain vaiheessa, kaverit alkaa ihmetteleen ni sitten ne viisastuu. Ruokapöytään jos tulee niin sano, että käyttää hazmat-pukua.
Vierailija kirjoitti:
kuka istuu ostarin lattialla🤢
Teinit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta maapallolle kyllä. Ei täällä luonnonvarat ja energia riitä tuollaiseen tuhlailuun.
Häädä se sika. Tee lasu ja anna ottaa se viranomaisten huostaan. Oppiipahan.