parfumdreams.fi kokemuksia?
Onko kukaan muu tilannut täältä kosmetiikkaa? Sujuiko tilauksesi toimitus ongelmitta? Itse tilasin yli viikko sitten ja toimitustani ei ole edelleenkään lähetetty. Olen hiukan jo huolestunut, koska Trustpilotissakin on paljon negatiivista palautetta.
Kiitos paljon vastauksista!
Kommentit (31)
Taisi suhteellisen kauan kestää toimitus ja Posti yrittää toimittaa pienenkin lähetyksen kotiintoimituksena, mistä ei ollut tietoa etukäteen. Saapumisilmoituslappu sitten löytyi postilootasta, kun eivät olleet tavoittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Taisi suhteellisen kauan kestää toimitus ja Posti yrittää toimittaa pienenkin lähetyksen kotiintoimituksena, mistä ei ollut tietoa etukäteen. Saapumisilmoituslappu sitten löytyi postilootasta, kun eivät olleet tavoittaneet.
Mikä siis ärsytti, kun paketti olisi mahtunut sinne postilaatikkoon ja nyt jouduin hakemaan sen erikseen Postista.
En tilaa enää ikinä tuosta puulaakista mitään, tilasin tuotteen 15.6 ja sain seuraavalla viikolla ilmoituksen sähköpostiini, että tuotetta ei ollut varastossa ja toimitus viivästyy 5 - 10 päivää, no tällä viikolla sain taas sähköpostia, että nyt tilaus saapuisi vasta elokuussa. Laitoin jo tuonne palautetta, että ellei tuote saavu elokuussa, vaadin rahat takaisin. Saapa nähdä saanko tilaustani ikinä. 365
tilasin sieltä pari viikkoo sitten (31.9) hiustuotteita ja sillon jo tuli tieto että kyseisiä tuotteita ei oo varastossa ja ne toimitetaan vasta 8-10.10. viime perjantaina (11.10) tuli sähköpostia että on lähetetty ja nyt jo tiistaina (15.10) paketti oli kotiovella
Kuulostaa epäilyttävältä. Itse olen tilannut seuraavilta sivuilta: Hajuvesi.fi, Notino, Cocopanda, Nordicfeel ja Parfyymi-klikkaus ja niiden kanssa on kaikki mennyt aina hyvin.
Odottelen pakettiani, toimitus piti olla 10.-12.10. Viivästys kylläkin johtuu DHL:stä, seurannasta ainakin sai sen käsityksen, että yhdessä vaiheessa paketti ei liikkunut muutamaan päivään.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen pakettiani, toimitus piti olla 10.-12.10. Viivästys kylläkin johtuu DHL:stä, seurannasta ainakin sai sen käsityksen, että yhdessä vaiheessa paketti ei liikkunut muutamaan päivään.
Minäkin odottelen edelleen tilaustani, jonka olisi pitänyt olla perillä jo viime viikon torstaina tai perjantaina. Hyvä tietää etten ole ainoa!
Hei
Tein tänään tilauksen mutten ole saanut mitään tilausvahvistusta ja aloin epäillä koko verkkokauppaketjua. Oletteko saaneet jotain vahvistusta tilaukseen vai vasta kun tuotteet on toimitettu matkaan? Asiakaspalvelun puhelinnumero ei myöskään ole käytössä..
Mä tein tänään tilauksen enkä saanut tilausvahvistusta. Olin itse ryssinyt ja laittanut osoitteen väärin. No laitoin lomakkeella yhteydenoton, että voivatko korjata osoitteen kun en itse päässyt korjaamaan. Meni ehkä tunti ja sieltä vastattiin et osoite korjattu ja näin oli. Tilaus oli keskeytetty tilassa vaikka kortilla näkyi varaus. Maksu ei ollut mennyt perille joten tilaus peruttiin ja tein sen uudestaan. Olin jättänyt kortin maksurajat liian pieniksi. Asiakaspalvelun suhteen ei valittamista. Saa nähdä koska tilaus tulee. Numero ei tosiaan ole käytössä mikä mua kanssa hämäsi, mutta kirjallisiin vastaavat kyllä.
Oon tilannu 2 kuukautta sitten ja tilausta ei ole tullut....lasku kylläkin! Ensimmäinen ja viiminen kerta!
Tilaus tuli nopeasti perille, kauniisti pakattuna tuotenäytteineen. Ja vielä kotiovelle. Lisäksi tilaamani tuotteet maksoivat paljon vähemmän kuin Suomessa. Suosittelen!
Minulle tuli 2 tuoksua enemmän kuin mitä tilasin! Kyllä nekin ehkä käyttöön tulevat, vaikka eivät kyllä hyvältä haise.
Osaako joku kertoa, mitä tehdä jos en saanut minkään näköistä tilausvahvistusta, mutta rahat lähti kyllä tililtä
Onko tuote tulossa vai mitä?
Osaako joku kertoa, mitä tehdä jos en saanut minkään näköistä tilausvahvistusta, mutta rahat lähti kyllä tililtä
Onko tuote tulossa vai mitä?
Tuote tuli perille. Tilausvahvistusta piti odottaa muutama tunti. Toimituksessa meni pari viikkoa. En saanut saapumisilmoitusta, mutta seurantakoodin avulla näin, että paketti on haettavissa. Hajuveden mukana oli myös kaksi pientä hajuvesinäytettä. Kaikki siis hyvin lopulta.
Saas nähdä. Tilasin yhtä tuotetta hetki sitten. Tilausta tehdessä tuotetta oli varastossa ja tilauksen jälkeen kun katsoo tilaustietoja, siellä ilmoitetaan tuotteen olevan loppu. Kiirettä ei ole, mutta haiskahtaa....
Tilannepäivitys: Tein tilauksen noin 9:22 ja ilmoitus tilauksen lähetyksestä tuli klo 14:12.
Eli jos todella paketti lähdössä, toimitus erittäin nopeaa.
Hei
Tilasin tästä kaupasta tuoksulahjapakkauksia 20.11.2018 ja eivät ole vielä nyt kuukauden päästä tulleet. Lähetyksen seurantatiedoista voin nähdä, että paketin pitäisi olla huomenna perillä, ja toivonkin todella niin, sillä sisältö olisi menossa joululahjoiksi.
Toivottavasti sinäkin saat pakettisi ajoissa.