Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kahdestaan jättäminen

Vierailija
16.12.2018 |

Työkaveri uhkasi tehdä lastensuojelu ilmoituksen kun kerroin, että jätän lapset (6 ja 8) kahdestaan nukkumaan kun lähden kauppaan tai lenkille.
Kai nyt tuon ikäiset voi jättää nukkumaan? Toinenhan on jo koulussakin, joten iso poika. Mikä hätä heillä on nukkuessa omakotitalossa.
Onko mahdollista, että tulisi jotain seurauksia, jos työkaveri oikeasti tekee ilmoituksen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva työkaveri.

Vierailija
2/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse jättäisi kuusi vuotiasta, ja 8 vuotiaskin pärjää ehkä päivällä, mutta en jättäisi illalla.

Miksi muuten kauppaan pitää mennä niin myöhään? Ja voihan isä jäädä kotiin, jos sä menet kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
4/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kauanko olet pois. Minä käyn joskus lähikaupassa niin, että 4- ja 6-vuotiaat jää kahdestaan. Kauppa on lähes naapuritalossa ja olen pois noin 10minuuttia.

Ensi syksynä tuon juuri 6 vuotta täyttäneen eskarilaisen pitää osata lähteä yksin aamulla kouluun.

Vierailija
5/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuon ikäiset voi jättää nukkumaan, jos eivät pelkää herätessään. Molemmat osaavat varmaan myös soittaa sinulle jos on hätä.

Meillä 5-vuotias osaa soittaa hänelle jätetyllä puhelimella jos tulee ongelmia tai ikävä. Olemme sadan metrin päässä ulkona usein vajaan tunnin jos lapsi ei halua mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan