Jos mulla on paha olla, niin koen oikeudekseni olla ilkeä muille
Niin minullekin ovat pahoinvoivat ihmiset olleet, mutta he eivät edes myönnä tekojaan, virheitään, vääryyksiäön ja paskamaisuuttaan. Heistä minussa oli vikaa, ja he saivat satuttaa minua.
Kommentit (149)
Sitäpaitsi aikuinen kykenee pitämään kyllä puoliaan tai jos ei kykene, niin itkekööt sitten jos ei osaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sama vika täällä. Haista ap vittu!
Onneksi en haista :)
Ap
Ap:lla ei ole mitään oikeuksia. Vain velvollisuus ottaa nyt ne lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaisiisi olen jo hyvin tottunut. Se, mitä mieltä sä olet, ei merkitse minulle yhtikäs mitään. Hienoa, jos itsellesi merkitsee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan tuota tekee.
Niin tekeekin, moni ei vain pysty katsomaan peiliin ja myöntämään, että tekee väärin siinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin minullekin ovat pahoinvoivat ihmiset olleet, mutta he eivät edes myönnä tekojaan, virheitään, vääryyksiäön ja paskamaisuuttaan. Heistä minussa oli vikaa, ja he saivat satuttaa minua.
Itseäsi lainaten: niinhän sinussa on ollutkin vikaa, jos et ole pystynyt puolustautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaisiisi olen jo hyvin tottunut. Se, mitä mieltä sä olet, ei merkitse minulle yhtikäs mitään. Hienoa, jos itsellesi merkitsee.
Ap
Ap ei ymmärrä sen vertaa, että sai mitä pyysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäsi lainaten: niinhän sinussa on ollutkin vikaa, jos et ole pystynyt puolustautumaan.
Olin lapsi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAp ei ymmärrä sen vertaa, että sai mitä pyysi.
En minä mitään pyytänyt :D
Ap
Silppu kirjoitti:
Tuolla menolla karkoitat kaikki ihmiset läheltäsi
Jos minulla on paha olla, niin kenen kuvittelet siinä muutenkaan kaipaavan olla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin lapsi.
Ap
Tekosyy
Silppu kirjoitti:
Tuolla menolla karkoitat kaikki ihmiset läheltäsi
Ja miten "lähellä oleviksi" sä oikein hourailet muitten olleen, jos he ovat vain kiusanneet minua omalla pahoinvoinnillaan? Mitä hyötyä heistä minulle olisi?
Ap
No et nyt randomisti kelle vaan. Jos sua joku tyyppi satuttaa niin voithan sä sen sille henkilölle osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin lapsi.
ApTekosyy
Ei ole. Lapsi ei osaa puolustautua, eikä se ole edes lapsen vastuulla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No et nyt randomisti kelle vaan. Jos sua joku tyyppi satuttaa niin voithan sä sen sille henkilölle osoittaa.
No randomeista ei ole ikinä ollut minulle mitään hyötyä, joten kyllä koen oikeudekseni olla heillekin ilkeä.
Ap
Eihän sulla ole enää ketään elämässäsi. Nössö mies korkeintaan soittelee.