Onko kellään kokemusta verkkokaupasta nimeltä Vevor, kauppaa työkaluja etc. tuotteistoa?
Tekee puotia näemmä enkuksi ja papparaisen enkun tunneista on aikaa palttiarallaa 50-vuotta jolloin opetuskin oli sitä sun tätä...Onko luotettava? Pitäis maksaa romppeet etukäteen kuten verkkokaupoissa yleensäkin...
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla suomentaa, käytän tabletilla. Olen vuosia tilannut sieltä ja yksi huti ostos tullut. Oli vikaa minussa ja käännöstekstissä. Olisi kait voinut palauttaa mutta jätin.
Moni liike täällä tilaa sieltä ja lisää 30% hintaan.
Jatkan...tuo maksu kyllä hoituu Visalla. Yli tonnilla olen sieltä yhteensä tilannut, nopea toimitus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla suomentaa, käytän tabletilla. Olen vuosia tilannut sieltä ja yksi huti ostos tullut. Oli vikaa minussa ja käännöstekstissä. Olisi kait voinut palauttaa mutta jätin.
Kiitos kommenista...Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan...tuo maksu kyllä hoituu Visalla. Yli tonnilla olen sieltä yhteensä tilannut, nopea toimitus.
Kiitos sinullekkin! Ap
Auktioner online - Nätauktioner & Konkursauktioner | PS Auction
Tässä hyvä verkkokauppa. Muistakaa että tiettyjä maksuja ulee oman tarjouksen päälle.