Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasemman nimettömän esittely profiilikuvassa

Vierailija
16.12.2018 |

Aiemmasta keskustelusta inspiroituneena haluan kysyä teiltä, rakkaat palstalaiset, oletteko te huomanneet seuraavanlaista ilmiötä:
Kun nainen menee kihloihin tai naimisiin, alkaa poseeraustyyli kuvissa muuttua. Jännästi se vasen käsi etsiytyy poseerauksessa lähelle kasvoja, jolloin sormessa kiiltelevä sormus on kaikille näytillä. Sama poseeraustyyli jatkuu vielä pitkään kihlauksen/häiden jälkeen. Mitä tällä halutaan hakea?
Ps. Ennen kuin joku ehtii haukkua allekirjoittaneen katkeraksi vanhaksipiiaksi, niin ei, en ole sinkku vaan itsekin kihloissa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu esitellä omaa paremmuuttaan?

Vierailija
2/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin korostaa naimisissa oloa tai sormusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä korostettavaa siinä on? Monet päätyy eroon. 🤔

Vierailija
4/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin karmii, että naiset pitävät edelleen naimisissaoloa jonain saavutuksena. Siis myös ihan fiksutkin naiset, joilla on elämässä ihan omiakin ansioita.

Vierailija
5/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pröystäilyä

Vierailija
6/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin karmii, että naiset pitävät edelleen naimisissaoloa jonain saavutuksena. Siis myös ihan fiksutkin naiset, joilla on elämässä ihan omiakin ansioita.

TÄMÄ ON NIIN TOTTA!

Ja sitten rasittaa se avoin säälittely jota jotkut naimisiin ”päässeet” naiset harjoittavat sinkkuystäviään kohtaan.

Vierailija
7/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä välttämättä tietoisesti tee. Itsekin tajusin kun jälkeen päin katselin mitä kuvia olen vuosien aikana postannut someen ja kummasti kihlautumisen ja avioitumisen aikoihin sormus näkyy melkein joka kuvassa. En ollut ottanut kuvia ajatuksella "käsi tähän niin sormus näkyy" eikä sormuksissani varsinaisesti ole mitään esiteltävääkään.

Anteeksi nyt vain jos joku ärsyyntyy, ilmeisesti alitajuisesti olen ajatellut että haluan tuoda esille muuttuvaa/muuttunutta siviilisäätyäni.

Vierailija
8/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kyllä katkeria. Mitä pahaa siinä on, että jakaa omaa iloaan muiden kanssa!

Vierailija
9/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuuko elämä radikaalisti siviilisäädyn muuttumisen myötä? Siis jos on seurusteltu ja sitten yhtäkkiä ollaankin naimisissa. Miten se muuttuu?

Vierailija
10/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte kyllä katkeria. Mitä pahaa siinä on, että jakaa omaa iloaan muiden kanssa!

Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo ja jaettu suru on puoli surua.

Vierailija
11/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huomannut?

Vierailija
12/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko se iloa muille, kun sen esillä olevan vasemman käden nimettömän seurana on omahyväinen hymy kasvoilla? Minua lähinnä kuvottaa. Se on vaan sormus...

Iloiset kihlajaiskuvat/hääkuvat ovat ihania, mutta että morsmaikku itsekseen poseeraa jatkuvasti sormussormi pystyssä, niin aika mautonta.

Vierailija
13/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
14/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Facebookissa profiili, mutta ei kavereita, koska olen siellä vain parin ryhmän takia. Sitä mietin aina näiden aloitusten kohdalla, että eikös FB:n varsinaisena tarkoituksena ole kertoa omista kuulumisista? En tiedä, olenko jotenkin vanhanaikainen, mutta minun mielestäni kihloihin/naimisiin meneminen on jonkinlainen kuuluminen, joten eikö se ole aika selvää, että kihlaus voi näkyä profiilikuvassa? Vai eikö? Jos ei, mitä sillä profiilikuvalla on tarkoitus viestiä? Omalla kohdallani viesti on selvä: mulla on profiilikuvana tunnistettava kasvokuva, koska olen FB:ssa vähän eri nimellä, joten on hyvä, että mun tunnistaa siitä kuvasta, jos ei ymmärrä FB-nimeni ja oikean nimen yhteyttä. Mutta jos siellä pitää yllä muunkinlaista sosiaalista elämää, niin eikö ole ihan kiva nähdä toisten ihmisten elämään liittyviä juttuja? 

Vierailija
15/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on nyt se, että on typerän näköistä poseerata se käsi naamalla joka kuvassa, koska asia on varmasti tullut selväksi, että nyt ollaan vaimo.

Laittaa sitten vaikka sellaisen kuvan, jossa on se mieskin mukana.

Vierailija
16/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri joka heti vaimouduttuaan alkoi sääliä mun olemassaoloani kaikessa. Jos teen ruokaa, hän säälii ateriaani ja sitä että syön sen yksin. Jos lähden lenkille, sekin on säälittävää, koska se tapahtuu yksin. Kun kerroin, etten välttämättä halua lapsia, hän suorastaan pillastui. Säälii olemistani sitten vanhana, kun saan yksin paskoa housuihini jossain terveyskeskuksen vuodeosastolla.

Että on se vaimous niin hienoa ja kaikenlainen muu oleminen niin säälittävää. Rasittavaa käytöstä, sanon minä.

Vierailija
17/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut omassa kuplassani. Ylipäänsä ystävissäni on hyvin vähän sellaisia, jotka julkaisevat kuvia itsestään.

Vierailija
18/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, te jotka olette vaimoja:

oletteko naimisiinmenon jälkeen kokeneet onnistuneenne elämässä sinkkuna olevia kanssasiskoja paremmin? Onko vaimous muuttanut käytöstänne?

Vierailija
19/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletteko naimisiinmenon jälkeen kokeneet onnistuneenne elämässä sinkkuna olevia kanssasiskoja paremmin? Onko vaimous muuttanut käytöstänne?

En/ei.

Vierailija
20/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tää olla vaan jotain sellasta 20-30-vuotiaiden hömpöttelyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä