Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin miehelle aika kalliin lahjan, pelottaa että vaivaantuu

Vierailija
14.12.2018 |

Mulle siis ihan sama mitä lahja maksaa, oli sitten halpa tai kallis - kunhan sopii elämäntilanteen budjettiin. Lahjojen antaminen on mulle ominainen tapa osoittaa rakkautta. Tärkeintä niissä on ajatus, se että antaa lahjan sydämellä. Tällä kertaa se, mitä halusin antaa sattui maksamaan vähän enemmän.

Menin siis ostamaan kalliin lahjan, vaikka mies on kieltänyt ostamasta mitään kallista. :D Voinko jotenkin estää vaivaantumisen? Itselleni ei ole väliä, jos miehen antama lahja maksaa 5 euroa, vaan sillä annetaanko se rakkaudella. :)

Mitä teen? Oliko tämä virhe? Säästänkö lahjan johonkin "suurempaan" juhlaan, vai annanko vaan tänä jouluna kun menin ostamaan? Olisi hirveää, jos hän ei pystyisi ottamaan lahjaa ilolla vastaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ostit? Kuinka kallis?

Vierailija
2/5 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö lahjasta siis, että se oli kallis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjahullut ylensä odottavat vastalahjaa ja ilman jäädessään pettyvät. Ei hyvä.

Vierailija
4/5 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjahullut ylensä odottavat vastalahjaa ja ilman jäädessään pettyvät. Ei hyvä.

En minä ainakaan! Minä olen kuin ap, rakastan lahjojen antamista. Ihan ok niitä on myös saada, mutta jos en saa niin ei sekään haittaa. Mulle antaminen antaa paljon enemmän iloa kuin saaminen.

Vierailija
5/5 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin menk tänä vuonna hieman överiksi miehen lahjojen kanssa... toivottavasti kuitenkin tykkää, vaikka menikin vähän reilummin rahaa.

Viime vuonna vaan olin vielä opiskelijabudjetilla, enkä pystynyt oikeasti ostamaan mitään erikoisempaa, niin nyt halusin hemmotella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi