Haluan Suomeen erittäin tiukkaa maahánmuuttopolitiikkaa. Mitä puoluetta näistä minun kannattaa äänestää?
Kommentit (39)
halla-aho on fiksuin poliitikko mitä on, muut tulee 10 v jäljessä "järjenjuoksuineen".
Ahmed ei ole menettänyt striimaus oikeuttaan. Aavikolta löytyy siis sähköä 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme kirjainta: S.K.E.
Se ääni menee hukkaan.
Ainakaan S.K.E. ei päästäisi maahan 32 000 vierashenkilöä, toisin kuin persut.
Se puolue vastustaa maahammuuton lisäksi Eu:ta ja Natoa ja haluaa palauttaa maahammuuttajat (ketkä heistä?). Mikään puolue ei suostu yhteistyöhön sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme kirjainta: S.K.E.
Se ääni menee hukkaan.
Ainakaan S.K.E. ei päästäisi maahan 32 000 vierashenkilöä, toisin kuin persut.
Se puolue vastustaa maahammuuton lisäksi Eu:ta ja Natoa ja haluaa palauttaa maahammuuttajat (ketkä heistä?). Mikään puolue ei suostu yhteistyöhön sen kanssa.
Lisään vielä, että senkään takia, että SKE haluaa epärealistisesti laittaa "rajat kiinni".
Äänestä Syyriassa, Irakissa tai keski-Afrikan maissa jotain sellaista puoluetta joka saa levottomuudet loppumaan. Siihen asti meitä sitovat kansainväliset sopimukset, vaikka persut kuinka yrittäisivät kerätä irtopisteitä populismillaan.
sodat muualla ei lopu koskaan. onko se meidän vika? ei tod. syyllistämiselle loppu!
Vierailija kirjoitti:
Äänestä pekka
Siitoin.
Sininen Tulevaisuus on ainoa m.kriittinen puolue jonka oikeisto hyväksyy hallitukseen.
Etkö voisi äänestää uutta Kansallisosialistista puoluetta, joka on juuri vasta perustettu?
Sinkkis
Vierailija kirjoitti:
Sininen Tulevaisuus on ainoa m.kriittinen puolue jonka oikeisto hyväksyy hallitukseen.
Ikävä kyllä!
Btw. Arabit itse pelkäävät tulevaa aribikevään päivää.
Sinkkis
Vierailija kirjoitti:
persut on ainoa realistinen mahdollisuus saada tilanne hallintaan! elikkä siksi ps.
Äänesi menee hukkaan. Äänestä mielummin älykkäitä ja vakavasti otettavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö voisi äänestää uutta Kansallisosialistista puoluetta, joka on juuri vasta perustettu?
Sinkkis
Ei kannata, kansallissosialismi mädättää aivot.
Vierailija kirjoitti:
Apua kaivataan koska olen itse laiska etsimään tietoa.
Persut tekevät aivan liian vähän työtä siinä ryhmässä millä on merkitystä, eli yli 60 vuotiaat.
Jos vain alle 50 vuotiaat saisivat äänestää olisi halla-aho pääminsteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkis
Ei kannata, kansallissosialismi mädättää aivot.
Senkö takia kaikilla naziluusereilla on huomattavia erektiovaikeuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua kaivataan koska olen itse laiska etsimään tietoa.
Persut tekevät aivan liian vähän työtä siinä ryhmässä millä on merkitystä, eli yli 60 vuotiaat.
Jos vain alle 50 vuotiaat saisivat äänestää olisi halla-aho pääminsteri
Itseasiassa Li Andersson on suosituin politikko alle viisikympisten keskuudessa.
persut on ainoa realistinen mahdollisuus saada tilanne hallintaan! elikkä siksi ps.