Alkoholi on parempi lääke kuin apteekin lääkkeet
En tiedä syytä elää. Joten lääkäri kirjoitti minulle masennuslääkkeitä. Käytin niitä useita kuukausia eikä niistä ollut mitään hyötyä. En vieläkään tiennyt syytä elää eikä lääkkeillä mitään muutakaan vaikutusta ollut. Joten lopetin lääkkeiden käytön, lääkärikin sanoi että jos masennuslääkkeistä ei ole hyötyä niin turha niiden käyttöä jatkaa.
Aloitin alkoholin käytön. Myöskään alkoholin ansiosta en tiedä syytä elää, mutta alkoholi turruttaa aivojani sen verran että ei minua kauheasti harmita se että en tiedä syytä elää. Joten alkoholi toimii paremmin kuin masennuslääke. Alkoholi on lääke.
Joku sanoisi että ei alkoholi ole lääke koska se vain lieventää oiretta (turruttaa turhan elämän aiheuttamaa harmitusta), mutta ei paranna itse sairautta (ei anna syytä elää). Mutta niinhän moni muukin lääke tekee. Esim kipulääkkeet (odioidit) vain lieventävät kipua mutta eivät paranna kivun aiheuttajaa.
Monella lääkkeellä on vakaviakin sivuvaikutuksia. Niin on alkoholillakin. Itse asiassa alkoholi (jatkuva ryyppääminen) tekee minusta työkyvyttömän. Sille ei vain mahda mitään. Elämä on valintoja. Täytyy valita tahtooko olla terve ja köyhä ja hyvinvoiva (alkoholin turruttama) vai tahtooko olla työkykyinen ja rikas ja onneton (harmissaan elämän turhuudesta). Kukin valitkoon itse. Helppo valinta minulle. En minä rahaa kaipaa, ei onneton rahasta mitään hyödy. Kaipaan elämän turhuuden aiheuttaman harmituksen vähenemistä - hyvinvointia. Kiitos alkoholi.
Kommentit (7)
Kokeile kannabista, toimii sekä kipuihin että mieleen. Työkyky ja elämänhalu palaavat.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa
Samaa mieltä. Mitä ihmiset oikein saa näiden tällästen aloitusten tehtailusta? Luulisi sen ryyppäämisenkin olevan antoisampaa. Mikä kumman lääke tämä av on?
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kannabista, toimii sekä kipuihin että mieleen. Työkyky ja elämänhalu palaavat.
Elämänhalu? Mitähän sekin oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Fyysisesti joo kannabiksen kanssa työkyky pysyy paremmin kuin alkoholin kanssa. Mutta työpaikan menettää helpommin kannabiksen kuin alkoholin vuoksi. Moni ryyppää vuosikymmeniä työn ohessa ongelmitta. Mutta kannabiksen takia on töissä pulassa jos jää kiinni huumetestissä.
On. Jos kykeenen vielä kävelemään ensvuonna niin alan vetää noita steroideja ja kasvuhormoneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa
Samaa mieltä. Mitä ihmiset oikein saa näiden tällästen aloitusten tehtailusta? Luulisi sen ryyppäämisenkin olevan antoisampaa. Mikä kumman lääke tämä av on?
Äitis oli antoisa.
Hohhoijaa