Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututti aamulla, kun pyörä oli varastettu!

Vierailija
14.12.2018 |

Työmatka 5,5 km eikä busseja mene työpaikan lähelle kotoani. Pakko oli kävellä. Onneksi on ymmärtäväinen pomo ja onneksi pääsin työkaverin kyydillä kotiin. Nyt pitää miettiä millä kuljen töihin ensi viikolla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa oli joskus videoita tästä aiheesta, pyöriin oli laitettu jäljitin. Videoiden kuvaajilla oli pokkaa sanoa varkaille suorat sanat, mutta eivät uskaltaneet antaa turpaan. Aloitapas sinä näiden tyyppien idean pohjalta Youtubettelu ja annat selkään varkaille.

Vierailija
2/6 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupathan on auki viikonloppuna.

Osta uusi pyörä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta uusi pyörä!

Olen ostanut kahden vuoden sisällä jo kolme uutta pyörää. Tämä oli siis neljäs, mikä varastettiin. Ja kaikki on varastettu taloyhtiön pyörävarastosta.

Eikä mulla ole yhtäkkiä laittaa rahaa uuteen pyörään. Tässä on koko joulukuun ollut muitakin rahanmenoja.

Mua oikeesti jo itkettää ja suututtaa tämä!

Ap

Vierailija
4/6 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta uusi pyörä!

Olen ostanut kahden vuoden sisällä jo kolme uutta pyörää. Tämä oli siis neljäs, mikä varastettiin. Ja kaikki on varastettu taloyhtiön pyörävarastosta.

Eikä mulla ole yhtäkkiä laittaa rahaa uuteen pyörään. Tässä on koko joulukuun ollut muitakin rahanmenoja.

Ap

Taloyhtiössä on rosmo.  Jos kaksi pyörää on varastettu sieltä, niin olis nyt luullut, että kolmannen jo veisi huoneistoon, kuten moni näyttää tekevän. Parvekkeella pitävät, tai sen puutteessa olohuoneessa. Oletko taloyhtiön valtaapitäville ilmoitellut?

Vierailija
5/6 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta uusi pyörä!

Ap

Ei voi mitään sitten.

Vierailija
6/6 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tehdä mitään. Aina ne keinot keksii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi