Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

parfumdreams.fi kokemuksia?

Vierailija
15.12.2018 |

Onko kukaan muu tilannut täältä kosmetiikkaa? Sujuiko tilauksesi toimitus ongelmitta? Itse tilasin yli viikko sitten ja toimitustani ei ole edelleenkään lähetetty. Olen hiukan jo huolestunut, koska Trustpilotissakin on paljon negatiivista palautetta.
Kiitos paljon vastauksista!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sellaset 9-12pv että mun tilaukset saapuneet, postiluukusta tullut paperinen saapumisilmoitus postilta. Kahdesti siis tilannut tuolta. Palauttaa jos haluaisi jotain niin taitaa olla aika monimutkikasta/hankalaa.

Vierailija
22/31 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua. Ensin meni tuplaveloitus paypalilta (väittivät että paypalissa vika). Peruin tilauksen pyysin koko summan palautusta. Palauttivat vain tuon tupla-osuuden ja lähettivät tilauksen heti perään vaikka nimenomaan pyysin koko summan palautusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus veloitettiin kortilta tuplasti, tilauksen kohdalla omissa tiedoissa lukee että jokaisen tuotteen kohdalla että tuote loppu. Pahasti nyt näyttää että oli täysi huijaus :(

Vierailija
24/31 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaus veloitettiin kortilta tuplasti, tilauksen kohdalla omissa tiedoissa lukee että jokaisen tuotteen kohdalla että tuote loppu. Pahasti nyt näyttää että oli täysi huijaus :(

Miten tässä mahtoi käydä? Tuore tapaus kuitenkin 2023.

Vierailija
25/31 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain täysin onnistunut tilaus tuolta? Hinnat houkuttelevan hyviä.

Vierailija
26/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viikko sitten pojalle Diorin tuoksun. Kaikki toimi hyvin ja tuote tuli kotiin toimitettuna alle viikossa vaikka olin tilannut sen postiin. Tuote oli sitä mitä pitikin ja mukana tuli vielä ilmainen tuoksunäyte. Pelkkää hyvää sanottavaa ja voin suositella.

Vierailija
27/31 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin näiltä hajuveden joka maksoi jotain 90€. Tuli tosi nopeasti lähi r-kioskille ja paketissa oli vielä monta tuoksunäytettä. Hajuvesi pakattu huolellisesti. Ei ongelmaa ainakaa minulla. Kuitti tuli sähköpostiin 2min sisällä. Toimitus kesti noin 3pv

Vierailija
28/31 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa ongelmitta tilannut, suosittelen! 

Vierailija
29/31 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että heillä ei ole 90% tuotteista hyllyssä vaikka niin mainostavat.  Tilasin 2 hajuvettä ja molempia piti olla, mutta tilauksen jälkeen tuli viesti että molemmat loppu ja joutuu 2viikkoa odottelemaan. Pistin peruutukseen.

Vierailija
30/31 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteita ei oltu pakattu ollenkaan vaan irtonaisina paketissa. Hankala palauttaa, ei ohjeita. 

Vierailija
31/31 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt enkä tilaa jatkossa.  Poskipunat tuli suojaamattomina ylisuuressa laatikossa. Onneksi eivät olleet hajonneet.

Mukana ei lähetysluetteloa eikä palautusetikettiä.

Jotta lähettävät palautusetiketin, sinun pitää lähettää heille kuva tuotteesta.

Palautuksen jälkeen, yritettiin laskuttaa alkuperäinen tilaus uudestaan.