Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison toiveiden toteutus

Vierailija
15.12.2018 |

Parisuhteissa usein tehdään toiselle asioita, mitä itse toivoisi toisen tekevän itselleen sen sijaan, että otettaisiin selvää mitä toinen toivoo ja haluaa, ja toteutettaisiin niitä toiveita.

Meillä puoliso toivoo hierontaa, pieniä yllätyksiä ja koko perheen yhteistä aikaa. Näitä olen yrittänyt toteuttaa.

Itse tässä iässä haluan vielä monipuolista ja aktiivista seksielämää. Toivon kosketusta, hellyyttä, kauniita alusvaatteita, erotiikkaa, hierontaa,leikkimielisyyttä, vihjailua pitkin päivää jne.

Puoliso panostaa aina vaan tavoilla joita hän itse haluaa vaikka olen ilmaissut asiat selkeästi, mitä minä haluan.

Jos minäkin panostaisin vain tavoilla mitä itse haluan, eihän siitä mitään tulisi.

Miksi toisen toiveita ja haluja on niin vaikeaa toteuttaa? Silloinhan se toinen määrittää sen parisuhteen. Minä haluan mutta en saa. Siinä on iso ristiriita.

Kommentteja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lisättävää.

Toimiva parisuhde vaatii kommunikaatiota ja kompromisseja.

Vierailija
2/12 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolison toiveet osoittavat, että hän ei kunnioita minua, niin en todellakaan toteuta niitä toiveita. Yhteinen aika perheen kanssa on ihan erilainen toive kuin ne asiat, joita sinä puolisoltasi vaadit. Ei kaikki todellakaan viitsi kesken palaverin lähetellä leikkimielisiä vihjailuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukku aloittajalle täältä, koska nainen kirjoitti tämän. Miehen kirjoittamana sama teksti olisi saanut luonnollisesti alapeukun.

Vierailija
4/12 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puolison toiveet osoittavat, että hän ei kunnioita minua, niin en todellakaan toteuta niitä toiveita. Yhteinen aika perheen kanssa on ihan erilainen toive kuin ne asiat, joita sinä puolisoltasi vaadit. Ei kaikki todellakaan viitsi kesken palaverin lähetellä leikkimielisiä vihjailuja.

Ai kamala, sinä luit tämän aloituksen samoin kuin Pirun Raamattua. Yrittäisitkö löytää siitä jotakin positiivista? Lukea tekstin niin, ettet jo valmiiksi asennoituisi olemaan eri mieltä?

Vierailija
5/12 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on muuten sitten mies :)

Vierailija
6/12 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläpeukku aloittajalle täältä, koska nainen kirjoitti tämän. Miehen kirjoittamana sama teksti olisi saanut luonnollisesti alapeukun.

Mistä sä päättelet, että aloitus on naisen kirjoittama? Nainen toivoo mieheltään ”kauniisiin alusvaatteisiin” pukeutumista?

Vierailija
7/12 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on muuten sitten mies :)

Kuka niitä kauniita alusvaatteita käyttää tässä kuviossa?

Vierailija
8/12 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaan aina puistattaa kun seksiä pidetään asiana jota pitäisi saada vastineeksi jostain muusta. Siinä menee viimeisetkin halut. Seksin kuuluu olla asia jota kumpikin haluaa juuri silloin harrastaa, ei mikään kaupankäyntiväline, kun minä sinun hartioitasikin hieroin jne. Muissa asioissa, enemmän samanvertaisissa, voi sitten toivoa vastavuoroisuutta.

Vierailija
9/12 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ihan noinkaan mene

-Mies

Vierailija
10/12 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä.

Minä ja puolisoni kaipaamme hyvin erilaisia asioita. Jos yrittäisimme tehdä toisemme onnelliseksi tekemällä vain sellaisia asioita, joita haluaisimme itsellemme tehtävän, olisimme molemmat onnettomia.

Olen äärimmäisen onnekkaassa asemassa siinä, että parisuhteessamme kommunikointikanavat ovat auki ja kumpikin haluaa tuottaa toiselle iloa.

Mitä tulee viestiin nro 2, en ihan tavoita ajatusta "toiveet osoittavat, ettei puoliso kunnioita minua". Mitä tällaiset asiat ovat? Kunnioitus on jokaisen henkilökohtaisesti kokema asia, johon vaikuttavat mm. ympäröivä kulttuuri. Yleensä (tai lähes aina) henkilökohtaisten toiveiden takana on jokin syy, josta saa omalle itselle jotakin positiivista. Minusta on kurjaa, jos lähtökohtaisesti asenne on se, että "puoliso pellolle, kun edes kehtaa kysyä moista". Keneltä sitä sitten kysyisi, jos ei siltä omalta elämänkumppanilta? Kenen kanssa sitten jakaisi oman täyden sielunmaisemansa?

Vierailija
11/12 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vaan aina puistattaa kun seksiä pidetään asiana jota pitäisi saada vastineeksi jostain muusta. Siinä menee viimeisetkin halut. Seksin kuuluu olla asia jota kumpikin haluaa juuri silloin harrastaa, ei mikään kaupankäyntiväline, kun minä sinun hartioitasikin hieroin jne. Muissa asioissa, enemmän samanvertaisissa, voi sitten toivoa vastavuoroisuutta.

Minä oo kyllä huomannu päinvastoin. Että kun lähtee seksiin ja eroottisiin viestittelyihin ym. mukaan myös sillon, kun ei ite jaksais, huvittais, kerkeis...niin kyllä se lopulta palkitsee molemmat.

Taitaa olla vaan sinun negatiivinen asenne, joka hävittää halut. Aika harvinaista taitaa kuitenkin olla, että molempien tekks mieli seksiä just samalla hetkellä. Toisen pitää vaan lämmitellä toista ja toisen lähtee avoimin mielin mukaan.

Vierailija
12/12 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oo kyllä huomannu päinvastoin. Että kun lähtee seksiin ja eroottisiin viestittelyihin ym. mukaan myös sillon, kun ei ite jaksais, huvittais, kerkeis...niin kyllä se lopulta palkitsee molemmat.

Taitaa olla vaan sinun negatiivinen asenne, joka hävittää halut. Aika harvinaista taitaa kuitenkin olla, että molempien tekks mieli seksiä just samalla hetkellä. Toisen pitää vaan lämmitellä toista ja toisen lähtee avoimin mielin mukaan.

Eihän se, että lämmittelee toista ja toinen siitä innostuu, ole millään lailla sama asia kuin tuo että seksiä pidetään kauppatavarana. Seksi ei ole jotakin mitä pitää antaa toisen mieliksi koska toinen hieroi, siivosi, laittoi ruokaa tms, vaan siksi että sitä haluaa itsekin. Nousi se halu sitten mistä tahansa syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme