Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksityinen seksiavustaja

Vierailija
16.12.2018 |

Minulla on hoitoalan koulutus ja olen suhteellisen kivan näköinen.

Teen jonkun verran seksiavustajakeikkoja vanhuksille ja vammaisille miehille. Pukeudun nätin naisellisesti, mutta en riisu lainkaan, en paljastele paikkojani, en anna koskea enkä puhu rivoja. Avustettava saa olla omien fantasioiden varassa. Teen työni käsilläni aivan ammatillisesti itse kiihottumatta.

Kaikilla tulee olla oikeus seksuaalisuuteen niin halutessaan.

Kehitysvamma-asiakkaat saavat osin korvausta Kelalta. Vanhukset maksavat itse. Asia kulkee eräänlaisen aktivointipalvelun nimellä. Kerran sukulaiset ovat alkaneet syyttämään - pohjimmiltaan tuntui olevan huoli perinnön pienentymisestä.

- - -

Se yksi ketju lukittiin. Älkää kirjoittako asiattomia tänne - kiitos!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? En ole kuullutkaan koskaan tällaisesta ammatista. Oletko kauan tehnyt tätä työtä?

Vierailija
2/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis runkkaat kädellä mällit ulos?

Vierailija
4/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Teet tärkeää työtä. Tästä asiasta pitäisi puhua enemmän.

Vaikka itselläni ei olekaan alan koulutusta, voisin hyvin kuvitella avustavani asiassa, jos sellainen tilanne tulisi. Siis en osapuolena, vaan avustajana. Toimiva seksielämä on kuitenkin hyvän elämän peruskiviä.

Vierailija
5/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on selvästi prostituutiota. Tarjotaan seksipalveluita rahasta. Ihan ok, ei siinä mitään väärää ole. 

Vierailija
6/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmään samaan asiaan työssäni.

Hoitsu 45

Vierailija
7/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä prostituutiosta meuhkaamista, sama kai se mistä hieroo jos hyvältä tuntuu ja rahalla maksetaan hierojallekkin. Samaa huoraamista tämä toimistotyönikin on: Myyn aikaani, käsityötäni, jaksamistani ja vielä kuuntelen egovikaisten pikkupomojen räksytystä.

Vierailija
8/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aika jättää vaimosta ennen minua ja joudun palvelutaloonta tai vastaavaan, niin palkkaan "serkun tytön" käymään kylässä ja tyhjentämässä pussit. 

Vierailija
9/17 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aika jättää vaimosta ennen minua ja joudun palvelutaloonta tai vastaavaan, niin palkkaan "serkun tytön" käymään kylässä ja tyhjentämässä pussit. 

Kannattaa. Tyydyin miniään sairauslomalla

Vierailija
10/17 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä prostituutiosta meuhkaamista, sama kai se mistä hieroo jos hyvältä tuntuu ja rahalla maksetaan hierojallekkin. Samaa huoraamista tämä toimistotyönikin on: Myyn aikaani, käsityötäni, jaksamistani ja vielä kuuntelen egovikaisten pikkupomojen räksytystä.

Ei se ole mitään meuhkaamista, jos puhutaan asioista oikeilla nimillä. Prostituutio ei tarkoita oman ajan myymistä, vaan seksuaalisten palveluiden myymistä. Asian toimistotyöhön vertaaminen kertoo vain sen, että tekijä ei ole sinut asian kanssa, vaan koittaa vääristellä ja niputtaa sen muiden töiden kaltaiseksi työksi.

Vierailija
11/17 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteystiedot puuttui!

Vierailija
12/17 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ryhtyä tarjoamaan naisille seksiteknikon palveluita. Voisin toimia vibraattorin koneenkäyttäjänä, vaihdella pattereita, hankkia ja suunnitella automaattisia panokoneita jne. Olisikohan tälle kysyntää?

Vierailija
13/17 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ryhtyä tarjoamaan naisille seksiteknikon palveluita. Voisin toimia vibraattorin koneenkäyttäjänä, vaihdella pattereita, hankkia ja suunnitella automaattisia panokoneita jne. Olisikohan tälle kysyntää?

Dildoja ja satisfyiereitä ostetaan valtavia määriä ja kyseessä on miljardibisnes. Teknikkona ei tienaa, mutta voi olla hauskaa. Jonkun uuden orkkumasiinan kun suunnittelet niin sillä voi päästä rahoihin käsiksi. Tai jos keksit pillerin, jolla nainen kiihottuu, vaikka et ole imuroinut niin sillä tienaa taskut täyteen.

Vierailija
14/17 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitsu 45

Pääsisimpä potilaaksesi <3

Vierailija
15/17 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitsu 45

Pääsisimpä potilaaksesi <3

Ai illalla iltapalan jälkeen sermin taakse?

Hoitsu 45

Vierailija
16/17 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä otat jos tulet avustamaan minua? Vaimo on niin nuivana tuon seksin kanssa. Sopisi parhaiten silloin kun Vain Elämää tulee, niin ei tulisi asiasta sanomistakaan.

Vierailija
17/17 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itseoppinut Very Personal Trainer, mies 44. Uusia asiakkaita en tällä hetkellä ota tälle Very-puolelle. En jaksa enempää, kun vanhat asiakkaat on pidettävä tyytyväisinä. Niin ja hintaan kuuluu myös kuntovalmennus, jos asiakas niin haluaa. Siihen minulla on pätevyyden tuottanut koulutus.

Tavallisia kuntovalmennettavia kyllä otan lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi