Lisääkö joka ilta harrastettu seksi tyttö- vai poikasiittiöiden määrää spermassa? Kokemuksia???
Kommentit (13)
Ja harvoin seksiä harrastetaan. Suurinpiirtein 4x kuukaudessa... :(
Tästä oli ollut juttukin jossain lehdessä
eka tuli kun seksiä harrastettiin tiuhaan, toka tuli 2kk ahkerasta panoista ja kolmas kun seksiä oli ehkä kerran viikossa/ kahdessa
Taitaa mun miehellä olla enimmäkseen tyttösiittiöitä ?!?
huolehtia että on tarpeeksi hapan, alle ph 5 lisää tytön todennäköisyyttä, sitä korkeampi ilmeisesti lisää poikasiittiöiden mahdollisuutta.
vaan kyse on kait siitä että parin " kemia" suosii jompia kumpia, happamuus eli ph tai jokin. Olikohan se maaliskuun Vauva-lehti jossa oli juttu asiasta. Parin kemia ratkaisee enemmän kuin muut asiat sukupuolen.
Hitsi jossain oli siitä juttua mutta en muista.
Just ne klassiset harrasta seksiä 3pvää ennen ovista, huuhtele emätin etikkavedellä ennen seksiä ja mies tulee mahd. lähelle emättimen suuaukkoa (mut kuitenki sisään), niillä tehdään lehden mukaan tyttö.
Ainakin sitä suositellaan monella vauvakuume-palstalla. En kyllä itse sitä käyttänyt, siksi en muista...
Meillä sekstaillaan usein. Ja ihan vaan että molemmat haluavat usein.
Ja meillä 3 tyttöä.;)
Ja olen ymmärtänyt, että tarkoittaa useampaa tekokertaa ja käytännössä se voisi tarkoittaa sitä, että...
koska x: sisältäviä siittiöitä on vähemmään, niin usella tekokerralla saadaan matkana useampi x niiden miljoonien yiden joukkoon kilpasille.
tyttöjä tehdessä pannaan joka päivä ja poikia tehdessä harvemmin.
meillä on kolme poikaa eikä todellakaan pantu joka päivä... kuopusta tehdessä tulin raskaaksi sen kierron ainoasta yhdynnästä.