Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko firmalla oikeus väittää, että työntekijä palvelee "mielellään"?

Vierailija
15.12.2018 |

Esim. Norwegianin lentojen kuulutuksissa sanotaan aina, että henkilökunta auttaa tms. "mielellään". Voiko tällaista luvata? Työntekijältä voidaan toki edellyttää, että hän tekee ne työhön kuulutavat tehtävä kuten asiakkaiden palvelemisen, mutta ei kai voi vaatia, että työntekijä tekisi ne mielellään? Pääasia, että tekee.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, melkein hauska. 

Vierailija
2/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutuuko tästä työntekijälle trauma? Jos ei, niin työntekijä palvelee ihan mielellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Seuraava idi..ttimainen kysymys!

Vierailija
4/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolliset hoidan, en mielelläni vaan rahasta.

Vierailija
5/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joitain asioita on tehtävä mielellään?  Ei kai voida sanoa, henkilökunta palvelee mutta hiukan hampaat irvessä?

Vierailija
6/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai joitain asioita on tehtävä mielellään?  Ei kai voida sanoa, henkilökunta palvelee mutta hiukan hampaat irvessä?

Näinhän se usein lopulta on, mutta ei sitä voi oikein mainostaa. :D

Vierailija
7/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole oikein.

Työntekijä itse määrittää oman motiivinsa palvella. Itse olin juuri tuollaisessa työpaikassa, jossa työnantaja päätti motivaationi. Sama työnantaja syyllistyi minun ahdisteluun. Ei kauaa mennyt kun löysin paremman työpaikan.

Vierailija
8/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se usein lopulta on, mutta ei sitä voi oikein mainostaa. :D

Ei tuollainen epärehellisyys kyllä anna mistään firmasta mitenkään luotettavaa ja asiallista kuvaa. Oikeastaan päinvastoin tulee fiilis, että missä kaikessa muussa sitä asiakasta oikein kustaankaan silmään kun näinkin näkyvässä asiassa ollaan valmiita valehtelemaan. Miksei se ikinä ole vaihtoehto, että oikeasti tehtäisiin asialle jotain ettei ne asiakaspalvelijat olisi niin v*ttuuntuneita?

Vierailija
9/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaupassa töissä ja kyllä se palkka on ainoa motivaationi tehdä mitään. Enkä tosiaan tee mitään mielellään saati ole siellä sinua tai ketään muutakaan varten vaan siksi, että saan maksettua elämiseni.

myyjä

Vierailija
10/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään semantiikka on myyjien rakas harrastus. 

Vierailija
11/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä varmaan harmittaa sekin, että työnantaja väittää teidän palvelevan asiakkaita. Te mitään palvelijoita ole, saatana!

Vierailija
12/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et palvele mielelläsi, niin vaihda sellaiseen yritykseen, jossa palvelet mielelläsi. 

Työnantaja maksaa sekä työpanoksestasi että käytöksestäsi, joten kyllä, palvelet asiakkaita mielelläsi. 

Mielestäni aloituksesi on huolestuttava. Oletko hyvin nuori?

Vierailija
13/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä varmaan harmittaa sekin, että työnantaja väittää teidän palvelevan asiakkaita. Te mitään palvelijoita ole, saatana!

Juuri näin

Vierailija
14/14 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et palvele mielelläsi, niin vaihda sellaiseen yritykseen, jossa palvelet mielelläsi. 

Työnantaja maksaa sekä työpanoksestasi että käytöksestäsi, joten kyllä, palvelet asiakkaita mielelläsi. 

Mielestäni aloituksesi on huolestuttava. Oletko hyvin nuori?

Maksaa kyllä, mutta työnantaja ei puolestani päätä teenkö työni mielelläni. En tee.