Mikä vaivaa tori.fi:tä?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse äsken juuri toria selasin ja ilmoitusten kuvat ei juurikaan näy. Tai muutamat näkyy tai joillakin saattaa näkyä, kun selaa ilmoituksia, mutta kun avaa, kuvia ei näykään. Tosi typerää.
Ja vastausta sähköpostiosoiteasiaan, vielä ainakin tähän asti, sähköpostiosoite on tullut julki vasta silloin, kun ostaja lähettää viestin myyjälle torin kautta ja kun myyjä vastaa sähköpostissa ostajalle, myyjän sähköposti tulee julki ostajalle ja kun taas ostaja vastaa tähän, myyjälle selviää ostajan sähköpostiosoite. Ymmärsikö kukaan :D eli ensimmäiset viestit, jotka käydään omien sähköpostien välityksellä.en kyllä näe ostajan sähköpostiosoitetta vaikka olen vastannut useampaan sen viestiin
Ymmärsinköhän minä oikein? Siis jos itse teen kauppaa ja viestittelen oman sähköpostin kautta, niin kyllä minä sillon näen sen ostajan/myyjän sähköpostiosoitteen, jos vaan se ei ole se ensimmäinen viesti, joka tulee torin kautta. Itselläni luukun sähköpostiosoite.
Oletko ymmärtämätön? Tori.fi viestintä on muuttunut. Kaikki viestintä käydään Tori.fi viestintäjärjestelmän kautta. Et saa tietää kauppakumppanisi sähköpostiosoitetta etkä puhelinnumeroa. Et saa, ellei kauppakumppani niitä itse kirjoita viestiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse äsken juuri toria selasin ja ilmoitusten kuvat ei juurikaan näy. Tai muutamat näkyy tai joillakin saattaa näkyä, kun selaa ilmoituksia, mutta kun avaa, kuvia ei näykään. Tosi typerää.
Ja vastausta sähköpostiosoiteasiaan, vielä ainakin tähän asti, sähköpostiosoite on tullut julki vasta silloin, kun ostaja lähettää viestin myyjälle torin kautta ja kun myyjä vastaa sähköpostissa ostajalle, myyjän sähköposti tulee julki ostajalle ja kun taas ostaja vastaa tähän, myyjälle selviää ostajan sähköpostiosoite. Ymmärsikö kukaan :D eli ensimmäiset viestit, jotka käydään omien sähköpostien välityksellä.en kyllä näe ostajan sähköpostiosoitetta vaikka olen vastannut useampaan sen viestiin
Ymmärsinköhän minä oikein? Siis jos itse teen kauppaa ja viestittelen oman sähköpostin kautta, niin kyllä minä sillon näen sen ostajan/myyjän sähköpostiosoitteen, jos vaan se ei ole se ensimmäinen viesti, joka tulee torin kautta. Itselläni luukun sähköpostiosoite.
Ei näe osoitetta vaikka kuinka kauan viestittelee
Onpa kummallista? Onko tämä asia muuttunut ihan nyt viime aikoina vai onkohan tässä asiassa eroja sen suhteen mistä sähköpostista viestittelee?
Ilmeisesti muutettu joulun kunniaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin käydä tori.fi ja jumittaa koko ajan :D Ei pääse eteenpäin sivustolla.
Paskaksi mennyt. Onko ehdottaa parempaa myyntisivustoa?
Huuto.net on ja on aina ollut paljon parempi. En tajua mitä ihmiset näkevät Torissa.
Vaikka sivuston nimi on "huuto" se ei tarkoita että siellä olisi vain huutokauppoja. Suurin osa kohteista on osta heti-kohteita. Lisäksi pääset näkemään myyjän palautteet jotta voit arvioida onko turvallista. Torissa ei ole mitään tällaista.
Samaa mieltä, itse käytän myös vain huutoa, tori outo kun ei saa myyjän nimeä tai muita tietoja automaattisesti helpompi tapa huijata helposti. Saisivat uudistaa torin huudon kaltaiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Huudot kirjoitti:
Käyttäkää Huutoa, pystyy vähemmän huijaamaan :).
Käytän sitä Torin ohessa, mutta kylmä fakta on se, että sieltä joku ostaa 1-2 tuotteen vuodessa. Kaikki muut menee myydyksi Torin kautta. Huutonet oli helpompi, tarvitsi vain kerran pistää ilmoitus. Torissa on pakko uusia ilmoituksia muutaman viikon välein, jotta joku ne löytäisi ja tulisi myyntejä. Mutta joka tapauksessa pakko myydä siellä, missä ostajat on.
Sama minulla, pakko käyttää kumpaakin.
Minusta on aivan käsittämätöntä miten ihmiset suosivat Toria. Huuto.net on niin paljon turvallisempi, selkeämpi ja laadukkaammin toteutettu. Ei kaatuile aivan koko ajan tai yhtäkkiä hävitä kuvia jne. Mikä ihme siinä Torissa vetää puoleensa? Ei ole hyvä alusta muille kuin huijareille.
On myös aivan käsittämätöntä, että Torissa oikeasti ilmoitukset hyväksytään MANUAALISESTI. Eli siellä on ihmisiä käymässä niitä läpi ja klikkailemassa hyväksytäänkö vai ei. Minulla kesti äskeittäin yli 24 tuntia ilmoituksen hyväksymisessä, eikä sitä edes hyväksytty ennen kuin otin yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Joko on korjaantunut?
ei
Hitaasti Tori toimii. Minulle on välillä lähetelty asiattomia viestejä, kun olen Toriin ilmoituksen laittanut. Uskoisin, että monelle muullekin, koska Tori on tuollaiseen systeemiin päätynyt.
Tein vikailmoituksen ja vastasivat:
" Olemme suorittaneet Torissa huoltotöitä, jotka saattavat aiheuttaa hetkellisiä käytettävyysongelmia. Tekninen tiimimme on tästä tietoinen ja tekevät parhaansa, jotta sivuston toiminta saadaan palautettua mahdollisimman pikaisesti. "
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti Tori toimii. Minulle on välillä lähetelty asiattomia viestejä, kun olen Toriin ilmoituksen laittanut. Uskoisin, että monelle muullekin, koska Tori on tuollaiseen systeemiin päätynyt.
No mieluummin ne asiattomat viestit kuin nollamyynti
Ei tuo näytä myyntiin vaikuttavan. Jospa tuolla saavat huijaritkin aisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Huudot kirjoitti:
Käyttäkää Huutoa, pystyy vähemmän huijaamaan :).
Käytän sitä Torin ohessa, mutta kylmä fakta on se, että sieltä joku ostaa 1-2 tuotteen vuodessa. Kaikki muut menee myydyksi Torin kautta. Huutonet oli helpompi, tarvitsi vain kerran pistää ilmoitus. Torissa on pakko uusia ilmoituksia muutaman viikon välein, jotta joku ne löytäisi ja tulisi myyntejä. Mutta joka tapauksessa pakko myydä siellä, missä ostajat on.
Jännä juttu, minulla on ihan toisinpäin eli huuto.netissä menee vaikka mitä kaupaksi, esim marraskuu ihan ennätyskuukausi myynneissä. Kun taas Torissa ei mikään inahda mihinkään tai jos yksi yhteydenotto tulee parissa kuukaudessa niin sekin heittäytyy mykäksi kun pitäis maksaa ja noutaa. Näin on ollut jo pari vuotta.
t:eri
Uusi systeemi ei ketjuta viestejä. Onko muilla samaa ongelmaa? Sähköpostini ei enää osaa ketjuttaa viestiä. Jokainen ostajan uusi vastaus tulee aivan kuin se olisi uusi viesti, siinä ei ole jäljessä käytyä keskustelua.
Lisäksi ärsyttää, kun aiemmin laitoin sähköpostiini ohjauksen, että tietyistä sähköposteista tulevat viestit menevät suoraan roskakoriin. Kyseessä tyyppejä, jotka kysyvät jatkuvasti samaa asiaa, mutteivat ikinä osta tuotetta. Nyt en tiedä, onko kyseessä uusi vai vanha tyyppi. Nimimerkkiä kun on helppo vaihtaa. Sähköpostia harvat vaihtavat vain kiusatakseen.
Pitkään kestää korjaaminen.... Taitaa mennä toiveet saada mitään myydyksi jouluun mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkään kestää korjaaminen.... Taitaa mennä toiveet saada mitään myydyksi jouluun mennessä.
Tämä.
Tori.fi systeemi on mennyt todellakin aivan sekaisin viime aikoina ja toiminnat ovat hidastuneet äärimmilleen. Uuden ilmoituksen jättö vielä jotenkin onnistuu, mutta ilmoituksen korjailu on äärettömän kömpelöä, koska jokainen korjausviestikin "tarkastetaan" ylläpidon taholta ja viime aikoina tuo korjausprosessi on kestänyt parhaimmillaan päivätolkulla. Ja ylläpitoon on ihan turha lähetellä mitään postia, koska vastaukset ovat täyttä ympäripyöreätä diibadaabaa.
Jotenkin on tullut mieleen koko järjestelmän kömpelyydestä entisen Itä Saksan meininki, jossa asiat tehtiin varmasti niin monimutkaisesti, että mahdollisimman monelle riitti töitä ?
Harmi että Huutonet on selvästi hiipunut kauppapaikkana, koska siellä systeemi pelaa erinomaisesti, mutta onhan tuo Torikin hiljentynyt aivan tolkuttomasti ja siellä on aivan turha yrittää myydä muuta kuin muutaman euron tilpehööriä. Sinne kun on pesiytynyt nykyään kummallinen tinkauskultturi eli kun pyydät 50e tuotteesta kympin, niin muutamaa euroa tarjotaan.
EI ole toiminut kunnolla kuukausiin kun muuttivat systeemejä
alkoivat kerätä käyttäjistä dataa = tietoja
esim .. uusi viestipalvelu jonka kautta saavat tiedon miten kaupat eteni vai etenikö jopa sositteet ja tilinumerot annetaan tän kautta ...
Eli hidas takkuileva epävarma kuvat näkyy jos näkyy
joillain selaimilla eri tavalla ..toimii jos toimii viestit pystyy lukemaan jos pystyy..
Kiva tilanne ajat 150km hakemaan jotain tekemään kauppoja ja vähän ennen määränpäätä ei keskustelua tai osoitetta pysty lukemaa.. hono tuuri..
Käyttäkää puhelinta kaupantekoon soittakaa se toimii !!!!!
se numero joka on tori palvelussa on kuvana ei tekstinä
eli suoraan sitä ei saa kopioitua tai leviteltyä vaan numero pitää näpytellä
ei tule turhia kyselijöitä ne ei soita
eikä teidän tiedot vuoda muualle...
Onpa kummallista? Onko tämä asia muuttunut ihan nyt viime aikoina vai onkohan tässä asiassa eroja sen suhteen mistä sähköpostista viestittelee?