Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulee itku tämän ohenevan tukan kanssa! :(

Vierailija
15.12.2018 |

Yritän väkertää illanviettoon kampausta, mutta vaikka mitä aineita laittaa, niin lässähtää taas päänahkaa nuolevaksi lätyksi. Ei tästä oo mihinkään. Harmittaa ihan hirveesti, koska hiukset vaikuttaa ulkonäköön niin paljon. :( Tekisi mieli jäädä vaan kotiin!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharruspuikolla ainakin saa kummasti ryhtiä, eikä läsähdä! Suosittelen ehdottomasti hankkimaan. Sopii kaikille hiuksille. Saat muutamassa minuutissa haluamasi ryhdin ja vieläkin parempaa. 

Vierailija
22/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kannattaa katsoa instagramista esim. averagejules ja hairlossboss. Itse ohuthiuksisena olen alkanut tosissaan harkitseman tuontyylisiä hairtoppereita, mitä esim. nuo kyseiset naiset käyttävät. Eli ei tarvitse ihan peruukkiin siirtyä vaan kevyempi ratkaisu. Peruukkiliikkeissä olisi tarkoitus käydä joku kerta katsomassa vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap on?

Vierailija
24/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi, kun aloin naaman lisäksi hieroa päänahkaan alkoholitonta kasvovettä. Ei tää vieläkään mikään kulmakunnan pehko ole mutta hivenen siedettävämpi.

Vierailija
25/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuuheuttavaa suihketta jota suihkutetaan hiusten tyveen, siinä on kuitua joka palauttaa ja tukevoittaa kampausta tyvestä. Lisäksi tarvitaan toki tupeerausta.Hiukset on leikattu malliin joka ei lässähdä niin helposti. Lisäksi olen nyt todennut että oman sävyni (kylmä ruskea) sijasta trendikkäät vaaleat joissa on häivähdys pinkki-lilaa sopii paremmin koska päänahka ei erotu niin selvästi vaaleammasta hiuksista.

Vierailija
26/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko enää mihinkään ravintolisiin tai hiustenhoitoaineisiin, jotka jotenkin maagisesti saisivat hiukseni tuuheammiksi ja kasvamaan. Surkeat geenit ja hormonit tiputtavat hiukset, eikä tälle nyt oikein mitään kai voi. Peruukit eivät vaan näytä aidoilta. Olen kyllä selannut nettikauppoja. Ja ne aidoimman näköiset maksavat lähemmäs tonnin. Surettaa. Ap

Ne joilla ei johdu geeneistä voivat ainakin hyötyä kollageenista. Ja ihan ensin kannattaa katsoa että syö tarpeeksi kaikkia ravintoaineita, esimerkiksi mun nopea hiusten oheneminen loppui heti kun ruokavalioon tuli enemmän rautaa ja monia muitakin hivenaineita. 

Sitten taas jos tukka vain on jo ohut, olen nähnyt föönaustekniikoita, jotka tekevät ihmeitä. Vaatii aikaa ja vaivaa jonkin verran ja hiusten pitää olla lopuksi täysin kuivat etteivät lässähdä hetikohta, yllättävän monella ei ole vaikka niin luulevat. Youtubessa kampaajien föönausvideoita siis.

Sitten on vielä pidennykset, mutta jos on jo ohut tukka, en suosittele repiviä klipsuja.

Vierailija
27/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mullakin kyse vaan lässähtämisestä. Kun hiukset ohenee miestyyppisesti päälaelta, siinä ei paljon tupeeraukset tai tuotteet auta. Eikä peruukkikaan kyllä aidolta näytä, vaikka olis kuinka laadukas.

Vierailija
28/31 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa mullakin kyse vaan lässähtämisestä. Kun hiukset ohenee miestyyppisesti päälaelta, siinä ei paljon tupeeraukset tai tuotteet auta. Eikä peruukkikaan kyllä aidolta näytä, vaikka olis kuinka laadukas.

Itse olen alopeciaklubi -nimisessä ryhmässä facessa ja kyllä siellä monellakin on hyvin aidonnäköinen peruukki.

Vierailija
29/31 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen

Vierailija
30/31 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhastestiin mars

Tyroksiini auttoi mulla

Vierailija
31/31 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudan puute oli itselläni syy hiusten hapertumiseen. Kohta puoli vuotta olen juonut päivittäin nestemäistä lisärautaa, hiukset on alkaneet jälleen kasvaa.