Kuinka isot kaijuttimet kerrostaloon voi ostaa
Nykyiset 200w ei tunnu oikein riittävän kun kaljottelee:)
Kommentit (24)
Kuinka isot tahansa. Kunhan ei hiljaisuuden aikaan häiritse niillä naapureita.
Montako hammasta lentää turvastasi kun tulen vähän ojentamaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuu koittamaan, pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu koittamaan, pelle.
Ilmeesi kun olen harrastanut aktiivisesti katutappelua jo 15 vuoden ajan eri puolilla suomea. Joskus tappelen humalassa ja joskus tappelen selvinpäin, mutta pääpointti tässä on se, että minua ei ole tyrmännyt tai voittanut vielä yksikään vastustajistani. Osumia on tullut, mutta kaltaistani juggernauttia ei vaan kaadeta noin vaan. On tullutr montaa eri taistelulajien ammattilaista/harrastajaa vastaan, mutta aina ovat joutuneet tajuttomuuden jälkeen keräilee leegonsa asfaltilta. Joten varo minua, voin olla jopa sinun paikkakunnallasi seuraavaksi ja saatan valita sinut vastustajakseni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu koittamaan, pelle.
Sovittu! Vain 4, säälin alkkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu koittamaan, pelle.
Ilmeesi kun olen harrastanut aktiivisesti katutappelua jo 15 vuoden ajan eri puolilla suomea. Joskus tappelen humalassa ja joskus tappelen selvinpäin, mutta pääpointti tässä on se, että minua ei ole tyrmännyt tai voittanut vielä yksikään vastustajistani. Osumia on tullut, mutta kaltaistani juggernauttia ei vaan kaadeta noin vaan. On tullutr montaa eri taistelulajien ammattilaista/harrastajaa vastaan, mutta aina ovat joutuneet tajuttomuuden jälkeen keräilee leegonsa asfaltilta. Joten varo minua, voin olla jopa sinun paikkakunnallasi seuraavaksi ja saatan valita sinut vastustajakseni
Pihakoivunpotkijakin on herännyt!
Itsekin aijon ostaa tähän kerrostaloluukkuun kunnon kaijuttimet ja porata reijän tai pari seinään niin kuulee naapuritkin varmasti.
En tiedä, kun en tiedä, mikä on kaijutin. Kaiuttimet voit ostaa ihan millaiset haluat, mutta et häiritä niillä naapureita. Isot ja tehokkaat kaiuttimetkin voi säätää hiljaiselle.
Vain setämiehillä on enään stereot?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin aijon ostaa tähän kerrostaloluukkuun kunnon kaijuttimet ja porata reijän tai pari seinään niin kuulee naapuritkin varmasti.
Aijotko kaijuttaa musiikkia reijistä myös pääsijäisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjaatteessa kyllä mutta katsotaan toi loppijainen nyt eka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä laskijainenkin vielä välissä.
Kaijuttimissa ei ole tehoa. Ehkä sisksi 200w ei riitä mihinkään. Kokeile laittaa vahvijstin kiinni, niin alkaa ääntä kuulua.
Jos on kattopuutarha, heitä basilikaruukut ja tillilootat alas. Se on sinun kaijuttimies paikka se kattotasanne.
Ramirentilla whatever hissaat ne kaijuttimet ylös. Sitte vaan kaliaa ja weediä, ja sonisphere koko provinssille.
Sitte vaa lissää kaikkia mitä menee päähän. Lopuksi se vitsin 'joku halpa, joka menee päähän'.
Älä putua. Kytät kantaa alemmas. Aika alas heijän omaan kellarikerrokseesa, josson lukot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä huiaat.
olennaista että ovat pehmusteen päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu koittamaan, pelle.
Ihan ensinnäkin 15 vuoden aktiivisella katutappelulla olisit jo linnassa lusimassa. Toisekseen kovat jätkät harvoin lesoilee. Joku Mikki Hiiri siellä piipittämässä virtuaalipippeliään kasvatellen =)
Ostat vaan tarpeeksi kuparia ja käärit sen kelalle. Kyllä elementti alkaa lattiassa lopulta toimimaan bassona. Säästät subbarin hinnan
Niin suuret kuin ovesta mahtuu.