Kysy mitä vaan aihe vapaan vihatuimmalta henkilöltä
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua vihataan?
Kuulemma ero, turvakodilla käyminen jne. oli minun vikani. Lisäksi erimielisyydet lasten päiväkodilla, jotka olen viemässä eteenpäin aluehallintavirastolle.
Niin ja v. 2015 sain vihapostia ihan sähköpostiin asti täältä jossa uhattiin melkoisia, koska olin käynyt hedelmöityshoidoissa miehen kanssa. Minulla on siis lapset tehty niillä. Useimmat ovat täällä sitä mieltä, että minun ei olisi pitänyt ollenkaan lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Voin vastailla vähän aikaa.
T. Elisa
Aisäävai# luulin seinältä otsikon trolliksia sitä. Kananvapaudeton lömmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua vihataan?
Kuulemma ero, turvakodilla käyminen jne. oli minun vikani. Lisäksi erimielisyydet lasten päiväkodilla, jotka olen viemässä eteenpäin aluehallintavirastolle.
Niin ja v. 2015 sain vihapostia ihan sähköpostiin asti täältä jossa uhattiin melkoisia, koska olin käynyt hedelmöityshoidoissa miehen kanssa. Minulla on siis lapset tehty niillä. Useimmat ovat täällä sitä mieltä, että minun ei olisi pitänyt ollenkaan lisääntyä.
Tämä palsta on pullollaan luusereita. En kauheasti palstan mielipiteistä välittäisi.
En ole perehtynyt kirjoituksiisi, mutta olen joskus kuullut nimesi mainittavan. Ehdotan seuraavaa asiaa: kirjoita paperille hyvät ja huonot puolet siitä, kun jaat elämääsi nimen kera tällä palstalla. Mä sanoisin, että vaikka ei toisi nimeäkään julki, oman elämän oikeiden tapahtuminen jakaminen AV:lla ei ole kenellekään psyykelle hyväksi.
Taidat ottaa itsellesi vähän aiheetonta kunniaa. En ole ikinä kuullutkaan sinusta puhumattakaan että ketään vihaisin.
Äh, mä luulin että äitihullu... mut antaa olla.
Haisetko oikeasti anaalirauhaselta?
Vierailija kirjoitti:
Taidat ottaa itsellesi vähän aiheetonta kunniaa. En ole ikinä kuullutkaan sinusta puhumattakaan että ketään vihaisin.
Sama. Nevö hööd. Enkä minäkään ketään vihaa, mutta Äitihullu, Sinkkumies, Tuikkukuppimies ja Ammattivalittaja ovat kyllä ihan h*lvetin rasittavia hörhöjä.
Ap hei!
Koetko ongelmaksi, ettei täällä ole rakasta persoonaa lainkaan (vai onko) ?
Vierailija kirjoitti:
En ole minäkään koskaan kuullut. Ja yli 10 vuotta täällä pyörinyt. Huh, onpas muuten pitkä aika...
Miksi sinua vihataan?